jamad kliimaga

KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#26

Tuli ka kalibreerimisel 1....08 kood. Siiski mingeid suuri vigasi pole kliima töös märganud. Peale kalibreerimist viskab törts kuuma õhku ja siis regullib kohe õige temperatuuri tagasi. Vahest siin soojemate ~20 kraadiste ilmadega oli hoopis tunne, et ventilaatori pöörded on kahtlaselt väiksed, kui sooviks just jahedat õhku näkku jahutuseks - eriti kui päikest polnud aga soe oli ikkagi. Asi ärkas siis kui soovitud tempi panna 15-ni või käsitsi panna pöördeid juurde. Muidu kui saun oli seisvasse autosse sissee istudes sees siis ikka loomulikult külma õhku pahinal tuli :head: Niipalju siis automaatika (AUTO reziim) käitumise tähelepanekuid.

See selleks, eks kui õige aeg käes, laseb saabispetsidel asja üle kontrollida ;)
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#27

Minul näiteks kadus see AUTO kiri hoopis ära. Ei kuva enam kuidagi seda. Kalibreeri või tee mis tahes... Ulme...
Kasutaja avatar
macadam
Postitusi: 146
Liitunud: E Veebr 11, 2008 17:00
Asukoht:
Auto:

#28

See kaob ära siis kui see displei ära väsib. Mul vilgub ta ka vahelduva eduga. Samas süsteem toimib.
Artsu
Postitusi: 203
Liitunud: L Okt 27, 2007 22:53
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: macadam
See kaob ära siis kui see displei ära väsib. Mul vilgub ta ka vahelduva eduga. Samas süsteem toimib.

Eks ma ise kahtlustasin ka seda. Imelik et et küik muu seal displey peal on kenasti alles. Aga samas pean tõdema jah, et süsteem ise nagu töötaks veel.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#30

Mul on kahtlus, et 9-5 ('02) kliimast on midagi välja jooksnud. Keerasin auto ringi puhtal, puutumata lumel ja üsna täpselt keset autopõhja, kahe rattajälje vahele jäid peened neoonkollased read. (Kohe meenus, et eelmisel õhtul maanteel 100-ga sõites oli armatuuri alt või eestpoolt kosta vedeliku vulina või väikeste jääpurikate kõlina sarnast heli. Hoogu maha võttes oli vaikus majas.)

Lähimas saabitöökojas vaadati auto üle ja öeldi, et visuaalselt leket ei ole ja süsteemis on (vähemalt mingi) surve sees, mis välistab lekke võimaluse. Survet mõõta pidavat saama vaid süsteemi täieliku kontrolli (tühjaksimemine-hõrenduse kontroll-taastäitmine-survestamine) käigus. Soovitati mul edasi sõita ja suve oodata.

Millise välistemperatuuri juures kompressor rakenduma hakkab 9-5-l? Kas sellest kraadist allapoole pole sisulist vahet, kas ECON nupp on sees või mitte?
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#31

+4 kraadi pidi see piir minuteada olema. Enda postituse kirjeldus on mul alles, aga kliima töötab endiselt minu jaoks täiesti nagu peab ja ka tsoonide vahelise erinevuse puhub vabalt salongi ära.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#32

kui see tõesti +4° on, siis vast pole keeruline kasvõi õues puhuriga natuke sooja õhku puhuda välisõhu anduri suunas. Ja kui auto arvab, et õues >4° on, siis saan ju proovida, kas kompressor rakendub = mootori pöörded langevad hetkeks?
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#33

Sikupilli Prisma parklas on +7 kraadi :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Vasta