900 ei käivitu
Hunnik võimalusi:
a) ei saa kütust kätte
süüdi kas rikkis kütusepump, leke trassis, umbes kütusefilter, mittetöötav külmkäivituspihusti, juhtrõhuregulaator ... (Sa enne käivitamist lased pumbal ikka rõhu üles lüüa?)
b) viga süütesüsteemis
c) koolema hakkav aku
...
Tahhomeetril võib ka olla tross ihtsalt saba andnud.
Tegelikult on algset infot liig vähe.
a) ei saa kütust kätte
süüdi kas rikkis kütusepump, leke trassis, umbes kütusefilter, mittetöötav külmkäivituspihusti, juhtrõhuregulaator ... (Sa enne käivitamist lased pumbal ikka rõhu üles lüüa?)
b) viga süütesüsteemis
c) koolema hakkav aku
...
Tahhomeetril võib ka olla tross ihtsalt saba andnud.
Tegelikult on algset infot liig vähe.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Täna proovisin jälle.Alguses läks ilusti ,tahhomeeter töötas nagu peab.Sain klaasid puhtaks tehtud siis kooles ära ja algas sama jama.Kui starter järgi on siis süütab kui gaasiga mängida, ise käima ei jää.
ps.Kui süüde esimesse asendisse keerata siis raadio paneel hakkab vilkuma.Enne sellist asja ei olnud.
ps.Kui süüde esimesse asendisse keerata siis raadio paneel hakkab vilkuma.Enne sellist asja ei olnud.
Siis on Sul vist sama jama, mis mu enda omal - juhtrõhuregulaator ei saa voolu peale, mistõttu masin pärast lühajalist käimist väja sureb - lihtsalt liig rikas segu uputab küünlad ära. See on Trionicult saadud tarkus (tänud talle!), parem ongi kui tema juurde Audacerisse (või Troosti või Saabianti juurde) selle asjaga lähed - nad ju Sul Tallinnas lähedal.
Ajutiset saab asjast üle kui kohe pärast käivitamist pöörded 1500-2000 kanti tõsta ja nii hoida paar minutit - siis läheb juhtrõhuregulaator juba mootori kuumusest soojaks ning bimetallriba reguleerib jälle rõhku ning küünlad enam ei upu seekord. Aga ega see mootorilie vist hääd tee.
See raadiopaneeli vilkumine ... midagi on ikka elektrisüsteemis vistist kah nihu ... uuri-mööda ise või pöördu spetside poole.
Ajutiset saab asjast üle kui kohe pärast käivitamist pöörded 1500-2000 kanti tõsta ja nii hoida paar minutit - siis läheb juhtrõhuregulaator juba mootori kuumusest soojaks ning bimetallriba reguleerib jälle rõhku ning küünlad enam ei upu seekord. Aga ega see mootorilie vist hääd tee.
See raadiopaneeli vilkumine ... midagi on ikka elektrisüsteemis vistist kah nihu ... uuri-mööda ise või pöördu spetside poole.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

Halli anduriga on tegemist. Saabianti leiunurgas on see täitsa olemas.
16 klapilisele turbole see ei sobinud.
B-osana toodetakse KÕIKIDELE Bosch`i jagajatele nii Hall`i-,kui induktiivandureid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989