900 ei käivitu

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
marti
Postitusi: 41
Liitunud: K Okt 13, 2004 20:51
Asukoht:
Auto:

#1

Kui süüdet keerata siis korraks läheb käima ja siis sureb kohe välja.Tahhomeeter ei liigu üldse kusjuures.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#2

Hunnik võimalusi:
a) ei saa kütust kätte
süüdi kas rikkis kütusepump, leke trassis, umbes kütusefilter, mittetöötav külmkäivituspihusti, juhtrõhuregulaator ... (Sa enne käivitamist lased pumbal ikka rõhu üles lüüa?)
b) viga süütesüsteemis
c) koolema hakkav aku
...

Tahhomeetril võib ka olla tross ihtsalt saba andnud.
Tegelikult on algset infot liig vähe.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
marti
Postitusi: 41
Liitunud: K Okt 13, 2004 20:51
Asukoht:
Auto:

#3

Täna proovisin jälle.Alguses läks ilusti ,tahhomeeter töötas nagu peab.Sain klaasid puhtaks tehtud siis kooles ära ja algas sama jama.Kui starter järgi on siis süütab kui gaasiga mängida, ise käima ei jää.
ps.Kui süüde esimesse asendisse keerata siis raadio paneel hakkab vilkuma.Enne sellist asja ei olnud.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#4

Siis on Sul vist sama jama, mis mu enda omal - juhtrõhuregulaator ei saa voolu peale, mistõttu masin pärast lühajalist käimist väja sureb - lihtsalt liig rikas segu uputab küünlad ära. See on Trionicult saadud tarkus (tänud talle!), parem ongi kui tema juurde Audacerisse (või Troosti või Saabianti juurde) selle asjaga lähed - nad ju Sul Tallinnas lähedal.
Ajutiset saab asjast üle kui kohe pärast käivitamist pöörded 1500-2000 kanti tõsta ja nii hoida paar minutit - siis läheb juhtrõhuregulaator juba mootori kuumusest soojaks ning bimetallriba reguleerib jälle rõhku ning küünlad enam ei upu seekord. Aga ega see mootorilie vist hääd tee.

See raadiopaneeli vilkumine ... midagi on ikka elektrisüsteemis vistist kah nihu ... uuri-mööda ise või pöördu spetside poole.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
marti
Postitusi: 41
Liitunud: K Okt 13, 2004 20:51
Asukoht:
Auto:

#5

thesaabsite foorumis kahtlustati jagaja küljes olevat andurid, Võtsin selle jagaja küljest lahti aga too oli nii rabe , et murenes näppude vahel.Nüüd ei süüta üldse enam.MIs selle anduri nimi on ja kust teda saada võiks.
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#6

Halli anduriga on tegemist. Saabianti leiunurgas on see täitsa olemas.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#7

16 klapilisele turbole see ei sobinud.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: saabu
16 klapilisele turbole see ei sobinud.
Pluss, VMist öeldi, et turbokate halli andurid on üldsegi tootmisest maas.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

nii, et kas auto nüüdsest läheb varuosadeks?? :P
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

B-osana toodetakse KÕIKIDELE Bosch`i jagajatele nii Hall`i-,kui induktiivandureid.
Vasta