.....................
Algselt postitas: rantto
Otsing abiks: mootorituli. Võtmel ehk patarei tühi, uus võti oli vist ~1800.- Pakun, et turborõhu andur on must, mõistlik on külastada pärdevat töökoda.
OT
Irw, see kõlab nagu umbes, et tuhatoos täis - uus SAAB esindusest üle 500K EEK

/OT
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
minul hetkel sarnane probleem turboga ja püsikirusehoidjaga...
Sõidan trassil ca 90km/h lülitan sisse püsikirusehoidjat, sõidan 1-3 min ja mootorituli läheb põlema ja ei tööta ka püsikiirusehoidja,
edasi sõidan 90km/h (pöörded alla 2000) siis turbo möödasõidul toimib, kui kiirus 105-110 (pöörded umbes 2200) mingi aja pärast jõud (turbo) kaob ja kiirendab väga aeglaselt isegi kui pedaal põrandal...
mida saaksin ise teha ja milles üldse asi on?
Sõidan trassil ca 90km/h lülitan sisse püsikirusehoidjat, sõidan 1-3 min ja mootorituli läheb põlema ja ei tööta ka püsikiirusehoidja,
edasi sõidan 90km/h (pöörded alla 2000) siis turbo möödasõidul toimib, kui kiirus 105-110 (pöörded umbes 2200) mingi aja pärast jõud (turbo) kaob ja kiirendab väga aeglaselt isegi kui pedaal põrandal...
mida saaksin ise teha ja milles üldse asi on?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
olen kah taas sama probleemi ees:
veakoodiks P0400 egr circulation deviation.
tehtud ja kontrollitud asjad:
uued vaakumvollad; vaakum nendes voolikutes täitsa olemas panin kella järgi ja vaakum püsib korralik, kuni annad gaasi, siis rõhk läheb 0-peale.
CE tuli ikka lambist põleb ja kustub, vaakum muutumatuna püsib sel ajal
Muidugi 1 küsimus, et äkki solenoidklappide küljes vollad kuskil valet pidi?
PRAEGU ON nii: et kõikidel klappidel on vacum ots ja out ots. ja vacum otsad lähevad kokku ja vaakumpumpa?
KAS ON NII?
muidugi tasub märkida ka seda, et masin sõitnud väga kaua katkise membraaniga egr klapiga ja ehk miskit kõntsa täis??
veakoodiks P0400 egr circulation deviation.
tehtud ja kontrollitud asjad:
uued vaakumvollad; vaakum nendes voolikutes täitsa olemas panin kella järgi ja vaakum püsib korralik, kuni annad gaasi, siis rõhk läheb 0-peale.
CE tuli ikka lambist põleb ja kustub, vaakum muutumatuna püsib sel ajal
Muidugi 1 küsimus, et äkki solenoidklappide küljes vollad kuskil valet pidi?
PRAEGU ON nii: et kõikidel klappidel on vacum ots ja out ots. ja vacum otsad lähevad kokku ja vaakumpumpa?
KAS ON NII?
muidugi tasub märkida ka seda, et masin sõitnud väga kaua katkise membraaniga egr klapiga ja ehk miskit kõntsa täis??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
egr ja rõhuandur puhastatud?
siis veel võivad saba anda solenoidklapid,
siis veel võib olla õhuleke kuskil, kas cooler puruks, või mõni suur voolik; siis veel võib olla hävinud õhulugeja.
kiirem ja kindlam vea leidmise meetod ikka tech-2.
siis veel võivad saba anda solenoidklapid,
siis veel võib olla õhuleke kuskil, kas cooler puruks, või mõni suur voolik; siis veel võib olla hävinud õhulugeja.
kiirem ja kindlam vea leidmise meetod ikka tech-2.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



85kw või 92kw?Sarnane mure.
Peale käivitamist töötab turbo ca 1km ning siis lülitub mootor avariirežiimi. Kõik voolikud ja lõdvikud on kontrollitud ja korda tehtud. Mure ära ei kao.
Mul oli siis täpselt nii, kui vanema tüübi EGR (85kw) enam vaakumit ei pidanud. Gaasiga mängides (põhja-maha-põhja-maha) kustus tuluke armatuuris ära ja turbo oli taas järel. Aga seda nii kaua, kuni kiirus taas ühtlaseks jäi.
Õhulugejaga veaga peaks pidevalt jõuetu olema, mitte alles pärast kilomeetri läbimist.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ei.85kw.
Kas probleem võib näiteks selles ka olla, et vanasti oli lõdvikutes leke ja ajusse jäi viga sisse. Peale lõdvikute parandamist ei ole aga ajule restarti tehtud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Eelnevalt räägiti võtme patareist...Kaua võtme patarei eluiga on? Mul vahel ei taha käivitades üldse midagi teha ...nagu keerax tyhja ,ei mingit starterit taga...võti korrax välja ja teisel korral kõik ok. samas tunnistan ,et piserdasin salongipuhastus aerosooliga keskkonsooli üxpäev ja võis sattuda seda udu ka võtmeauku...järsku ummistas seal mingi kontakti? 2007 a masin
On räägitud, et kui sinna sisse mingit vedelat läheb, siis on selle vahetus üldjuhul ees.