.....................

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Tarvo86
Postitusi: 38
Liitunud: R Nov 06, 2009 18:09
Asukoht:
Auto:

#1

...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

mootoritulest ja jõu kadumisest siin palju jahutud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#3

Otsing abiks: mootorituli. Võtmel ehk patarei tühi, uus võti oli vist ~1800.- Pakun, et turborõhu andur on must, mõistlik on külastada pärdevat töökoda.
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#4

Rantto vahel piisab ka lihtsalt patarei vahetusest :D
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: rantto
Otsing abiks: mootorituli. Võtmel ehk patarei tühi, uus võti oli vist ~1800.- Pakun, et turborõhu andur on must, mõistlik on külastada pärdevat töökoda.

OT
Irw, see kõlab nagu umbes, et tuhatoos täis - uus SAAB esindusest üle 500K EEK :)
/OT
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

Algselt postitas: Tarvo86
Palju üldse uue sellise tagavaravõtme tegemine maksab? :(

Küsiti ju palju uus maksab või saab siit ka midagi muud välja lugeda?
Tarvo86
Postitusi: 38
Liitunud: R Nov 06, 2009 18:09
Asukoht:
Auto:

#7

......................
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#8

Mismoodi T siis vahepeal taha tuli :D ?
Sent from my Monte Carlo using B236
Tarvo86
Postitusi: 38
Liitunud: R Nov 06, 2009 18:09
Asukoht:
Auto:

#9

--------------------
boriss
Postitusi: 11
Liitunud: N Sept 23, 2010 18:05
Asukoht:
Auto:

#10

minul hetkel sarnane probleem turboga ja püsikirusehoidjaga...
Sõidan trassil ca 90km/h lülitan sisse püsikirusehoidjat, sõidan 1-3 min ja mootorituli läheb põlema ja ei tööta ka püsikiirusehoidja,
edasi sõidan 90km/h (pöörded alla 2000) siis turbo möödasõidul toimib, kui kiirus 105-110 (pöörded umbes 2200) mingi aja pärast jõud (turbo) kaob ja kiirendab väga aeglaselt isegi kui pedaal põrandal...
mida saaksin ise teha ja milles üldse asi on?
Kasutaja avatar
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#11

egr- klapp läbi ( või vajab puhastamist) kasutage otsingut.
uus võti maksab VM-is 550 tk
pumps
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

olen kah taas sama probleemi ees:

veakoodiks P0400 egr circulation deviation.
tehtud ja kontrollitud asjad:

uued vaakumvollad; vaakum nendes voolikutes täitsa olemas panin kella järgi ja vaakum püsib korralik, kuni annad gaasi, siis rõhk läheb 0-peale.
CE tuli ikka lambist põleb ja kustub, vaakum muutumatuna püsib sel ajal

Muidugi 1 küsimus, et äkki solenoidklappide küljes vollad kuskil valet pidi?

PRAEGU ON nii: et kõikidel klappidel on vacum ots ja out ots. ja vacum otsad lähevad kokku ja vaakumpumpa?
KAS ON NII?


muidugi tasub märkida ka seda, et masin sõitnud väga kaua katkise membraaniga egr klapiga ja ehk miskit kõntsa täis??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mardu9
Postitusi: 7
Liitunud: K Nov 03, 2010 20:10
Asukoht:
Auto:

#13

Sarnane mure.

Peale käivitamist töötab turbo ca 1km ning siis lülitub mootor avariirežiimi. Kõik voolikud ja lõdvikud on kontrollitud ja korda tehtud. Mure ära ei kao.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

egr ja rõhuandur puhastatud?

siis veel võivad saba anda solenoidklapid,
siis veel võib olla õhuleke kuskil, kas cooler puruks, või mõni suur voolik; siis veel võib olla hävinud õhulugeja.

kiirem ja kindlam vea leidmise meetod ikka tech-2.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#15

Sarnane mure.

Peale käivitamist töötab turbo ca 1km ning siis lülitub mootor avariirežiimi. Kõik voolikud ja lõdvikud on kontrollitud ja korda tehtud. Mure ära ei kao.
85kw või 92kw?
Mul oli siis täpselt nii, kui vanema tüübi EGR (85kw) enam vaakumit ei pidanud. Gaasiga mängides (põhja-maha-põhja-maha) kustus tuluke armatuuris ära ja turbo oli taas järel. Aga seda nii kaua, kuni kiirus taas ühtlaseks jäi.

Õhulugejaga veaga peaks pidevalt jõuetu olema, mitte alles pärast kilomeetri läbimist.
Mardu9
Postitusi: 7
Liitunud: K Nov 03, 2010 20:10
Asukoht:
Auto:

#16

85kw.

Kas probleem võib näiteks selles ka olla, et vanasti oli lõdvikutes leke ja ajusse jäi viga sisse. Peale lõdvikute parandamist ei ole aga ajule restarti tehtud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

85kw.

Kas probleem võib näiteks selles ka olla, et vanasti oli lõdvikutes leke ja ajusse jäi viga sisse. Peale lõdvikute parandamist ei ole aga ajule restarti tehtud.
ei.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#18

mul nagu jäädavalt uimaseks läinud, egr klappi kunagi puhastati, ju vaja uuesti teha. muud osad kontrollitud.
iphonede ja ipadide remont
juss1977
Postitusi: 116
Liitunud: K Dets 15, 2010 21:58
Asukoht:
Auto:

#19

Eelnevalt räägiti võtme patareist...Kaua võtme patarei eluiga on? Mul vahel ei taha käivitades üldse midagi teha ...nagu keerax tyhja ,ei mingit starterit taga...võti korrax välja ja teisel korral kõik ok. samas tunnistan ,et piserdasin salongipuhastus aerosooliga keskkonsooli üxpäev ja võis sattuda seda udu ka võtmeauku...järsku ummistas seal mingi kontakti? 2007 a masin
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#20

On räägitud, et kui sinna sisse mingit vedelat läheb, siis on selle vahetus üldjuhul ees.
Vasta