Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Vasta
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#176

Niii sidur sai nädalavahetusel vahetatud ja nüüd lausa lust sõita!
Kuna õlivahetus aeg oli ka käes ja auto oli tõstukil sai ka õli ära vahetatud!(210000km)
Nüüd saab jälle :drive:
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#177

No kas on sellist sidurit siis nii raske talluda nagu paljud on muljetanud?
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#178

Algselt postitas: TGB
No kas on sellist sidurit siis nii raske talluda nagu paljud on muljetanud?

Tegelikult pole asi sugugi nii hull. Jahh asi on tõesti nati raskem kui originaal ja peabki olema kuna mõõtsin nii originaali kui performanc;) korvi lamelli paksuse ära ja erinevus oli 1mm.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#179

Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?
Sent from my Monte Carlo using B236
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#180

Algselt postitas: kasparius
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?

OT: Aga kui ei pea, siis on väga halb rehv või kitsas kui pizza lõikur. :poke:
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#181

Algselt postitas: kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?

240 on juba sõidetud OMC-el automaat kastiga,soov oleks juba sinna 260kmh kanti saada :P

Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.:head:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#182

Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?

240 on juba sõidetud OMC-el automaat kastiga,soov oleks juba sinna 260kmh kanti saada :P

Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.:head:

Kusjuures pidamise vahe 215 ja 225 vahel on samuti mäekõrgune. Kui enne 215 põles igal pool siis 225 ikka haukab pinnast kinni.
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#183

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: TFK
Algselt postitas: kasparius
Nüüd tulevikus miilisõidul 240 püüdma.
Kas kolmandaga full boostil rehv peab?

240 on juba sõidetud OMC-el automaat kastiga,soov oleks juba sinna 260kmh kanti saada :P

Rehv pole teab mis lai (215/45/17) aga tundub et enam vähem peab.:head:

Kusjuures pidamise vahe 215 ja 225 vahel on samuti mäekõrgune. Kui enne 215 põles igal pool siis 225 ikkahaukab pinnast kinni.

Usun sind täitsa.
Kuna rehvidel veel on mustrit küllaga ei hakka veel rehve vahetama.;)
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#184

Pead ikka kõvemini tallama hakkama, siis ei ole seda mustrit kauaks :thumb:
Algselt postitas: TFK
Kuna rehvidel veel on mustrit küllaga ei hakka veel rehve vahetama.;)
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#185

Polegi pikka aega siia miskit kirjutada kuna pole ka erilist põhjust olnud.
Nüüd tahaks mõne reaga seda viga parandada.
Kuna aeg ka õlivahetuseks käes siis koos õlivahetusega sai ka suverehvid alla kruvitud.
LS siis 220 000 km Õliks sedakorda Castrol EDGE Sport 10W60 Filtriks Knecht.:cool:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#186

Kuna oli väikene puhkus siis sai ühtteist tehtud:

Esiklaas said ka kojamehe varred uue värvikihi ja uued luuad(28.05.10)
Juhiuks mis talvel viga sai
Tagatuled millel ühel juba ostust alates mõra sees,teisel ei tea kuda tuli
pole klaasipihta koputanud.

Foorumlaste soovitusel parema pidamise eesmärgil sai siis soetatud.

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#187

Ei olegi punased :headbang::headbang:

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#188

Niih!
Esimesed vedrud siis vahetatud kuna jahh kompressorit ega suruõhu mutrikeerajat pole läks omajagu aega.
Vedru sats madaldab siis paberi peal 40mm ja peaaegu on ka vahe auto alla pannes lisan siis mõne pildi ka asjahuvilistele.;)

Algus

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#189

ja kui vedrud vahetatud

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#190

madaldus vs originaal

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#191

Peale testsõitu sain aru mida Iff mulle rääkis!
Juhitavuse erinevus ainult esivedrude vahetusega ikka hoopis midagi muud.

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#192

Lisan siis viimase pildi veel loodan et pahaseks ei saada.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#193

Täiesti kobe värk :beer:
Mingit moodi on seda pidamist tarvis, muidu läheb 1,7 baariga auto nina lakke ja rattad ongi õhus :P
Probleem on aga tõsine kusjuures, omast käest tean.

Kahju ainult, et talvel paksema lumega on läbitavus suti kehvem, aga mis teha. Mingi ohverdus peab olema,
kui soovime oma Saabidega võrdselt poes piima järel käia ja miili sõita.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#194

Vahetasid tagumised ka ära? Läbivus on tonnisel korralike talverehvidega ka madaldusega üle keskmise.. (mul on koju saamiseks 400m erateed mida kuigi tihti lahti ei lükata)
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#195

Kahju ainult, et talvel paksema lumega on läbitavus suti kehvem, aga mis teha. Mingi ohverdus peab olema,
kui soovime oma Saabidega võrdselt poes piima järel käia ja miili sõita. [/quote]

Samas pole see vedrude vahetus miski raketi teadus et seda sügisel koos talverataste vahetusega mitte teha ;)
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#196

Algselt postitas: TGB
Vahetasid tagumised ka ära?

Tagumisi veel ei vahetanud,kuna läks hiljaks ja neid va kuramuse
sääski tuli parvedena kusagilt:P
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#197

njaa, tean isegi kuidas m6jub madaldus talvisele l2bivusele, suht igas r88pas s6ites k2ib p6hi vastu maad. Pesebki suvise jama maha 2kki ;)
Võimsust pole kunagi piisavalt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#198

Algselt postitas: daags
njaa, tean isegi kuidas m6jub madaldus talvisele l2bivusele, suht igas r88pas s6ites k2ib p6hi vastu maad. Pesebki suvise jama maha 2kki ;)

Täiesti rumal jutt. See talv ei istunud ma oma saabiga kordagi kinni. Ainuke kord kus abi läks vaja oli kevadisel mudaväljal kus tõusul lihtsalt oli mudane löga.

Ringi sai sõidetud igal pool Tallinnas erinevates magala piirkondades ning maapiirkondades.

Aga eks ole ju mõnus aegajalt ise ka suunda kiirendades valida, või mis TFK? :eureka:
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#199

Pole seal talvel hullu midagi. Isegi 40mm madaldusega on tonnine veel suhteliselt kõrge auto. Nagunii lükkab Trionic Halliga kõigile talvel teed lahti:P
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#200

ühtekad seltsimehed:red:

Lisatud failid
Vasta