Jätke see seguvahekorra klapp rahule, ilmselt mõtlete te seda suurt plaati, mis õhufiltri korpuse sees on?? Ärge seda küll torkige, kui te ei tea TÄPSELT, mis te teete! Sellega võite omal asjad nii mõttetult puusse keerata, et siga ka ei söö enam.
Parem kontrollige juhtrõhuregulaator ära, paraku eeldab seegi suht pikka aega ja manomeetreid. Vaja läbi teha kogu soojenemise-jahtumise tsükkel, et kontrollida kas ja kuidas rõhku hoitakse ja kus seda hoitakse.
Sel autol paistis küll üsna korralikult hoodlatud k-jet olema. Isegi kütusetorud olid vahetatud UUTE vastu, mis on suht ennenägematu asi siinmail..
Käivitumise hetkel tekkivad probleemid võivad olla veel ka näiteks siis, kui starteri pealt on lahti (katki) juhe mis külmkäivituspihusti peale jookseb. Sel juhul ei anta käivitushetkel lisabensiini. See küll ei sega eriti käivitamist sooja mootoriga, külmaga peab pikalt käiama, enne kui käivitub (kui üldse). Samuti ei tohiks see kuidagi sõidu pealt välja suremist tekitada. Kontrollida saad kui keerad selle pihusti maha ja pistad purki (et tervet ilma täis ei pritsiks) ja proovid käivitada (sooja mootoriga ei tule sealt miskit..

, külmalt proovi) . Starteri peal ongi vist ainult 2 juhet lisaks jämedale voolujuhtmele, ühest tuleb signaal süütelukust, et vaja nüüd käivitamisega tegeleda ja teine läheb sealt edasi külkäivituspihusti juurde.
Reix, sina võid ju mitte uskuda, mida Ivomets oletas, aga sa siiski kontrolli see süütelukk ära. ((ära..

)Usalda, aga kontrolli!)
EDIT: k-jet käsiraamatu leiad
siit