Classic sureb välja käivitamisel

Teemad elektroonikast...
Vasta
Kasutaja avatar
Reix
Postitusi: 71
Liitunud: K Sept 28, 2005 11:05
Asukoht:
Auto:

#1

Auto 900 turbo 85 aastast. Viga selles, et peale käivitamist auto töötab 2 sekki ja siis sureb välja, viga esineb aegajalt, vahetevahel pole viga midagi, teinekord jebib. Bensupumba relee toimib nii nagu peab. Kas mingit tehaseimmot ei või peal olla? Kui käivitada ja natuke autot vägistada (st starterit sees hoida :red: ), siis käib edasi ka peale 2 seki möödumist. Või äkki süütelukk kalab?

Paar korda on ka sõidu ajal välja surnud, siis on siiski kohe käima läind.

Äkki on keegi kunagi analoogse probleemiga kokku puutund?
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#2

äkki tasuks panna uued juhtmed uued küünlad uus kütusefilter ja siis kui ikka jamab edasi , minna selle lollaka seguvahekorra klapi kallale ?
Kasutaja avatar
Reix
Postitusi: 71
Liitunud: K Sept 28, 2005 11:05
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: part
äkki tasuks panna uued juhtmed uued küünlad uus kütusefilter ja siis kui ikka jamab edasi , minna selle lollaka seguvahekorra klapi kallale ?

Seda klappi ma mõtlesin ise ka, et võix torkida:) Küünalde ja muu sellise vahetus ilmselt kahjuks ei tule, aga ästi ei tahax uskuda, et nii reeglipärane (just see 2 seki teema, ja starterit sees hoides ju töötab) väljasuremine nendest tingitud on:)
Kasutaja avatar
Reix
Postitusi: 71
Liitunud: K Sept 28, 2005 11:05
Asukoht:
Auto:

#4

A nizuke asi ka veel, et süüteluku juures oli mingi elektroonikaplokk, mu silma järgi ise kokku aretatud trükkplaadile, kas seal peab ka tehaseandmete järgi mingi väike karp olema?
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#5

arumaisaa, mis krdi klapist te täpsemalt räägite? :freak: alustaks ka ehk küünalde-juhtmete-jagajakaane-rootori-filtrite vahetusest. tegu on vist ivometsalt ostetud masinaga, seega esmalt uuriks, et äkki ta on ise seal juba miskit ära vahetanud. starterit vägistades võid masinale pigem halba kui head teha. need sümptomid viitavad eelkõige vanale ja väsinud k-jetronicule...
Kasutaja avatar
Reix
Postitusi: 71
Liitunud: K Sept 28, 2005 11:05
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: aljoga
starterit vägistades võid masinale pigem halba kui head teha.

Teame, lihtsalt diagnostika mõttes proovisin, kuidas masin käitub kui võti on käivitusasendis, enam ei tee:red:
Kasutaja avatar
Reix
Postitusi: 71
Liitunud: K Sept 28, 2005 11:05
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: aljoga
tegu on vist ivometsalt ostetud masinaga, seega esmalt uuriks, et äkki ta on ise seal juba miskit ära vahetanud.

Nu ta kahtlustas süütelukku, a ma ästi ei usu:o
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Jätke see seguvahekorra klapp rahule, ilmselt mõtlete te seda suurt plaati, mis õhufiltri korpuse sees on?? Ärge seda küll torkige, kui te ei tea TÄPSELT, mis te teete! Sellega võite omal asjad nii mõttetult puusse keerata, et siga ka ei söö enam.
Parem kontrollige juhtrõhuregulaator ära, paraku eeldab seegi suht pikka aega ja manomeetreid. Vaja läbi teha kogu soojenemise-jahtumise tsükkel, et kontrollida kas ja kuidas rõhku hoitakse ja kus seda hoitakse.

Sel autol paistis küll üsna korralikult hoodlatud k-jet olema. Isegi kütusetorud olid vahetatud UUTE vastu, mis on suht ennenägematu asi siinmail..:)

Käivitumise hetkel tekkivad probleemid võivad olla veel ka näiteks siis, kui starteri pealt on lahti (katki) juhe mis külmkäivituspihusti peale jookseb. Sel juhul ei anta käivitushetkel lisabensiini. See küll ei sega eriti käivitamist sooja mootoriga, külmaga peab pikalt käiama, enne kui käivitub (kui üldse). Samuti ei tohiks see kuidagi sõidu pealt välja suremist tekitada. Kontrollida saad kui keerad selle pihusti maha ja pistad purki (et tervet ilma täis ei pritsiks) ja proovid käivitada (sooja mootoriga ei tule sealt miskit..:), külmalt proovi) . Starteri peal ongi vist ainult 2 juhet lisaks jämedale voolujuhtmele, ühest tuleb signaal süütelukust, et vaja nüüd käivitamisega tegeleda ja teine läheb sealt edasi külkäivituspihusti juurde.

Reix, sina võid ju mitte uskuda, mida Ivomets oletas, aga sa siiski kontrolli see süütelukk ära. ((ära..;))Usalda, aga kontrolli!)

EDIT: k-jet käsiraamatu leiad siit
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

äkki ikka syytelukk, sest mingi osa voolust ( vool kojameestele ja mingitele muudele asjadele kah) kadus mul ju ka ära, mille tulemusena kaitsmekarbis mudisin.


vea "+" vool syytepooli peale ja vaata, kas siis jääb käima.
arvan, et jääb.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#10

eh.. on see süütelukk nii keeruline asjandus siis või? mul on kah mingi kamm, et kaks korda pean käima panema, sest esimene kord sureb kohe välja ja viimasel ajal panen kapoti alt juhtme starterile külge, et üldse käima läheks, sest võtmest pannes paneb ainult pumba undama.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

ei ole ta midagi nii keeruline.. ära kulub lihtsalt. Sul võib seal kah mingi juhtmejama olla kusagil.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta