Kummaline hääl auto tagant

Tonnised ja nende mured
Vasta
patriot
Postitusi: 27
Liitunud: P Veebr 13, 2011 22:19
Asukoht:
Auto:

#1

Rattalaagri häält oleks pidanud ennem juba kuulda olema, vilistamist või undamist, ennem kui ta nii läbi läheb, et kõrisema hakkab. Tõsta tagumine ratas üles tungrauaga, siis saad täpsemalt uurida.Kui pidurdamisel midagi ei kostu, välistab see lõpunikulunud klotsid ja pidurisilindri kinnijäämise.
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Äkki jää tükk on surunud pidurite kaitsepleki kuhugi vastu?
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 418
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#3

Kas Sa eelneval õhtul käsipidurit ei kasutanud? Ehk ei tulnud maha hästi (külmaga normaalne) ja siis võib tunduda, et miski nagu lohiseks, kuid tegelikult hõõrub käsipidur.
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#4

käsipidurit ei kasutanud? Ehk ei tulnud maha hästi (külmaga normaalne)

Väike OT, aga kuhu seda õli siis uhama peaks, et see külmaga nii ei juhtuks? Peres on 2 identset 9-3 OG'd, ühel töötab käsipidur ideaalselt mistahes temperatuuriga, teisel (minu omal) jääb aga külmaga alati peale. (lakkasin seda üldse kasutamast nüüd, ootan kevadet). Aga lihtsalt jah et kus või mis on see nn. "tagasitõmbe" koht, mida tasuks õliga üle valada?
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#5

Hommikul juhtus nii, et kodust vaikselt liikuma hakates märkasin, et mantel on ukse vahele jäänud, tegin siis ukse lahti ja kuulsin auto tagantpoolt sellist häält, nagu miski lohiseks autole järgi,

Kuna su mantel oli ukse vahele jäänud siis on loogiline et see lohises autole järgi. Seega oli see ilmselt mantli hääl... Metalse kõla võis lisada ehk mantli taskus olnud võtmekimp :P

Vabandan juba ette lolli jutu pärast :red:
veldur
Postitusi: 242
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#6

[quote]
Minu arusaamine asjast.
Trumli sees kaks vedru mis seotud käsipiduriga.
Neid tuleb vahetada, muidu kipub käsipidur peale jääma.
Teine variant on tross ise.
Kas mõlemal masinal liigub kang sama pehmelt ja sujuvalt?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Minu arusaamine asjast.
Trumli sees kaks vedru mis seotud käsipiduriga.
Neid tuleb vahetada, muidu kipub käsipidur peale jääma.
Teine variant on tross ise.
Kas mõlemal masinal liigub kang sama pehmelt ja sujuvalt?

Ära(kinni) külmuvad trossid,millede otstes olevad kummilutid on puruks.
Vasta