Lähen paraniidi otsingutele. Yhtlasi tuleb ka suur haamer tuua
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Aga millised poldid? Kas piisab kui avadesse hermeetikut ja siis polt läbi keerata?
Ei, Gotlandi kvaliteetautodest kuulnud ei ole.
Mulle on rootsi sõbrad Ojamaa (nii on Gotlandi eestikeelne nimi) autosid kiitnud, kuna seal ei soolatata talvel teid. Sama lugu on Põhja-Rootsis, mistõttu rootslaste jaoks on Gotlandsbil ja Norrlandsbil müügikuulutustes omaette mõisted, s.t autod, mis pole läbi roostetanud.
Sekundeerin. See on ikkagi asi, mida saab täielikult ise modifitseerida, logida, jälgida jne jne. LH on lihtsalt üks õnnetus selle kõrval.Minu arvamus on, et kui sul seal teine vurr ja muud vidinad juba on, oleks mõistlik ikka T5.5 peale kohe üle minna.
Minu arvamus on, et kui sul seal teine vurr ja muud vidinad juba on, oleks mõistlik ikka T5.5 peale kohe üle minna. 900NG, 9-3 ja 9000 pealt leitav kooslus. Paraku sul seal tulemüüri juures vähe ruumi, et vända asendiandur paigaldada, mistõttu peaksid laseris või veelõikuses hooratta taha tegema vastava oravaratta. Kui sul see LH2.2 (4) või mis iganes koos oma jagajaga jääb, on sul kütuse etteandmist küllalt keeruline kodustes tingimustes muutma hakata.
T5.5 seevastu see küllalt lihtne, piisab lihtsalt ühest vidinast läppari taha ja kõvasti lugemist, katsetamist...
Aa jaa see tihendivärk ka. Mul on ainult tihendimassiga see (VALE!) esiteks 2 pinna kokku pressides tahe-tahtmata satub mingi osa seda pläga siseossa ja teiseks (ma ei tea, kui kriitiline see nüüd on) aga see ülekandevõll, mis mootori ja kasti vahel on, jääb viltu, sest see originaaltihend, mis seal tavaliselt on, on küllalt paksust plekist või alumiiniumist. Pole küll seda telgsust kunagi mõõtnud, aga mingi mõte siinkohal on, arvestades, et see kasti ülemise hammaka koht on nõrgim lüli.
Ärge ajage inimesele KÄGU. Lammarimasin on ju vabalthingav ja "bolt-on" ei sobi ei "traadid",ega -ecu.
Samuti on see kastitihendi jutt veider. Isegi tehas lubab järelpaigalduse teha harmeetikuga.17 aastat on kaste paigaldet nii, 4-5 kasti aastas. Pole veel ühelgil jamasid olnud.
"Bolt on" pole see projekt nii ehk naa. Vabalt hingava ja turbo T5 vahel pole miskit muud kui tarkvaraline erinevus ja 1 juhe (T7 BPC puhul). Et see aju korralikult kuhugi paigutada, tuleb juhtmeid pikendada-lühendada nagunii, nii et pole vahet, milline juhtmepundar sul algselt on.
Kasti jutus ma midagi imelikku ei näe.