Need voolikud millele kenasti ligi saab on vahetatud. Hommikul kui mootor on maha jahtunud, vaatan kõik voolikud üle!On sul vaakumvoolikud silikoonide vastu juba vahetatud?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Hetkel tundub niimoodi küll aga vaatan vaakumvollad ja klapid üle ning kui seal viga ei tuvasta tuleb dünosse minna. Eks seal siis näha ole mis numbrid tulevadOot, softi mudimine ei andnud siis lõppkiirusele midagi juurde?

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kiltsile minnes oli ka üks vahejuhtum, nimelt peale tõsisemat kiirendamist kruiisile naastes hakkas kiirus vähenema ja suurenema (pendeldas) ning seisma jäädes suri päris välja. Kapoti alla vaadates tuvastasin, et drosseli küljes on üks suurema diameetriga (väline diameeter ~2cm) volla lahti.
Panin selle uuesti kinni ja viga kadus.
Pärast seda vahejuhtumit oleksid pidanud ECU-le reset'i tegema, sest ajul polnud enam aega "õigeks" adapteeruda. Aga no kes teadis..
9-5 puhul kahjuks pole päris nii, et voolik paika ja otsekohe kõik töötab nagu endiselt.
Tõstetud turborõhu puhul soovitaks ikka kõikide sisselaskega ühendatud voolikute otste fikseerimist vähemalt "nipukatega". Muidu jäädki neid vollasid pärast igat buustimist tagasi panema.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Selle peale ma muidugi ei tulnudkiPärast seda vahejuhtumit oleksid pidanud ECU-le reset'i tegema, sest ajul polnud enam aega "õigeks" adapteeruda. Aga no kes teadis..Kiltsile minnes...
9-5 puhul kahjuks pole päris nii, et voolik paika ja otsekohe kõik töötab nagu endiselt.

Igatahes praeguseks on see tehtud ja testid käivad...
Uue softi kohta oskab Sebastian lähemalt rääkida.MIs parameetritega tarkus peale läks?
Üle 200KW oleks ikka jah võinud 220kmh peale tiksuda kui ilm ok.
reset- Sebastian word!
Ilm oli esimese miilisõiduga võrreldes üpris sama - +24 kraadi ja väike tuul.
Juba vaikselt alustasin metall klambritega fikseerimistTõstetud turborõhu puhul soovitaks ikka kõikide sisselaskega ühendatud voolikute otste fikseerimist vähemalt "nipukatega". Muidu jäädki neid vollasid pärast igat buustimist tagasi panema.

Täna proovisin turbokellaga kiirendada ja esimeselt teisele lööb rõhu korra 1,5 bar-i peale ja peale käiguvahetust enam üle 1,1 bar-i ei lähe, sama lugu ka kolmandalt 4-le vahetusega...
Kui 1,1 bar-i on saavutatud siis langeb üpris kiirest jälle 0,8 bar-i peale. Peaks ju ikkagi kuni käiguvahetuseni vähemalt 1,1 bar-i puhuma

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Mul oli sama häda millegipärast. Küll aga mõnikord võttis korralikult boosti taha ja siis kohe hüppas edasi. Põhjust ei jõudnud leida, ennem läks auto müügiks. Küll aga sama moodi peale softi vahetust see asi hakkas juhtuma.
Regular Saab Guy
200kW ja 415...420Nm.
Oleneb mis pööretel käiku vahetab. Õige oleks, et ~1,3 baari kestab kuni 4000 pöördeni, siis hakkab langema, sest turbo ei suuda enam.
Soft ise lubaks veel 5000 pöörde juures ca 385Nm, mis oleks umbes 1,2 baari.
Kõike seda ainult siis, kui gaas 100% põhjas.
Oleneb mis pööretel käiku vahetab. Õige oleks, et ~1,3 baari kestab kuni 4000 pöördeni, siis hakkab langema, sest turbo ei suuda enam.
Soft ise lubaks veel 5000 pöörde juures ca 385Nm, mis oleks umbes 1,2 baari.
Kõike seda ainult siis, kui gaas 100% põhjas.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Äkki oleks õige paar juhtmejuppi joota ja tekitada võimalus logimiseks? Saaksid ise ka rohkem aimu, mis tegelikult toimub 
Huvitav on see, et miskitpärast enamjaolt arvatakse 4 käigulist atm kasti tugevam olevat 5 käigulisest. Teisalt hiljuti alles lugesin 5 käigulise manuali, kus tootja lubab kuni 500 Nm ... Võta nüüd kinni ..
Automaadiga üldse on paras ikaldus ... Nii et jõudu

Huvitav on see, et miskitpärast enamjaolt arvatakse 4 käigulist atm kasti tugevam olevat 5 käigulisest. Teisalt hiljuti alles lugesin 5 käigulise manuali, kus tootja lubab kuni 500 Nm ... Võta nüüd kinni ..
Automaadiga üldse on paras ikaldus ... Nii et jõudu

Mis süsteem selle "S" nupuga on? Kui seda sees ei ole, siis kas peaks olema nö. tavarežiimis need toimingud ja "S" nupuga on parameetrid muud?200kW ja 415...420Nm.
Oleneb mis pööretel käiku vahetab. Õige oleks, et ~1,3 baari kestab kuni 4000 pöördeni, siis hakkab langema, sest turbo ei suuda enam.
Soft ise lubaks veel 5000 pöörde juures ca 385Nm, mis oleks umbes 1,2 baari.
Kõike seda ainult siis, kui gaas 100% põhjas.
Kas 205kW on siis käsikastil?
Üht-teist näitab ka Open-Sid ära - peaks vaid sellele arusaadava eestikeelse manuaali tekitamaÄkki oleks õige paar juhtmejuppi joota ja tekitada võimalus logimiseks? Saaksid ise ka rohkem aimu, mis tegelikult toimub
Huvitav on see, et miskitpärast enamjaolt arvatakse 4 käigulist atm kasti tugevam olevat 5 käigulisest. Teisalt hiljuti alles lugesin 5 käigulise manuali, kus tootja lubab kuni 500 Nm ... Võta nüüd kinni ..
Automaadiga üldse on paras ikaldus ... Nii et jõudu

Kasti jõunumbrite kohta siis igati hea uudis

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Seda peaksid dünos proovima. "Gaas põhjas" ei tohiks "S" siiski midagi muuta.Mis süsteem selle "S" nupuga on? Kui seda sees ei ole, siis kas peaks olema nö. tavarežiimis need toimingud ja "S" nupuga on parameetrid muud?
Kas 205kW on siis käsikastil?
Sarnaselt originaalsoftile teeb "S" gaasipedaali tundlikumaks. Umbes nii, et vajutad 20%, aga ECU hakkab lugema mäppe nii nagu oleksid 30% vajutanud.
205kW peab olema ka autom. kastil.
Vahepeal on Saab saanud niipalju hoolt, et vahetatud on tagumised vedrud ja tagumise õõtsa suured esimesed puksid 


Peale seda käisin sillastendis ning kokkujooks on nüüd paigas!
Auto on kohe oluliselt reipama väljanägemisega

Enne dünosse minekut sai ka uued küünlad pandud. Eelmised olid ca. 25 000 km läbi uhanud...

Nüüdseks on ka jälle dünos käidud ja tulemus on käes...
Hea uudis on see, et originaalist on auto 2,73kW võimsam aga kehvem variant on see, et seda on selgelt liiiiga vähe
Tuleb uuel nädalal siis taas Tallinnasse minna ja Saab ehk asjas selgust...
Max kW = 156,37x1,2=187,64kW
Sinine skaala oli stock graafik, punane CR-softiga graafik!

Ja tõmmetest video:
http://www.youtube.com/watch?v=cOLLz6c_ ... e=youtu.be

Peale seda käisin sillastendis ning kokkujooks on nüüd paigas!
Auto on kohe oluliselt reipama väljanägemisega

Enne dünosse minekut sai ka uued küünlad pandud. Eelmised olid ca. 25 000 km läbi uhanud...
Nüüdseks on ka jälle dünos käidud ja tulemus on käes...
Hea uudis on see, et originaalist on auto 2,73kW võimsam aga kehvem variant on see, et seda on selgelt liiiiga vähe

Tuleb uuel nädalal siis taas Tallinnasse minna ja Saab ehk asjas selgust...
Max kW = 156,37x1,2=187,64kW
Sinine skaala oli stock graafik, punane CR-softiga graafik!

Ja tõmmetest video:
http://www.youtube.com/watch?v=cOLLz6c_ ... e=youtu.be
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Tänud!Super ilus!
E: Krt need Olustveres tehtud ju?
Pildid on Olustveres ja selle lähiümbruses tehtud

Tuleb rattad korralikult puhtana hoida ja niimoodi leiab huvitavaid kaadreid veelgiVaadates kuldkollaste lehtede peegeldust velgedel, tekib küsimus, kas see mitte ei võikski nii olla päriselt?
Tase on saavutatud, pildid on perfektsed, selle pinnalt võiks juba riskida eksperimenteerida.

Esialgu piirduksin ikka (niimoodi) pildistamisega

Jah, seal on juba kuldne sügis kätte jõudnudKas tõesti Lõuna-Eestis on puud juba nii kollased?

Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Veel ei ole viga leidnud aga reedel lähen Iisaku juurde ja loodetavasti leiab ta sealt mõne auguga vooliku või mittetoimiva klapiOled sa enda boosti probleemile lahenduse leidnud?

SID näitab nüüd rõhu erinevust kaa, nimelt kui täisgaasiga kiirendada siis vajaminev õhukogus on ~1400 aga ette annab vaid 1200! Varem seda ei olnud...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
184kW ATM Aerode "hädad". Eks reedel selgub, kas rauas mingi kamm või soft teeb lolluseid...mis pole ka üldse võimatu.
Maksimaalselt peaks õhukogus siiski 1300 olema, mis vastab väändele ca 420Nm. See, et ta momendiks 1400 peale läheb
ongi ilmselt probleem miks Trionic rõhu kiiresti alla tirib. Ja peabki seda tegema, muidu läheks stock rauaga üsna ohtlikuks.
Hetkeline 450Nm ei tee kastile midagi.
Maksimaalselt peaks õhukogus siiski 1300 olema, mis vastab väändele ca 420Nm. See, et ta momendiks 1400 peale läheb
ongi ilmselt probleem miks Trionic rõhu kiiresti alla tirib. Ja peabki seda tegema, muidu läheks stock rauaga üsna ohtlikuks.
Hetkeline 450Nm ei tee kastile midagi.
Wohoo, raud oli korras
Tänud Iisakule positiivse info eest 
Sai Sebastianiga mõningaid softi variante proovitud ja peale erinevaid katsetusi on liikumine nüüd hoopis teisest liigast - turbo hoiab juba rõhku
Varsti jälle rullidele ja vaatame mis watid nüüd tulevad...


Sai Sebastianiga mõningaid softi variante proovitud ja peale erinevaid katsetusi on liikumine nüüd hoopis teisest liigast - turbo hoiab juba rõhku

Varsti jälle rullidele ja vaatame mis watid nüüd tulevad...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab