Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Vasta
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#201

On sul vaakumvoolikud silikoonide vastu juba vahetatud?
Need voolikud millele kenasti ligi saab on vahetatud. Hommikul kui mootor on maha jahtunud, vaatan kõik voolikud üle!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#202

Oot, softi mudimine ei andnud siis lõppkiirusele midagi juurde?
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#203

Oot, softi mudimine ei andnud siis lõppkiirusele midagi juurde?
Hetkel tundub niimoodi küll aga vaatan vaakumvollad ja klapid üle ning kui seal viga ei tuvasta tuleb dünosse minna. Eks seal siis näha ole mis numbrid tulevad :o
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#204

Kiltsile minnes oli ka üks vahejuhtum, nimelt peale tõsisemat kiirendamist kruiisile naastes hakkas kiirus vähenema ja suurenema (pendeldas) ning seisma jäädes suri päris välja. Kapoti alla vaadates tuvastasin, et drosseli küljes on üks suurema diameetriga (väline diameeter ~2cm) volla lahti.

Panin selle uuesti kinni ja viga kadus.

Pärast seda vahejuhtumit oleksid pidanud ECU-le reset'i tegema, sest ajul polnud enam aega "õigeks" adapteeruda. Aga no kes teadis..
9-5 puhul kahjuks pole päris nii, et voolik paika ja otsekohe kõik töötab nagu endiselt.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#205

MIs parameetritega tarkus peale läks?
Üle 200KW oleks ikka jah võinud 220kmh peale tiksuda kui ilm ok.
reset- Sebastian word!
Sent from my Monte Carlo using B236
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#206

Tõstetud turborõhu puhul soovitaks ikka kõikide sisselaskega ühendatud voolikute otste fikseerimist vähemalt "nipukatega". Muidu jäädki neid vollasid pärast igat buustimist tagasi panema.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#207

Kiltsile minnes...
Pärast seda vahejuhtumit oleksid pidanud ECU-le reset'i tegema, sest ajul polnud enam aega "õigeks" adapteeruda. Aga no kes teadis..
9-5 puhul kahjuks pole päris nii, et voolik paika ja otsekohe kõik töötab nagu endiselt.
Selle peale ma muidugi ei tulnudki :wall:
Igatahes praeguseks on see tehtud ja testid käivad...
MIs parameetritega tarkus peale läks?
Üle 200KW oleks ikka jah võinud 220kmh peale tiksuda kui ilm ok.
reset- Sebastian word!
Uue softi kohta oskab Sebastian lähemalt rääkida.
Ilm oli esimese miilisõiduga võrreldes üpris sama - +24 kraadi ja väike tuul.
Tõstetud turborõhu puhul soovitaks ikka kõikide sisselaskega ühendatud voolikute otste fikseerimist vähemalt "nipukatega". Muidu jäädki neid vollasid pärast igat buustimist tagasi panema.
Juba vaikselt alustasin metall klambritega fikseerimist :)


Täna proovisin turbokellaga kiirendada ja esimeselt teisele lööb rõhu korra 1,5 bar-i peale ja peale käiguvahetust enam üle 1,1 bar-i ei lähe, sama lugu ka kolmandalt 4-le vahetusega...
Kui 1,1 bar-i on saavutatud siis langeb üpris kiirest jälle 0,8 bar-i peale. Peaks ju ikkagi kuni käiguvahetuseni vähemalt 1,1 bar-i puhuma :freak:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#208

Mul oli sama häda millegipärast. Küll aga mõnikord võttis korralikult boosti taha ja siis kohe hüppas edasi. Põhjust ei jõudnud leida, ennem läks auto müügiks. Küll aga sama moodi peale softi vahetust see asi hakkas juhtuma.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#209

200kW ja 415...420Nm.
Oleneb mis pööretel käiku vahetab. Õige oleks, et ~1,3 baari kestab kuni 4000 pöördeni, siis hakkab langema, sest turbo ei suuda enam.
Soft ise lubaks veel 5000 pöörde juures ca 385Nm, mis oleks umbes 1,2 baari.
Kõike seda ainult siis, kui gaas 100% põhjas.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#210

Äkki oleks õige paar juhtmejuppi joota ja tekitada võimalus logimiseks? Saaksid ise ka rohkem aimu, mis tegelikult toimub :)
Huvitav on see, et miskitpärast enamjaolt arvatakse 4 käigulist atm kasti tugevam olevat 5 käigulisest. Teisalt hiljuti alles lugesin 5 käigulise manuali, kus tootja lubab kuni 500 Nm ... Võta nüüd kinni ..
Automaadiga üldse on paras ikaldus ... Nii et jõudu :)
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#211

200kW ja 415...420Nm.
Oleneb mis pööretel käiku vahetab. Õige oleks, et ~1,3 baari kestab kuni 4000 pöördeni, siis hakkab langema, sest turbo ei suuda enam.
Soft ise lubaks veel 5000 pöörde juures ca 385Nm, mis oleks umbes 1,2 baari.
Kõike seda ainult siis, kui gaas 100% põhjas.
Mis süsteem selle "S" nupuga on? Kui seda sees ei ole, siis kas peaks olema nö. tavarežiimis need toimingud ja "S" nupuga on parameetrid muud?

Kas 205kW on siis käsikastil?
Äkki oleks õige paar juhtmejuppi joota ja tekitada võimalus logimiseks? Saaksid ise ka rohkem aimu, mis tegelikult toimub :)
Huvitav on see, et miskitpärast enamjaolt arvatakse 4 käigulist atm kasti tugevam olevat 5 käigulisest. Teisalt hiljuti alles lugesin 5 käigulise manuali, kus tootja lubab kuni 500 Nm ... Võta nüüd kinni ..
Automaadiga üldse on paras ikaldus ... Nii et jõudu :)
Üht-teist näitab ka Open-Sid ära - peaks vaid sellele arusaadava eestikeelse manuaali tekitama :)
Kasti jõunumbrite kohta siis igati hea uudis :thumb:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#212

Mis süsteem selle "S" nupuga on? Kui seda sees ei ole, siis kas peaks olema nö. tavarežiimis need toimingud ja "S" nupuga on parameetrid muud?

Kas 205kW on siis käsikastil?
Seda peaksid dünos proovima. "Gaas põhjas" ei tohiks "S" siiski midagi muuta.
Sarnaselt originaalsoftile teeb "S" gaasipedaali tundlikumaks. Umbes nii, et vajutad 20%, aga ECU hakkab lugema mäppe nii nagu oleksid 30% vajutanud.

205kW peab olema ka autom. kastil.
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#213

Vahepeal on Saab saanud niipalju hoolt, et vahetatud on tagumised vedrud ja tagumise õõtsa suured esimesed puksid :)

Pilt

Pilt


Peale seda käisin sillastendis ning kokkujooks on nüüd paigas!

Auto on kohe oluliselt reipama väljanägemisega :)

Pilt


Enne dünosse minekut sai ka uued küünlad pandud. Eelmised olid ca. 25 000 km läbi uhanud...

Pilt


Nüüdseks on ka jälle dünos käidud ja tulemus on käes...
Hea uudis on see, et originaalist on auto 2,73kW võimsam aga kehvem variant on see, et seda on selgelt liiiiga vähe :mad:

Tuleb uuel nädalal siis taas Tallinnasse minna ja Saab ehk asjas selgust...

Max kW = 156,37x1,2=187,64kW
Sinine skaala oli stock graafik, punane CR-softiga graafik!

Pilt


Ja tõmmetest video:

http://www.youtube.com/watch?v=cOLLz6c_ ... e=youtu.be
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#214

Eilsel autovabal päeval oli vaja ikka ringi paarutada ja suvest viimast võtta...:)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#215

Super ilus! :love:

E: Krt need Olustveres tehtud ju?
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#216

Vaadates kuldkollaste lehtede peegeldust velgedel, tekib küsimus, kas see mitte ei võikski nii olla päriselt?
Tase on saavutatud, pildid on perfektsed, selle pnnalt võiks juba riskida eksperimenteerida.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#217

Kas tõesti Lõuna-Eestis on puud juba nii kollased :freak: ?

Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#218

Super ilus! :love:

E: Krt need Olustveres tehtud ju?
Tänud!
Pildid on Olustveres ja selle lähiümbruses tehtud :)
Vaadates kuldkollaste lehtede peegeldust velgedel, tekib küsimus, kas see mitte ei võikski nii olla päriselt?
Tase on saavutatud, pildid on perfektsed, selle pinnalt võiks juba riskida eksperimenteerida.
Tuleb rattad korralikult puhtana hoida ja niimoodi leiab huvitavaid kaadreid veelgi :)
Esialgu piirduksin ikka (niimoodi) pildistamisega :P
Kas tõesti Lõuna-Eestis on puud juba nii kollased :freak: ?
Jah, seal on juba kuldne sügis kätte jõudnud :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#219

Oled sa enda boosti probleemile lahenduse leidnud?
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#220

Oled sa enda boosti probleemile lahenduse leidnud?
Veel ei ole viga leidnud aga reedel lähen Iisaku juurde ja loodetavasti leiab ta sealt mõne auguga vooliku või mittetoimiva klapi :)

SID näitab nüüd rõhu erinevust kaa, nimelt kui täisgaasiga kiirendada siis vajaminev õhukogus on ~1400 aga ette annab vaid 1200! Varem seda ei olnud...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#221

Mul oli sama teema, et kätte ei saanud seda kogust. Aga mul oli nii, et kohati sai ja kohati ei saanud. Ja siis kui sai siis pidi tool pagasnikusse lendama, sest selline korralik vääne tuli peale.
Regular Saab Guy
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#222

184kW ATM Aerode "hädad". Eks reedel selgub, kas rauas mingi kamm või soft teeb lolluseid...mis pole ka üldse võimatu.
Maksimaalselt peaks õhukogus siiski 1300 olema, mis vastab väändele ca 420Nm. See, et ta momendiks 1400 peale läheb
ongi ilmselt probleem miks Trionic rõhu kiiresti alla tirib. Ja peabki seda tegema, muidu läheks stock rauaga üsna ohtlikuks.
Hetkeline 450Nm ei tee kastile midagi.
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#223

Wohoo, raud oli korras :cool: Tänud Iisakule positiivse info eest :)

Sai Sebastianiga mõningaid softi variante proovitud ja peale erinevaid katsetusi on liikumine nüüd hoopis teisest liigast - turbo hoiab juba rõhku :head:

Varsti jälle rullidele ja vaatame mis watid nüüd tulevad...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#224

200 rattast oleks reaalne
Sent from my Monte Carlo using B236
turbo
Postitusi: 4
Liitunud: P Nov 01, 2009 23:08
Asukoht:
Auto:

#225

Mul peaaegu kukkus seljanka kauss maha, kui ma neid pilte nägin.
Vasta