swirl ökane

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#1

Hei, mul swirl süsteem väga ökane, kas hea lahendus on panna swirl rod kit? Ilmselt selle tõrgetega töötamisest tahmas ka EGR väga, mille tõttu lausa kinni jäi. Egr nüüd puhas aga vist mitte kauaks.

Kellel see pandud rääkige, kas tasub või polegi muud head lahendust?

Pilt mootori ökast.





Lisatud failid
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Muu lahendus on uus sisselaske kolle ~300€
Swirl rod kit mõneks ajaks päästab, kuni need klappikesed sisselaskes täitsa ei kulu ära, eelnevalt sealt ka küttus peaks immitsema. Kui on klappikesed üleval kuivad võib panna see kit.
Ma olen selle kit-iga täitsa rahul, toimib nagu peab, ja ei lenda maha, originaalis võiks olla selline, aga mitte plastmass. Klappid ka võiks metallist olla. Tänapäeva autot tundub ongi nii tehtud, et kuluks ära ja ostad uue.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#3

Pildil näha et vasakult 3 ja 4 vahelt ajab rohkem välja, kas seal miski tihend läbi või mida seal parandama peaks. Ei tahaks kohe uut kollet ka panna.
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Ei näe seal pildilt suht mida.
Swirl tundub paigal on sul.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#5

see swirl latt paigas vist jah, aga sealt vahelt ajab p....a välja, kas seal peaks midagi välja vahetama, miski tihend või klapp või siis ainuke laendus uus terve kobakas?
iphonede ja ipadide remont
Herki
Postitusi: 86
Liitunud: K Juul 11, 2012 22:39
Asukoht:
Auto:

#6

Kogu kupatus. Eraldi varuosi sellele ei ole.
Mul üks selline hetkel pagassis.

Herki
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

Carringis oli kohe saadav ka.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#8

need klapid muutuvad ajapikku "hõredaks". Lõpuks on abiks jah, ainult uus kollektor.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#9

kui see poolpiduselt seal töötab siis mis seal kannatada saab enam?
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#10

kui see poolpiduselt seal töötab siis mis seal kannatada saab enam?
Ebanormaalne mootori töö, suurem küttusekulu ja tänu sellele ka tahmafilter ei saa õieti läbipõletada ennast.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#11

Tean, et mõned on üldse kinni pannud need, punnid ette. Kuidas sellesse suhtuta? Mis hakkab juhtuma mootoriga?
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#12

Leidsin sellise kommentaari...

Turbo rõhu piirajad.Kui peale kiirendamist lased gaasi lahti annab turbo veel mõnda aega ülerõhku,mida mootor hetkel ei vaja.Sissepritse läheb ka valeks,kuna õhulugeja loeb rohkem õhku ja vastavalt sellele annab kütet.See üleliigne õhk,ehk hapnik läheb otse väljalaskesse,kus kaasaegsetel autodel on keerulised katalüsaatorid/filtrid ja keemia läheb seal valeks.Lisaks on nad suletud tühikäigul,mootor soojeneb kiiremine.Üldiselt,kui nad ei toimi,lähevad heitgaasid paigast,muud ei midagi.

Ei teagi kas panna ikkagi uus kolle või panna see asi lihtsalt kinni?
iphonede ja ipadide remont
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14447
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

See tsitaat on nii idiootne, et valus hakkab kohe...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#14

Ja sellist lollust teha Hirsch-iga :wall:
__In Boost We Trust__
veikov
Postitusi: 273
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#15

Mis jamad, korja lihtsalt labad välja ja siis kollektorile paned nüüd tühjadele aukudele mingid punnid ette( lõõri jätad ikka lahti). ise panin vene 1 kopikalised. Töötab juba 3 aastat nii. Pole mingit muret. Emanus BMW diislitel ka ju mure nendega, et lõpuks käivad silindrist need labad kulumise tõttu läbi ja siis kahju ikka märksa suurem. Siis pigem nad lihtsalt välja korjata.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#16

Mis jamad, korja lihtsalt labad välja ja siis kollektorile paned nüüd tühjadele aukudele mingid punnid ette( lõõri jätad ikka lahti). ise panin vene 1 kopikalised. Töötab juba 3 aastat nii. Pole mingit muret. Emanus BMW diislitel ka ju mure nendega, et lõpuks käivad silindrist need labad kulumise tõttu läbi ja siis kahju ikka märksa suurem. Siis pigem nad lihtsalt välja korjata.

Kui panna nad kinni ei pääse õige kogus õhku sinna, tekkib vale segu ja võimsus ka langeb! Insenöörid on vast lollid, et ei pannud kõik sisselaske avad kinni, aga ise võid panna nii sisselaskes kõik kinni ja väljalaske ka juba ühelepoole pane kinni, nii ei rikku loodust :)
__In Boost We Trust__
veikov
Postitusi: 273
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#17

ms mõtlesin et avad jäävad ikka avatuks, ehk siis õhukanalid vabad. Kuid kui labad välja võtta siis tekivad kollektorisse augud mis tuleb ju ometi sulgeda.
Kütuse kulus küll vahet märgata pole ja ülevaatusega pole mingit muret. Kuid kui on olemas üleliigset raha siis muidugi soovitan panna uue kollektori.
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 387
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#18

ma pidasin ka silmas kolle auke seal peal. sinna müüakse kohe spets punne isegi.
iphonede ja ipadide remont
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7142
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

Man. kasti puhul võivad need klapid ka olemata olla. Aut. kasti puhul "reguleeritakse" käiguühtlust just swirl klappide abil võimalikult sujuvaks. Mingid moditud tarkvarad, tõstetud vääne/võimsus ei puutu erti asjasse.

2.2 oopeli üllitise puhul pole üleüldse vahet- mida vähem neid "tarku" vidinaid (swirl,egr,etc) külge suudad jätta, seda vähem lõpuks hävid. Sitt on igatahes.

1.9 td , eriti tdid puhul soovitaksin ikka see kollektor vahetada. Eelnevalt puhasada kogu sisselase ja edaspidi sõita, nagu bensiinimootoriga, ehk siis MITTE SEDA TEHA ÖKOSTIILIS, mis loomulikult viib need ökorublad su taskust kordistite abil hiljem minema.
See mootorijuhtimine arvestab VÄGA swirlsüsteemi töö korrasolekuga.
Vasta