Hei, mul swirl süsteem väga ökane, kas hea lahendus on panna swirl rod kit? Ilmselt selle tõrgetega töötamisest tahmas ka EGR väga, mille tõttu lausa kinni jäi. Egr nüüd puhas aga vist mitte kauaks.
Kellel see pandud rääkige, kas tasub või polegi muud head lahendust?
Pilt mootori ökast.
Lisatud failid
swirl ökane
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Muu lahendus on uus sisselaske kolle ~300€
Swirl rod kit mõneks ajaks päästab, kuni need klappikesed sisselaskes täitsa ei kulu ära, eelnevalt sealt ka küttus peaks immitsema. Kui on klappikesed üleval kuivad võib panna see kit.
Ma olen selle kit-iga täitsa rahul, toimib nagu peab, ja ei lenda maha, originaalis võiks olla selline, aga mitte plastmass. Klappid ka võiks metallist olla. Tänapäeva autot tundub ongi nii tehtud, et kuluks ära ja ostad uue.
Swirl rod kit mõneks ajaks päästab, kuni need klappikesed sisselaskes täitsa ei kulu ära, eelnevalt sealt ka küttus peaks immitsema. Kui on klappikesed üleval kuivad võib panna see kit.
Ma olen selle kit-iga täitsa rahul, toimib nagu peab, ja ei lenda maha, originaalis võiks olla selline, aga mitte plastmass. Klappid ka võiks metallist olla. Tänapäeva autot tundub ongi nii tehtud, et kuluks ära ja ostad uue.
__In Boost We Trust__
- turuplats
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
see swirl latt paigas vist jah, aga sealt vahelt ajab p....a välja, kas seal peaks midagi välja vahetama, miski tihend või klapp või siis ainuke laendus uus terve kobakas?
iphonede ja ipadide remont
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ebanormaalne mootori töö, suurem küttusekulu ja tänu sellele ka tahmafilter ei saa õieti läbipõletada ennast.kui see poolpiduselt seal töötab siis mis seal kannatada saab enam?
__In Boost We Trust__
- turuplats
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
Leidsin sellise kommentaari...
Turbo rõhu piirajad.Kui peale kiirendamist lased gaasi lahti annab turbo veel mõnda aega ülerõhku,mida mootor hetkel ei vaja.Sissepritse läheb ka valeks,kuna õhulugeja loeb rohkem õhku ja vastavalt sellele annab kütet.See üleliigne õhk,ehk hapnik läheb otse väljalaskesse,kus kaasaegsetel autodel on keerulised katalüsaatorid/filtrid ja keemia läheb seal valeks.Lisaks on nad suletud tühikäigul,mootor soojeneb kiiremine.Üldiselt,kui nad ei toimi,lähevad heitgaasid paigast,muud ei midagi.
Ei teagi kas panna ikkagi uus kolle või panna see asi lihtsalt kinni?
Turbo rõhu piirajad.Kui peale kiirendamist lased gaasi lahti annab turbo veel mõnda aega ülerõhku,mida mootor hetkel ei vaja.Sissepritse läheb ka valeks,kuna õhulugeja loeb rohkem õhku ja vastavalt sellele annab kütet.See üleliigne õhk,ehk hapnik läheb otse väljalaskesse,kus kaasaegsetel autodel on keerulised katalüsaatorid/filtrid ja keemia läheb seal valeks.Lisaks on nad suletud tühikäigul,mootor soojeneb kiiremine.Üldiselt,kui nad ei toimi,lähevad heitgaasid paigast,muud ei midagi.
Ei teagi kas panna ikkagi uus kolle või panna see asi lihtsalt kinni?
iphonede ja ipadide remont
-
veikov
- Postitusi: 273
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Mis jamad, korja lihtsalt labad välja ja siis kollektorile paned nüüd tühjadele aukudele mingid punnid ette( lõõri jätad ikka lahti). ise panin vene 1 kopikalised. Töötab juba 3 aastat nii. Pole mingit muret. Emanus BMW diislitel ka ju mure nendega, et lõpuks käivad silindrist need labad kulumise tõttu läbi ja siis kahju ikka märksa suurem. Siis pigem nad lihtsalt välja korjata.
- D116
- Postitusi: 2073
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mis jamad, korja lihtsalt labad välja ja siis kollektorile paned nüüd tühjadele aukudele mingid punnid ette( lõõri jätad ikka lahti). ise panin vene 1 kopikalised. Töötab juba 3 aastat nii. Pole mingit muret. Emanus BMW diislitel ka ju mure nendega, et lõpuks käivad silindrist need labad kulumise tõttu läbi ja siis kahju ikka märksa suurem. Siis pigem nad lihtsalt välja korjata.
Kui panna nad kinni ei pääse õige kogus õhku sinna, tekkib vale segu ja võimsus ka langeb! Insenöörid on vast lollid, et ei pannud kõik sisselaske avad kinni, aga ise võid panna nii sisselaskes kõik kinni ja väljalaske ka juba ühelepoole pane kinni, nii ei rikku loodust
__In Boost We Trust__
-
veikov
- Postitusi: 273
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
ms mõtlesin et avad jäävad ikka avatuks, ehk siis õhukanalid vabad. Kuid kui labad välja võtta siis tekivad kollektorisse augud mis tuleb ju ometi sulgeda.
Kütuse kulus küll vahet märgata pole ja ülevaatusega pole mingit muret. Kuid kui on olemas üleliigset raha siis muidugi soovitan panna uue kollektori.
Kütuse kulus küll vahet märgata pole ja ülevaatusega pole mingit muret. Kuid kui on olemas üleliigset raha siis muidugi soovitan panna uue kollektori.
Man. kasti puhul võivad need klapid ka olemata olla. Aut. kasti puhul "reguleeritakse" käiguühtlust just swirl klappide abil võimalikult sujuvaks. Mingid moditud tarkvarad, tõstetud vääne/võimsus ei puutu erti asjasse.
2.2 oopeli üllitise puhul pole üleüldse vahet- mida vähem neid "tarku" vidinaid (swirl,egr,etc) külge suudad jätta, seda vähem lõpuks hävid. Sitt on igatahes.
1.9 td , eriti tdid puhul soovitaksin ikka see kollektor vahetada. Eelnevalt puhasada kogu sisselase ja edaspidi sõita, nagu bensiinimootoriga, ehk siis MITTE SEDA TEHA ÖKOSTIILIS, mis loomulikult viib need ökorublad su taskust kordistite abil hiljem minema.
See mootorijuhtimine arvestab VÄGA swirlsüsteemi töö korrasolekuga.
2.2 oopeli üllitise puhul pole üleüldse vahet- mida vähem neid "tarku" vidinaid (swirl,egr,etc) külge suudad jätta, seda vähem lõpuks hävid. Sitt on igatahes.
1.9 td , eriti tdid puhul soovitaksin ikka see kollektor vahetada. Eelnevalt puhasada kogu sisselase ja edaspidi sõita, nagu bensiinimootoriga, ehk siis MITTE SEDA TEHA ÖKOSTIILIS, mis loomulikult viib need ökorublad su taskust kordistite abil hiljem minema.
See mootorijuhtimine arvestab VÄGA swirlsüsteemi töö korrasolekuga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989



