
Keegi teadis rääkida, et SAABile sobivad isegi mingid vene masinate saaled. Kas keegi oskab seda kommenteerida?
Algselt postitas: KT100
Tundub, et ma pääsen lihvimisestVäntvõll näitas häid mõõtmistulemusi. 3. raamsaale on veits vaske peale jätnud, kuid selle saab maha.
Keegi teadis rääkida, et SAABile sobivad isegi mingid vene masinate saaled. Kas keegi oskab seda kommenteerida?
Algselt postitas: Trionic
Ei ole võimalik,et vänt lihvimist ei vaja,kui saale ringi on käinud.Nii imeterasest saabi vändad küll ei ole.Sitasti mõõdeti.
Algselt postitas: Trionic
Mis neist piltidest vahtida.Ma olen nende väntadega maadelnud üle 10 aasta ja isegi,kui ennetavalt mootor kahti kiskuda ja võll pinki panna-viskavad need võllid alati,isegi,kui kaeled mõõdus veel on.Viskamisest lahtisaamiseks tuleb aga vänta lihvida.
Algselt postitas: KT100[Kui 300k sõitnud töökorras mootor lahti võtta, et remont teha, saaled kaasaarvatud, tuleks samuti vänta lihvida?
Siis poleks isegi doonormootorist kasu, investeeri ikka uued saaled + lihv.
Sain ma õigesti aru?:o
doonormootorist võtad sellisel juhul vända koos kõikide saaledega.
aga ega see lihvimine ja kõik uued saaled ju eriti kallis ka pole. lihvimine eeldab, et vänt kõvver ei ole!!
96-l olid hinnad umbes sellised:
vända lihv 360 kr. + transport 250.
raamsaaled 500
kepsusaaled ca 350.
ja töö täpsus oli ikka meeletu!!
varem, mingit isa vazile kap remonti tehes, oli ikka tegu, et ringi jõuaks ajada!!!
saabil läks yle ootuste hästi ja peale mingit 20 käsitsi keeratud ringi oli asi juba normaalne, nagu olema peab ja praeguseks 1100 km sissesõitu möödund muretult!
Algselt postitas: KT100
Kui 300k sõitnud töökorras mootor lahti võtta, et remont teha, saaled kaasaarvatud, tuleks samuti vänta lihvida?
Siis poleks isegi doonormootorist kasu, investeeri ikka uued saaled + lihv.
Sain ma õigesti aru?:o
Algselt postitas: qdwin
Kui oma masinal Troostauto otsis undamise põhjust, sai ka igaks juhuks saaled välja vahetatud kuna olid märgatavate kulumisjälgedega (läbisõit sel hetkel 207000 km.). Mingit vända lihvimist ei teinud, tegemist oli pigem ennetava tegevusega.
Olen nõus Trionicu väitega et kui oleks mõõdetud........Algselt postitas: TrionicAlgselt postitas: qdwin
Kui oma masinal Troostauto otsis undamise põhjust, sai ka igaks juhuks saaled välja vahetatud kuna olid märgatavate kulumisjälgedega (läbisõit sel hetkel 207000 km.). Mingit vända lihvimist ei teinud, tegemist oli pigem ennetava tegevusega.
Oleks vända maha võtnud ja pinki pannud-100% oleks kästud lihvida.
Algselt postitas: andresOlen nõus Trionicu väitega et kui oleks mõõdetud........Algselt postitas: TrionicAlgselt postitas: qdwin
Kui oma masinal Troostauto otsis undamise põhjust, sai ka igaks juhuks saaled välja vahetatud kuna olid märgatavate kulumisjälgedega (läbisõit sel hetkel 207000 km.). Mingit vända lihvimist ei teinud, tegemist oli pigem ennetava tegevusega.
Oleks vända maha võtnud ja pinki pannud-100% oleks kästud lihvida.
Ei saa öelda kindlalt et kui mootor on sõitnud näiteks 150 t. siis on kõik ok. Nagu ise aru saate ei sõltu mootori korras olek kui mitu km on läbisõit. Vaid neid tegureid millest oleneb seisukord on väga palju.