Tagumise saaks natuke nihkesse lüüa? Natuke edasi, tagasi, pesas ma mõtlen ? Esimesega on jant, sinna tuleb konkreetselt pimedad panna http://www.genuinesaab.com/catalog/popu ... b140525f86
Aga ma ise paneks oma saanile ikka uued võllid ja laagrid, aga näiteks skandix-is on ikka kirves hind sellel võllil küll http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... t/1043898/
Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid
Rõhud käes tühikäigul 1,2 nagu peab olema ja pedaali liigutades üle 3-me Kunagi kui aega saan teeks video näitamaks balanssvõllide lõtke. Üks asi nüüd nagu on, kastituli hakkas põlema. Esialgne liikumine on nagu selline vaevaline, kuskil 1500 pöörde pealt hakkab vedama... Muidu on kast parem kui ennem, käigud sujuvad. Käiku valides käib siuke kerge nõks nagu, midagi seoses selle anduriga mis on kasti peal? Panin nagu vanade jälgede järgi tagasi peale. Õli oli must ka muidugi. Turbiinist nagu tilkus töö käigus vähe maha ka, asi selles? Taset ei saanud määrata veel, sest toru oli õline ise, lugemit polnud võimalik võtta.
On tarkadel mõnda näpunäidet?
On tarkadel mõnda näpunäidet?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mul on hea meel lugeda teemat, mis kuhugi positiivselt välja viib!
vaata, mis reduksiooniklapp teeb. on ikka palju....
vaata, mis reduksiooniklapp teeb. on ikka palju....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Huvitav siis, kui kaan maas oli siis liikus nagu hästi, ava enda pinnad olid ka, kui mitte öelda perfektsed. Aga võimalik et montaazi käigus mõni kribal sinna vahele sai. Aga peab ütlema et pagana hea tunne on ikka seda rõhukella vaadata nüüd sõidu ajal 

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
külmalt 7+ .. vaata seda hetke, kui see kukkuma hakkab. Kukub kohe mitu bar'i korraga. Mina kahtlustaks, et andur ja kell ei saa omavahel hakkama..
Sul ju pole seal täismehhaaniline värk? Mul on samamoodi, külmalt käivitudes lajatab põhja kella, aga natukese aja pärast kukub 5 peale ja sealt edasi ühtlaselt.

Oli nüüd üks siuke huvitav seik, panin esimest korda peale suurt oppi käru sappa ja siuke 2 km ots, kõik ilus kena. Panin siis tööjuures tavaari peale ja viskas käivitusel nii kasti kui mootoritule põlema. Sellele on eelnenud, üks paarkümmend korda seda "replace key battery" kustutamist. Võtsin siis teise võtme, selle kobakaga, sõitsin paar tiiru, sh. 2 käivitust ja tuled kustusid ise. Siuksel masinal pole ju võtme kaudu mingeid andmeid edastada, et peaks siuke jant olema? Või on see lihtsalt kokkusattumiste jada ?