Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#51

Tagumise saaks natuke nihkesse lüüa? Natuke edasi, tagasi, pesas ma mõtlen ? Esimesega on jant, sinna tuleb konkreetselt pimedad panna http://www.genuinesaab.com/catalog/popu ... b140525f86

Aga ma ise paneks oma saanile ikka uued võllid ja laagrid, aga näiteks skandix-is on ikka kirves hind sellel võllil küll http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... t/1043898/
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#52

Jah, edasi löömine oleks üks võimalik variant võib olla. Pole täpselt saanud ise uurida.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#53

Oskab keegi öelda mis momendiga peaksid automaatkasti käraka poldid n.ö. hooratta küljes olema?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#54

Turbiini polte mõtled?
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#55

Jamh
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#56

MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#57

Asjalik leht, sattusin ise korra sinna aga õiget asja ei leidnud :)
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#58

Rõhud käes tühikäigul 1,2 nagu peab olema ja pedaali liigutades üle 3-me Kunagi kui aega saan teeks video näitamaks balanssvõllide lõtke. Üks asi nüüd nagu on, kastituli hakkas põlema. Esialgne liikumine on nagu selline vaevaline, kuskil 1500 pöörde pealt hakkab vedama... Muidu on kast parem kui ennem, käigud sujuvad. Käiku valides käib siuke kerge nõks nagu, midagi seoses selle anduriga mis on kasti peal? Panin nagu vanade jälgede järgi tagasi peale. Õli oli must ka muidugi. Turbiinist nagu tilkus töö käigus vähe maha ka, asi selles? Taset ei saanud määrata veel, sest toru oli õline ise, lugemit polnud võimalik võtta.


On tarkadel mõnda näpunäidet?
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#59

Kasti puhul oli viga pistikus. Mootoril on külmast peast rõhk üle 7-bari, kell rohkem ei näita, tasub karta? Soojendes on timmis tühikäigul 80 kraadise õliga üle 1,2 ja sõidu ajal 90ga sõites üle 3-e.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#60

Mul on hea meel lugeda teemat, mis kuhugi positiivselt välja viib!

vaata, mis reduksiooniklapp teeb. on ikka palju....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#61

Huvitav siis, kui kaan maas oli siis liikus nagu hästi, ava enda pinnad olid ka, kui mitte öelda perfektsed. Aga võimalik et montaazi käigus mõni kribal sinna vahele sai. Aga peab ütlema et pagana hea tunne on ikka seda rõhukella vaadata nüüd sõidu ajal :cool:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#62

Üldse on hea lugeda teemat kus on ka Vastused. Pool netti on täis teemasi, mis algavad ja lõppu polegi. Lihtsalt ära unustatud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#63

külmalt 7+ .. vaata seda hetke, kui see kukkuma hakkab. Kukub kohe mitu bar'i korraga. Mina kahtlustaks, et andur ja kell ei saa omavahel hakkama..:) Sul ju pole seal täismehhaaniline värk? Mul on samamoodi, külmalt käivitudes lajatab põhja kella, aga natukese aja pärast kukub 5 peale ja sealt edasi ühtlaselt.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#64

Täpselt nii ongi :)
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#65

Oli nüüd üks siuke huvitav seik, panin esimest korda peale suurt oppi käru sappa ja siuke 2 km ots, kõik ilus kena. Panin siis tööjuures tavaari peale ja viskas käivitusel nii kasti kui mootoritule põlema. Sellele on eelnenud, üks paarkümmend korda seda "replace key battery" kustutamist. Võtsin siis teise võtme, selle kobakaga, sõitsin paar tiiru, sh. 2 käivitust ja tuled kustusid ise. Siuksel masinal pole ju võtme kaudu mingeid andmeid edastada, et peaks siuke jant olema? Või on see lihtsalt kokkusattumiste jada ?
Vasta