Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: fofa
Algselt postitas: MadMan
Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on.

Hea küsimus, nüüd igatahes seal tagasi kus vaja.

Mina süüdi :red: - ei oska veel teemasid liita-lahutada (tundub) :red:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#27

Külastasin Saabijumalaid (VikingMotors) ja nende lahke pale väljendus uues plekkveljes ning rataste tasakaalustamises, süngem pool aga defekteeringus, mis näitas, et tuliuus (esimene õõtshoob veebruar 2005) vasak žarniir ja mittevägavana (2004 lõpp) parema tagumise õõtshoova puks loksuvad ning esisilla reguleerimine on selle tõttu mõttetu.
Kas tõesti pean Lunohodi ostma? :wall:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#28

läksin oma projektikat välja sikutama ja selgus, et 40 cm lund on liiga palju Saabi jaoks. jäi sikutamata, sest auto oskas ennast kenasti lume sisse kaevata. tuli välja tõmmata. 25 cm lund on vist max Saabi jaoks :wall:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#29

Sai lõpuks ära tehtud pikalt plaanitud projektid:

aut. kasti õli vahetus - punasõstra sherryt värvilt ja lõhnalt meenutav ValvoLine MaxLife ATF (Dexron III jne) läks sisse ja võrreldes endisega toimus kaks olulist muutust: käiguvahetus on vaevutuntav ning müra on vähem. :thumb:

jahutusvedeliku vahetus - solgutamist üksjagu, sest garaazis vett pole, aga vana sai välja, pesu 3x läbi s.h. 1x Comma RadClean ja 40 km sõitu, G3O roosa segu sisse.

nüüd veel jäänud õnnetu vasak žarniir :wall: :fight: :gun:
ja esimeste keskmiste sageduste kõlarite lisamine praeguste tweeterite asemele.

siis saab jälle :drive:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#30

Algselt postitas: MadMan
(Dexron III jne) läks sisse ja võrreldes endisega toimus kaks olulist muutust: käiguvahetus on vaevutuntav ning müra on vähem.
Soe soovitus sõida kasvõi paarsada kilomeetrit, parem kui tiba rohkem ja lase jälle kõik mis tuleb välja, kõik niikuinii ei tule kuna kasvõi turbiin ei voola kuidagi tühjaks. Ja kalla veel üks kanku uut kraami sisse. Siis on lootust et enam vähem kogu õli sai kahe vahetuse peale ka vahetatud. Usu, vahe on tuntav.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#31

Rrrrr! Ma kartsin, et keegi seda ütleb. Ei tee! See krdi Valvoline on kallis ja oli viimane, mis Tartus müüdi. Oleks pidanud siis odavama võtma ja sellega solgutama.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#32

Üks talvine pilt kah.

Lisatud failid
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#33

On see ikka selle aasta pilt?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#34

2005 detsember siiski.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#35

Auto sõidab põhiliselt Rohuneeme-Tallinna trassil ja tehtud järgmist: 1 esiratta laager, 1 esimene amort (Sachs) küpse, uus käimakasti õli.

Plaanis veel ketikomplekti vahetus.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#36

Said tehtud järjekordsed suured asjad: ketikomplekti vahetus, kõigi jahutusvedeliku voolikute vahetus, uued filtrid, tihendid ja vedelikud, summuti sukk.

Tehtud veel piduriõli, tagarattalaager.

Tehtud veel kaks lekkivat kastijahutuse tihendit ja üks õõtshoob.

Suverehv all ja :drive:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#37

Vasak veovõll loksub difri otsas ja ragiseb krt :wall:
Aga ehk aitavad meistrimehed sellegi murega. Niikuinii vaja uus poolraam ja powerflexid panna. Ja kliima. Ja pidurivõimendi. Jne.

Seniks paar värskemat pilti.

Täislastis: 4 inimest + nädala varustus
Pilt

Autopiloodi peal
Pilt

Väike eksperiment 18dB KP ja MP filtriga. Visaton FRS8 peaks välja vahetama Hertz DSK165 kõrgete elemendi ja filtrid. Või panen mõlemad koos üürgama ja teen 3-riba filtri hoopis. Sõltub, kuidas kõlama hakkab. Ühe takisti peaks ka vahele sebima, et kõrgemaid vaigistada.
Pilt
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#38

Algselt postitas: MadMan

Väike eksperiment 18dB KP ja MP filtriga. Visaton FRS8 peaks välja vahetama Hertz DSK165 kõrgete elemendi ja filtrid. Või panen mõlemad koos üürgama ja teen 3-riba filtri hoopis. Sõltub, kuidas kõlama hakkab. Ühe takisti peaks ka vahele sebima, et kõrgemaid vaigistada.

Siin läheb asi huvitavaks :thumb:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#39

Tänu Audaceri spetsialistidele on uretaanid esisillas oma koha leidnud ja juhitavus on ikka väga tihke.

Master Trionic lahendas ka jagaja probleemid :notworthy:

Tellisin autoosadest Volvo B230 Halli anduri, mis on KW-Automotive koodiga 406221 (580.-, NB - ei toodeta enam) ja koosneb Honeywell 2AV56 andurist ning kinnitusalusest. Originaalis on seal Siemens HKZ 121, mida ei leia enam kusagilt. Hiinlased pakuvad CYHME301, kuid seda mina Eestist ei leidnud.
Sobiva SKFi simmerlingi sain Alas-Kuuli letilt (60.-). Esindus pakub ainult uut jagajat 1700.- eest.

Jagaja kohta sain infot http://www.900saab.com/dizzy.html

Aga nüüd kukkus summuti alt ära. Neli aastat pidas vastu.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#40

Väike update:

uus Simonsi 063-H summuti, katalüsaator, 2 Yokohama IG-30 rehvi.
Sõidab nagu vurin, aga käimakast ei kannata külma. Nüüd vaja veel Calibra/Vectra AWD sõltumatu tagavedrustus panna. :P
Vasta