Algselt postitas: fofaAlgselt postitas: MadMan
Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on.
Hea küsimus, nüüd igatahes seal tagasi kus vaja.
Mina süüdi


Algselt postitas: fofaAlgselt postitas: MadMan
Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on.
Hea küsimus, nüüd igatahes seal tagasi kus vaja.
Soe soovitus sõida kasvõi paarsada kilomeetrit, parem kui tiba rohkem ja lase jälle kõik mis tuleb välja, kõik niikuinii ei tule kuna kasvõi turbiin ei voola kuidagi tühjaks. Ja kalla veel üks kanku uut kraami sisse. Siis on lootust et enam vähem kogu õli sai kahe vahetuse peale ka vahetatud. Usu, vahe on tuntav.Algselt postitas: MadMan
(Dexron III jne) läks sisse ja võrreldes endisega toimus kaks olulist muutust: käiguvahetus on vaevutuntav ning müra on vähem.
Algselt postitas: MadMan
Väike eksperiment 18dB KP ja MP filtriga. Visaton FRS8 peaks välja vahetama Hertz DSK165 kõrgete elemendi ja filtrid. Või panen mõlemad koos üürgama ja teen 3-riba filtri hoopis. Sõltub, kuidas kõlama hakkab. Ühe takisti peaks ka vahele sebima, et kõrgemaid vaigistada.