Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Lilian77 (ex-Oliver777)

Kasutaja avatar
Oliver777
Postitusi: 301
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht:
Auto:

#51

Vahepeal täiendust.

15.03 seisuga vahetatud bensiinipump ja filter. LS pumba vahetuse aeg 180 000
Jäi veel lisamata, et märtsi alguses sai ka uus aku peale.
Saab 9-3 MapTun Performance
Kasutaja avatar
Lilian77
Postitusi: 8
Liitunud: T Mai 21, 2013 15:59
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 B207E Vector 2007
Saab 9-3 B207E 2005

#52

Ma siin mõtlesin pikalt, kas jätkan Oliveri endise Saabi ajaloo blogimisega või mitte.
Samas miks ka mitte, endal ju ka hea ülevaade siis jooksvalt kus, mis ja umbkaudu millal masina kallal tehtud :D

Igatahes otsisin juba pikemat aega just bensiinimootoriga Saab 9-3, mis pidi olema manuaalkastiga. 2023 novembri lõpus jäigi mulle antud isend FB marketplaces silma. Paar päeva seedimist ja tuli sõit Tartu ette võtta, et pill koju tuua, ega enne hing rahu ei andnud. Seega alates 3.12.2023 olen mina Oliveri kaunitari omanik :D

Iga pidurihooldust ja õlivahetust ma siin vast üles märkima ei hakka, läheb kirjuks. Õlivahetused käivad minu Saabidel ikka 10tuh km tagant.

Mis ma siis temaga vahepeal teinud olen. Kui ma ta koju tõin, siis otseselt polnudki vaja midagi kohe teha, värske hooldus oli tehtud ja kõik toimis nagu peab.
Aprilli algul kriipis üks kaubikuvend mu pargitud masina esistange ära ja lahkus sündmuskohalt :butt: Õnneks tööl meil kaameravalve ja süüdlane sai tuvastatud. Esistange sai tervenisti uuesti värvitud. Ja kui juba värvimiseks läks, sai radiaatorivõred ka mustaks tõmmatud.
Peale seda intsidenti soetasin koheselt pardakaamera 70mai m300, millel on parkimisvalve võimekus. Üllatavalt rahul selle valikuga.

Suveks olid mul garaazis ootamas mustad ALU50 veljed. Et nüüdseks auto "all black" välja nägi, arvasin, et lillad suportid oleks edevad...mõeldud, tehtud :lol:

Augustis 211000km pealt tekkis veider võõras heli kapoti alla. Naljakas oli see, et lõgin oli ainult sooja mootoriga. Külma mootoriga null heli. Stetoskoobiga kuulates tundus, et heli teeb vaakumpump kuid peale selle vahetust lõgin jäi. Seega tuli vaadata ikka mis mootoris sees toimub. Minu otsus oli, et kui juba mootori lahti kakkumiseks läheb, siis vahetab ketid, tallad, pinguti, veepumba jne jne. Tellisin Poolast nukapukid, sest Eestis mul neid kuskil laenata ei õnnestunud ja läksi tegemiseks. Lahti võtmisel selguski, et pinguti oli otsa saanud. Veepump jäi see kord vahetamata, kuna VIN-i järgi tellimisel tuli ikkagi mitte sobiv pump. Eks selle saab siis tulevikus vajadusel veel eraldi vahetada. Uued õlid, filtrid ja masin käis nagu siidi jälle :D

Oktoobris avastasin, et üks tulepesuritest mõraga ja pihusti ka puudu. Tellisin korraga siis juba mõlemad uued.

Tulevikus on vaja tal natuke värviparandusi teha. Üks esiukse nurk mullitab ja tagaluugi liistu juures on värvitükk puudu.

Praeguse seisuga oleme temaga ca 9800km koos läbi uhanud. Igati aus masin ja silmale ilus vaadata :love:
467363209_1702996423578317_1523587256874795207_n.jpg
467363209_1702996423578317_1523587256874795207_n.jpg (200.07 KiB) Vaadatud 251 korda
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14362
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#53

No parandame siis teema pealkirja ka ära...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta