Vahepeal täiendust.
15.03 seisuga vahetatud bensiinipump ja filter. LS pumba vahetuse aeg 180 000
Jäi veel lisamata, et märtsi alguses sai ka uus aku peale.
Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Lilian77 (ex-Oliver777)
- Lilian77
- Postitusi: 14
- Liitunud: T Mai 21, 2013 15:59
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Saab 9-3 B207E Vector 2007
Saab 9-3 B207E 2005
Ma siin mõtlesin pikalt, kas jätkan Oliveri endise Saabi ajaloo blogimisega või mitte.
Samas miks ka mitte, endal ju ka hea ülevaade siis jooksvalt kus, mis ja umbkaudu millal masina kallal tehtud
Igatahes otsisin juba pikemat aega just bensiinimootoriga Saab 9-3, mis pidi olema manuaalkastiga. 2023 novembri lõpus jäigi mulle antud isend FB marketplaces silma. Paar päeva seedimist ja tuli sõit Tartu ette võtta, et pill koju tuua, ega enne hing rahu ei andnud. Seega alates 3.12.2023 olen mina Oliveri kaunitari omanik
Iga pidurihooldust ja õlivahetust ma siin vast üles märkima ei hakka, läheb kirjuks. Õlivahetused käivad minu Saabidel ikka 10tuh km tagant.
Mis ma siis temaga vahepeal teinud olen. Kui ma ta koju tõin, siis otseselt polnudki vaja midagi kohe teha, värske hooldus oli tehtud ja kõik toimis nagu peab.
Aprilli algul kriipis üks kaubikuvend mu pargitud masina esistange ära ja lahkus sündmuskohalt
Õnneks tööl meil kaameravalve ja süüdlane sai tuvastatud. Esistange sai tervenisti uuesti värvitud. Ja kui juba värvimiseks läks, sai radiaatorivõred ka mustaks tõmmatud.
Peale seda intsidenti soetasin koheselt pardakaamera 70mai m300, millel on parkimisvalve võimekus. Üllatavalt rahul selle valikuga.
Suveks olid mul garaazis ootamas mustad ALU50 veljed. Et nüüdseks auto "all black" välja nägi, arvasin, et lillad suportid oleks edevad...mõeldud, tehtud
Augustis 211000km pealt tekkis veider võõras heli kapoti alla. Naljakas oli see, et lõgin oli ainult sooja mootoriga. Külma mootoriga null heli. Stetoskoobiga kuulates tundus, et heli teeb vaakumpump kuid peale selle vahetust lõgin jäi. Seega tuli vaadata ikka mis mootoris sees toimub. Minu otsus oli, et kui juba mootori lahti kakkumiseks läheb, siis vahetab ketid, tallad, pinguti, veepumba jne jne. Tellisin Poolast nukapukid, sest Eestis mul neid kuskil laenata ei õnnestunud ja läksi tegemiseks. Lahti võtmisel selguski, et pinguti oli otsa saanud. Veepump jäi see kord vahetamata, kuna VIN-i järgi tellimisel tuli ikkagi mitte sobiv pump. Eks selle saab siis tulevikus vajadusel veel eraldi vahetada. Uued õlid, filtrid ja masin käis nagu siidi jälle
Oktoobris avastasin, et üks tulepesuritest mõraga ja pihusti ka puudu. Tellisin korraga siis juba mõlemad uued.
Tulevikus on vaja tal natuke värviparandusi teha. Üks esiukse nurk mullitab ja tagaluugi liistu juures on värvitükk puudu.
Praeguse seisuga oleme temaga ca 9800km koos läbi uhanud. Igati aus masin ja silmale ilus vaadata
Samas miks ka mitte, endal ju ka hea ülevaade siis jooksvalt kus, mis ja umbkaudu millal masina kallal tehtud

Igatahes otsisin juba pikemat aega just bensiinimootoriga Saab 9-3, mis pidi olema manuaalkastiga. 2023 novembri lõpus jäigi mulle antud isend FB marketplaces silma. Paar päeva seedimist ja tuli sõit Tartu ette võtta, et pill koju tuua, ega enne hing rahu ei andnud. Seega alates 3.12.2023 olen mina Oliveri kaunitari omanik

Iga pidurihooldust ja õlivahetust ma siin vast üles märkima ei hakka, läheb kirjuks. Õlivahetused käivad minu Saabidel ikka 10tuh km tagant.
Mis ma siis temaga vahepeal teinud olen. Kui ma ta koju tõin, siis otseselt polnudki vaja midagi kohe teha, värske hooldus oli tehtud ja kõik toimis nagu peab.
Aprilli algul kriipis üks kaubikuvend mu pargitud masina esistange ära ja lahkus sündmuskohalt

Peale seda intsidenti soetasin koheselt pardakaamera 70mai m300, millel on parkimisvalve võimekus. Üllatavalt rahul selle valikuga.
Suveks olid mul garaazis ootamas mustad ALU50 veljed. Et nüüdseks auto "all black" välja nägi, arvasin, et lillad suportid oleks edevad...mõeldud, tehtud

Augustis 211000km pealt tekkis veider võõras heli kapoti alla. Naljakas oli see, et lõgin oli ainult sooja mootoriga. Külma mootoriga null heli. Stetoskoobiga kuulates tundus, et heli teeb vaakumpump kuid peale selle vahetust lõgin jäi. Seega tuli vaadata ikka mis mootoris sees toimub. Minu otsus oli, et kui juba mootori lahti kakkumiseks läheb, siis vahetab ketid, tallad, pinguti, veepumba jne jne. Tellisin Poolast nukapukid, sest Eestis mul neid kuskil laenata ei õnnestunud ja läksi tegemiseks. Lahti võtmisel selguski, et pinguti oli otsa saanud. Veepump jäi see kord vahetamata, kuna VIN-i järgi tellimisel tuli ikkagi mitte sobiv pump. Eks selle saab siis tulevikus vajadusel veel eraldi vahetada. Uued õlid, filtrid ja masin käis nagu siidi jälle

Oktoobris avastasin, et üks tulepesuritest mõraga ja pihusti ka puudu. Tellisin korraga siis juba mõlemad uued.
Tulevikus on vaja tal natuke värviparandusi teha. Üks esiukse nurk mullitab ja tagaluugi liistu juures on värvitükk puudu.
Praeguse seisuga oleme temaga ca 9800km koos läbi uhanud. Igati aus masin ja silmale ilus vaadata

- Lilian77
- Postitusi: 14
- Liitunud: T Mai 21, 2013 15:59
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Saab 9-3 B207E Vector 2007
Saab 9-3 B207E 2005
Sai siin vahepeal natuke autot putitatud, panen jälle ikka siia ka kirja 
Mõlemad esimesed amordi tugilaagrid koos patjadega vahetatud.
Tagumised pidurikettad ja klotsid said uued ja käsipidurisüsteem sai korda tehtud. Trossid olid kinni. Uued trossid pandud ja tagumised suportid hooldatud.
Kohe on ka õlivahetuse aeg, selle teeb kohe varsti koos rehvivahetusega

Mõlemad esimesed amordi tugilaagrid koos patjadega vahetatud.
Tagumised pidurikettad ja klotsid said uued ja käsipidurisüsteem sai korda tehtud. Trossid olid kinni. Uued trossid pandud ja tagumised suportid hooldatud.
Kohe on ka õlivahetuse aeg, selle teeb kohe varsti koos rehvivahetusega

- Lilian77
- Postitusi: 14
- Liitunud: T Mai 21, 2013 15:59
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Saab 9-3 B207E Vector 2007
Saab 9-3 B207E 2005
Eks masin võiks ikka toimida kuidas peab 
Ta siin tegi mul väikse üllatuse kah
Trippisin pool ilma läbi ja jõudsin turvaliselt koju. Hilja õhtul pidin väikse tiiru tegema ja üllatus, üllatus, masin enam ei käivitunud. Kõrvaga kuulsin, et kütusepump häält ei teinud kui käivitada üritasin.
Kiire diagnost ja tuligi uus pump tellida
Õudusega sai muidugi avastatud, et 9-3 kütusepumpa vahetada, tuleb summuti eest ja paak maha võtta.

Ta siin tegi mul väikse üllatuse kah

Kiire diagnost ja tuligi uus pump tellida

Õudusega sai muidugi avastatud, et 9-3 kütusepumpa vahetada, tuleb summuti eest ja paak maha võtta.
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Kuidagi kehvake pump, mis alla 50Mm vastu pidas. Kas oli ka mingit tootjanime eviv?
Vahetusviide siitsamast ülalt:
Vahetusviide siitsamast ülalt:
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4