Viivet vähemalt teoorias ei tohi olla. Viivitus tekitabki selle vastiku hetkelise rõhu piigi, enne satbiliseerumist. See väike ava reguleerib läbivoolava õhu hulka, mida väiksem ava on, seda hiljem rõhk wastegatet mõjutama hakkab.Algselt postitas: teagerAlgselt postitas: qdwin
Abboti bleedris on Charge auk väga väike - ca 0,8mm. Ifi bleederis puurisime ta 2mm peale.
Mhh, kas see ehk meelega väikseks tehtud? Et tekitada W/R töös viivet?
Turbo juba toodab rõhku, kui kontrollrõhk mööda C pole veel jõudnud Bleederis ühtsustuda väikse augu tõttu, ja seega saab turbo muutkui juurde toota?
Kõlab see loogilisena?
terv, teager
Samas mingil põhjusel see ava on bleederi sisendile tekitatud. Miks - aru mai ei saa.
NB! Tead küber, mul läks pool muinasjuttu Sinu häkkimise tõttu kaotsi. Seda ka mu peast! No on itimehed!
Ja lase iffi auto lukust lahti! Ma ei saa ta pori- ja muid plekke muidu kommenteerida!