SAAB 9-3 VIGGEN, 2000, TROLL
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Punase turbo saab oluliselt lihtsamalt tekitada, ühe talvise ühise jääraja nühkimisega sai ka turbo kenasti punaseks. Ei olnud koormust ega kiirust.
OMC-ni on aega, aga kahjuks on registreerimine lõppenud.
Saabidest paistab ainult osalema üks Saab 9-5 2,3T, info thqhq foorumist. Superautode kohta muidugi ei tea
Muidu väga ilus Viggen on
Eriti kena masin välimuselt ja seda mootoripoolt edasi aidata on päris vihane aparaat

200+ kw plaanis?
Saabidest paistab ainult osalema üks Saab 9-5 2,3T, info thqhq foorumist. Superautode kohta muidugi ei tea

Muidu väga ilus Viggen on

Eriti kena masin välimuselt ja seda mootoripoolt edasi aidata on päris vihane aparaat

200+ kw plaanis?
Tore oleks su eelmist ja praegust masinat omc`l korraga kuumutada.Tunne ja proovikihutamised/kiirendamised veensid küllAlgselt postitas: TROLL
LIIKLEN JAH IGAPÄEVASELT SELLE MASSINAGA RINGI SEEGA EI TOHIKS MÄRKAMATUKS JÄÄDA:evil:
KURADI KAHJU, ET EI JÕUDNUD VAJALIKUD VIDINAD KOHALE OMC AJAKS, OLEKS HEA MEELEGA VIGGENIT LENNUTANUD NII, ET TURBO PUNANE:drive:
selles,et Hirsch`i softidega pole seal üritusel peale osalemise miskit tarka teha.Ikka selline penskari tunne(sellise,kes veidi ecstasyt eelnevalt pannud)-liigub,aga mitte nii,kuis tahaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
pidasingi silmas et asjad ei jõudnud enne regamist ega nad pole praegugi jõudnu, ameerika maa on kaugel ja euro toll "tõhus"
Aga Trolliga võiks võidu küll sõita, kaalu ja käigukasti vahe peaks Viggenile kõva eelise andma, eriti tuntavaks läheb see pärast BSR-i softi installi:) aga enne ei softita siin midagi kui pidurite ja vedrustuse update tehtud, hetkel ta ikkagi sült natuke....
Aga Trolliga võiks võidu küll sõita, kaalu ja käigukasti vahe peaks Viggenile kõva eelise andma, eriti tuntavaks läheb see pärast BSR-i softi installi:) aga enne ei softita siin midagi kui pidurite ja vedrustuse update tehtud, hetkel ta ikkagi sült natuke....
DreamCar esindab Eestis, eks ma sealt võtan, selle asja hind on niiehknaa paigas ega seal kangutada pole miskit....
Nüüd siis käes see hetk kui sildadega kogu töö tehtud ja peab tunnistama, et tulemus on fantastiline, soovitan soojalt kõigile 9-3 omanikele, eriti just seda roolilati kinnitus komplekti, ilma selleta on antud auto tegelikult juhitamatu, sain sellest küll ka varem aru aga nüüd kus olen kontrasti tunda saanud... ühesõnaga proovige järgi, hetkel sooduspakkumine http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=3225 kus asi soodsa hinnaga ja ka transport "worldwide" tasuta.
Mõned tööd mis sai tehtud: Rescue kit - polüretaan puksid, roolilati tuuralumiiniumist klamber koos lisa toega, uued Viggen originaal amordid (piisavalt head juba tehase poolt),
Kileni sportvedrud -35mm kuid Viggenile mõjus ca. 20mm madaldusena kuna ta tehase poolt juba madalam ca. 15mm.
Nädala lõpus siis Svenssonite maanteedele kihutama:)
Mõned tööd mis sai tehtud: Rescue kit - polüretaan puksid, roolilati tuuralumiiniumist klamber koos lisa toega, uued Viggen originaal amordid (piisavalt head juba tehase poolt),
Kileni sportvedrud -35mm kuid Viggenile mõjus ca. 20mm madaldusena kuna ta tehase poolt juba madalam ca. 15mm.
Nädala lõpus siis Svenssonite maanteedele kihutama:)
sild veel tegemata aga homme teen, huvitaval kombel tunda küll ei andnud, et midagi paigast ära oleks aga eks ta õigem on ära teha
Algselt postitas: dohman
Aga kas seda tead miks tootmine lõpetati:wise::thumb:
Kuskil TopGeari testis võrreldi 9-3 Viggenit ja 9-5 Aerot ja leiti, et "9-5 Aero is as controllable as the Viggen is wayward", põhjenduseks toodi liigsuur alajuhitavus kurvides. Arvatavasti lõpetatigi tootmine seetõttu, et 9-3 OG platvorm oli liiga aegunud nii võimsa mootori jaoks

EDIT: No offence, Viggen on kindlasti viimasepeal aparaat, ülaltoodu põhineb sellel review'l.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
originaalis on ta väga alajuhitav, peale eelpool toodud modifikatsioonide tegemist ei sa kuidagi öelda, et auto enam alajuhitav on, seega nüüd opentrackile sõitma...
vot selline kohustuslik pildike sai tehtud...
Lisatud failid
Lisatud failid
Rootsis 44 ääres, meie tagasituleku tripi esimene vaatamisväärsus. Kusjuures ma arvasin, et see mingi kohanimi hoopis, aga võta näpust, pesuehtne Viggen vaatas meile vastu. 
Kas sa lennuki tahaotsa ka ikka piilusid, mulle endale jubedalt meeldis see pääsukese pesa seal väljalaske augu kohal

Kas sa lennuki tahaotsa ka ikka piilusid, mulle endale jubedalt meeldis see pääsukese pesa seal väljalaske augu kohal
