Üritus oli superlahe
See oli mu esimene kihutamine, eks vigu sai kõvasti tehtud, iga korraga läks aina paremaks ja 4. sõidu tulemus tuli ka kõige parem 214km/h.
Alguses tehnokontrollis ehmatas mind ära roolivõimu õli laik auto all. Pidin auto rivist ära ajama ja asusime asja uurima, selgus et keegi tore inimene on ilmselt liiga palju õli sisse valanud, niiet kõik üle ujutab. Kuivatasime siis ilusti kõik ära ja tundus et ei tigu enam miskit
1. sõit, sai aut kast M režiimi pandud ja start 2. käiguga. 2-3 ja siis 4 käigu asemel läks kogemata 5.s sisse.
2. sõit aut režiimis. Pärast rahulikku pensoka sõitu oli kast väheke uimane, kuid alates 100km/h-st tuli juba elu sisse, kuskil 300m enne finišit oli spidol ees 220, siis otsustas kast 5. käigu sisse panna, tekkis kuskil 1-2 sek paus ja kiirus langus. Mõtlesin et järgmine kord olen targem, lasen M peal 4. käiguga peeneks.
3. sõit. M režiimis, start jälle 2. käiguga. Seekord läks käikude vahetamine juba sujuvamalt, küll aga tekkis 2 pealt 3 peale vahetamisega imelik auk, nagu mootoril jäi hing kinni. 3 käiguga 180km/h välja ja 4.-ga lõpuni välja - tulemus 211km/h
4. sõit M režiimis, start 2. käiguga. Sellel sõidul oli käiguvahetus juba enam-vähem, jälle 4.-ga lõpuni 214km/h.
Eks peab veel harjutama
PS: Pilte sai tehtud kõvasti, ~500 ringis. Tänud mu tublile elukaaslasele, kes mu fotokaga hetki jäädvustas. Pildid on kõik raw formaadis, ning nõuavad vähest töötlemist, seega läheb pisut aega. Abilised on teretulnud

Peab veel weebiruumi ka leidma, kuhu need üles riputada...
PS2: Saabnetis on ikka väga tore rahvas. Suured tänud veel rahvale, kes mulle oma kiivrit laenutasid
