Suvekokkutulek 2007: järelkajad

Ühised tegemised
Vasta
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#26

Lahe üritus oli!
Loodetavasti järgmisel suvel saab sama elamuse osaliseks :thumb:

Ära eksisime meiegi. Jäime Kiltsilt tulekuga veidi hilisemaks ja Jupats oma 9-5'ga sabas panime Tallinna poole jugama, selle asemel, et Keila poole minna. Kes siis minnes pikas rivis taipas meelde jätta, kus see Allika üldse asub :cool: Hr. Esimees walkie-talkie'ga oli alguses hästi kuulda ja teatas, et panime vist mööda. Siis levi kadus (~2km). Õnneks kaart täpse asukohaga lõpuks abiks.

1 miili tulemustest selgelt näha, et tonniste Garrett turbod ei suuda lõpus enam puhuda. Suure rõhutõstmisega võib ainult 1/4 miili tulemusi mõjutada.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#27

Jupats&Co. jäid ka üritusega väga rahule. Kahju jah, et ei suutnud auto neuroloogilistest tõrgetest enne sõitu jagu saada. Aga eks siis järmine kord uuesti:head:. Iseenesest jäin tulemusega rahule.

Suured tänud ka korraldajatele ning kaassõitjatele, kes meeldiva päeva pakkusid ning ka pealtvaatajatele.
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#28

Avaldan siis omalpooltki heameelt ja suurelt respekti korraldajate suunas miili sahistamine kulges mõnusas tempos, ei miskit tühja passimist, isegi hea ilma oskasite välja võluda :cool:
Ise võtsin küll osa ainult miilitamisest aga sellest ka täitsa aitas, tulemus oli teise peaaegu sama (man vs aut) SS Aeroga numbri pealt võrdne, ( Anneli roolis toda) samas vaatasin seda, et 400 meetri pealt mõõdetud kiirus on suhteliselt väike, järgmiseks korraks peab kiiret käiguvahetamist ilmselt õppima minema.
Kokkuvõtlikult tõdedes on saabiklubi üks suur hunnik toredaid inimesi (milles mul ei olnud enne seda kahtlust aga sai veel suurema kinnituses selles osas) ja eks ma püüan omaltpoolt ka siis ikka nii palju kui võimalik üritustel-toimetamistel kaasa lüüa.
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#29

Algselt postitas: ssilverr
Kokkuvõtlikult tõdedes on saabiklubi üks suur hunnik toredaid inimesi
Sa ilmselt mõtlesid saabneti inimesi e. foorumlasi ;)
ssilverr
Postitusi: 131
Liitunud: K Juun 27, 2007 22:35
Asukoht:
Auto:

#30

Nüüd tuleb OT
aga ma peris täpselt ei tee veel vahet selles, kes on saabiklubis, kes on saabnetis, kes mõlemas :red:
ma mõtlesin jah saabneti inimesi ehk foorumlasi.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#31

kui aus olla siis terve saabi maailm on tegelikult hunnik toredaid inimesi:)ja seda ka, et ma ei suuda öra oodata uut kokkutulekut.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#32

Algselt postitas: sebastian
1 miili tulemustest selgelt näha, et tonniste Garrett turbod ei suuda lõpus enam puhuda. Suure rõhutõstmisega võib ainult 1/4 miili tulemusi mõjutada.

Minu oma hakkas 160-nest edasi venima. Aga kogu üritus oli fantastiline. Ootan järgmist.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#33

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Algselt postitas: sebastian
1 miili tulemustest selgelt näha, et tonniste Garrett turbod ei suuda lõpus enam puhuda. Suure rõhutõstmisega võib ainult 1/4 miili tulemusi mõjutada.

Minu oma hakkas 160-nest edasi venima.
Kahjuks ei saanud Elmscan5 skännerit kokkutuleku ajaks veel kätte. Esialgne plaan oli skänner sõidu ajaks külge ühendada ja läpakas kõrvalistmel logida kõkvõimalikud andmed - pöörded, rõhk, kiirus, lambda jne.
Ei aidanud ka 1,5-baarine rõhk alguses, 180-st edasi kukkus venima, rõhk oli juba lootusetult langenud ja 5.-le käigule vahetamine rikkus aja.
Isiklikult "pääsesin" natuke kergemate erroritega. Õline plokikaane tihend ja (ilmselt) nässus küünlad - teisel katsel sai sõidetud ohtlikult lahja seguga, omast lollusest.
A pole hullu, nüüd vähemalt selgem, missugused mootoriosad nõuavad upgrade'i :)
muuseas
Postitusi: 128
Liitunud: N Mai 25, 2006 14:57
Asukoht:
Auto:

#34

Tuhat tänu korraldajatele!:notworthy::notworthy::notworthy:
Igavesti vahva ettevõtmine ja kogu pere rahul. kahju vaid, et nii vara pidime konkureerivale eraüritusele lahkuma.
Oma plekist kallikese üle ka hea meel, et meid kõige tallamise ja piinamise kiuste tagasi koju tõi ja tundub, et praeguseks on kõik minupoolne äkiline käitumine andeks saadud.. :)
järgmise korrani, igatahes!:beer:
Renault Espace '07 2,2 102kW Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#35

Tänud ka minu poolt korraldajatele, väga tip-top üritus oli :thumb:, sain oma kollasega pisut eputada :P

Eriti meeldis ivometsa spontaansel eestvedamisel rahulik kruiis Kiltsilt tagasi :D

Kahju ainult, et pidin kohe pärast supisöömist lahkuma Teie meeldivast seltskonnast aga ehk järgmine kord siis pikemalt.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#36

Igatepidi korralik üritus. korraldajatele kummardus ka minu poolt :notworthy:
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Kasutaja avatar
Helen
Postitusi: 17
Liitunud: K Mai 24, 2006 1:13
Asukoht:
Auto:

#37

Suurimad tänud kõigile saabikatele ja kaaslastele, et nii laheda olemise suutsite tekitada, aga eriti suured korraldajatele-organiseerijatele!!!

Oli väga-väga lahe!
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#38

tänud korraldajatele, üritus oli igati tasemel, auto sai proovile pandud ja paar nõrkust võlja selgitatud, eks nüüd siis tuunima ja varsti jälle proovima:head:
igavesti jääb meelde see rõve surri hais, kindel on see, et kala ei söö ma enam kunagi;)
täpp
Postitusi: 9
Liitunud: L Juul 21, 2007 22:21
Asukoht:
Auto:

#39

palju te ilmataadile maksite?

kaks nopet finišist:

esimene oli muidugi see cabrio, mille katus ei viitsinud vist eriti autoga koostööd teha, see vaatepilt oli ikka suht scary :o

paljud lasid gaasi lahti juba enne esimest koonustepaari, seega nii mõnigi oleks saanud üsna mitu, kui mitte kahekohalise arvu võrra suurema kiiruse tulemuseks

ja keegi teie serverihaldajatest võiks ühendust võtta, et pildid teie serverisse panna, ehk siis son nad teil endil rohkem käepärast ja mina ei pea muretsema, kui midagi vastu taevast peaks lendama kodukaga :)

ahjaa, ja kes mõnda pilti kuskil kasutada tahab, siis oleks tore, kui ka mind sellest teavitab :) et sellised tagasihoidlikud palved minu poolt


Parimatega
Tarmo
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#40

:thumb: Tänud mõnusa ürituse eest!

Ja siiski on ka autol omad tujud, sest koju jõudes, läks katus ilusti kinni ja probleem kadunud. ;)

Edit: lisaks auto võimetele sai avastatud enda omi, pool 8 omikul magama ja kell 2 juba 0.00%%
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#41

Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#42

Algselt postitas: täpp
ahjaa, ja kes mõnda pilti kuskil kasutada tahab, siis oleks tore, kui ka mind sellest teavitab :) et sellised tagasihoidlikud palved minu poolt
Kui lubad, siis kasutaksin sinu pilte videos, mis usutavasti varsti valmib :) Autori nime loomulikult jätaksin nähtavale - asi tuleb küll 16:9 formaadis ja pilte vaja natuke croppida, et aspect ratio jääks endiseks e. siis "rattad ümmargusteks" :)
Kardan, et keegi meil kõrvalt autosid ei pildistanud rääkimata filmimisest ja finishi kaadritest, sellepärast sinu omad oleksid toredad still piltidena vahele panna.

Mis puutub gaasi lahtilaskmisse - mõned vist kartsid, et rada saab otsa, kuigi seda jätkus veel üsna pikalt :cool:

Ja kindlasti suured tänud, et viitsisid klõpsida :beer:
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#43

Üritus oli superlahe :headbang:

See oli mu esimene kihutamine, eks vigu sai kõvasti tehtud, iga korraga läks aina paremaks ja 4. sõidu tulemus tuli ka kõige parem 214km/h.
Alguses tehnokontrollis ehmatas mind ära roolivõimu õli laik auto all. Pidin auto rivist ära ajama ja asusime asja uurima, selgus et keegi tore inimene on ilmselt liiga palju õli sisse valanud, niiet kõik üle ujutab. Kuivatasime siis ilusti kõik ära ja tundus et ei tigu enam miskit :)

1. sõit, sai aut kast M režiimi pandud ja start 2. käiguga. 2-3 ja siis 4 käigu asemel läks kogemata 5.s sisse.

2. sõit aut režiimis. Pärast rahulikku pensoka sõitu oli kast väheke uimane, kuid alates 100km/h-st tuli juba elu sisse, kuskil 300m enne finišit oli spidol ees 220, siis otsustas kast 5. käigu sisse panna, tekkis kuskil 1-2 sek paus ja kiirus langus. Mõtlesin et järgmine kord olen targem, lasen M peal 4. käiguga peeneks.

3. sõit. M režiimis, start jälle 2. käiguga. Seekord läks käikude vahetamine juba sujuvamalt, küll aga tekkis 2 pealt 3 peale vahetamisega imelik auk, nagu mootoril jäi hing kinni. 3 käiguga 180km/h välja ja 4.-ga lõpuni välja - tulemus 211km/h

4. sõit M režiimis, start 2. käiguga. Sellel sõidul oli käiguvahetus juba enam-vähem, jälle 4.-ga lõpuni 214km/h.

Eks peab veel harjutama :red:

PS: Pilte sai tehtud kõvasti, ~500 ringis. Tänud mu tublile elukaaslasele, kes mu fotokaga hetki jäädvustas. Pildid on kõik raw formaadis, ning nõuavad vähest töötlemist, seega läheb pisut aega. Abilised on teretulnud :) Peab veel weebiruumi ka leidma, kuhu need üles riputada...

PS2: Saabnetis on ikka väga tore rahvas. Suured tänud veel rahvale, kes mulle oma kiivrit laenutasid :notworthy:
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#44

mõnus üritus :headbang: ... nagu tavaliselt
krt, see surr on ikka hää asi ..

ja korraldajatele :notworthy::notworthy::notworthy:
Mõrtsukjänes
Saabiklubi liige
Postitusi: 82
Liitunud: N Mär 29, 2007 13:45
Asukoht:
Auto:

#45

Käisin siis lõpus peremehele võtmeid viimas. Tegin kniksu ja tänasin ette, taha ja külje peale. Tema arvas seepeale, et tal pole meilegi etteheiteid. Olla olnud taset ja me ei olnud saabidele häbi teinud:) Huvitav, kas ta hiljemgi veel nii arvas, kui prügikotte ära viima läks. Inimese sööki maja ümbruses leviv odöör küll ei meenutanud;):P
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#46

väga vinka oli. uute kohtumisteni :)

oma kiltsi esinemisega jäin rahule. tuli rohkem kui arvasin.

surr on sürr

tomatisupi retsepti tahaks ka teada. nii head suppi pole varem söönud
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#47

Oma Talladegal sai iga katse eel rõhku juurde krutitud.Lõpuks tiksus see 1,6 ja 1,8bar vahel.Käike vahetasin mina "redline" lähedal,mis sel masinal on 8200rpm.
Millal Iisak vahetas,ei ole jõudnud uurida. 5 käik kas ei läinud sisse,ei püsinud sees,või kui lõpuks käega sees hoidsin,ei suutnud vurr enam puhuda.Kuna nii mootor,kui turbo on täiesti lõpuni surnud,tuli igati arvestatav tulemus.
850`l kasutasin esmakordselt nitrot,mille käitumisest puudus igasugune kogemus,seega sai pandus kõige väiksemate düüsidega setting.Plahvatanud rehv ja järgnev varurattaga sõitmine hoidis tagasi nii mind,kui Iisakut,aga ka selle väljaspool arvestust saadud tulemusega võib rahule jääda,mille Iisak mu hullutaval nõudmisel kriitilisest ajast pikemalt naerugaasinuppu sees hoida välja sõitis:headbang:
Igatahes Saabidele jääb miil liiga pikaks(va.Iroman`i masin,mis kahjuks pirtsutama asus) ja sellisele 2,5 tonni kaaluvale boliidile,nagu 850 liiga lühikeseks.
Kui äkki jõuab Talladegale järgmiseks nädalavahetuseks uue mootori/turbo valmis ehitada,peaks Tartu miilisõidul juba ilusamaid numbreid nägema,sest sellise softiga Saabi pole veel omanud,millel cut-off(kui tal üleüldse selline funktsioon kusagil asub) ei kummita ja pöördeid ka usinalt üle mõistuspärase tõsta saab.
Üritus ise oli vist parim,mis mei olnud on.
ate
Saabiklubi liige
Postitusi: 1534
Liitunud: K Dets 08, 2004 15:21
Asukoht:
Auto: SAABitu

#48

Lõpuks jõudsime ka saablaste kokkutulekule. Esimese korra muljed on väga positiivsed :cool:
Tore seltskond, hea ilm jne...

Alljärgnev tsitaat on siis kirjutatud meie pere naisesindaja poolt:
Tervitused kõikidele "parmupäevituse" ja kauakestavate päikeseprillide kandjatele :D ! Üritus oli fan ja tänu omapärasele ja "popile":thumb: jumele, mis meie pere sealt hankis, meenub see peeglisse vaadates veel päevi.

[size=-2]PS. Veel hommikul tundus, et mida nad sellest surrist siis ikka kiruvad. Uskumatu lugu, 24h hiljem ja kaine peaga tundub nagu oleks seda äsja söönud :freak:
Selline fobiline "lõhna" haistmise ja surrist läbiimbumise tunne
[/size]
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#49

Jah, pean veelkord toonitama, et korraldus oli super. Ja oma 221 km/h jäin ka rahule. Sõitsin kaks sõitu ja teine sõit (216) läks selle nahka, et vist liiga hilja lülitasin sport reziimi välja.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#50

Tere ka minu poolt !!!!
Sügav :notworthy: ka minu poolt korraldajatele ja ilmataadile!!

Üritus ise ikka:thumb: pildid siis ka lähiajal.
Vasta