Konditsoneer puhub sooja kui poleks vaja..
Mure järgmine,kui välistemperatuuri ja soovitava sisetemperatuuri vahe on 2-3 kraadi (väljas +23 sees +20) siis mingil hetkel hakkab tagumistele istujatele puhuma suht kuuma õhku kuigi eest tuleb jahedat.Eriti jama on siis kui kliima on ECON reziimis, siis lausa tulist .Mingit veakoodi ei näita.Milles võib olla asi?Kas mõni siiber jupsib kuskil?
tänud
Mul samuti puhub suhteliselt sooja õhku madalama temperatuuri saavutamisel. Manuaalis soovitatud kalibreerimine ei aidanud.... samas ei näita ka ühtegi veakoodi. Aga see pole vast ka normaalne, kui terve tee Kristiinest Viimsisse on temperatuuriks pandud 15C, aga t-särgiga ei hakka isegi jahe kohe mitte! Asi puhub kogu aeg täistuuridel, seega tundub, nagu kont ei jõua süsteemi soovidele järgi. Varem arvasin, et küllap täisautomaatne ACC ise teab oma mitme sensori kaasabil, kuidas soovitud temperatuuri saavutada, aga nüüd paistab, et midagi on siiski mäda. Lasen VM-is üle vaadata, ehk kont vajab lihtsalt täitmist.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Algselt postitas: Skybound
Aga see pole vast ka normaalne, kui terve tee Kristiinest Viimsisse on temperatuuriks pandud 15C, aga t-särgiga ei hakka isegi jahe kohe mitte!
Lasen VM-is üle vaadata, ehk kont vajab lihtsalt täitmist.
Mul oli suve alguses sama jama. Viga oligi väheses külmaaines. Pandi normi ja hakkas ilusti külma õhku puhuma.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kui väljas on suur soe ning tunned, et konditsioneeri ei jahuta piisavalt tasub proovida panna siseringi peale. Sees õhk jahedam. Kui siis hakkab jahedamaks minema on ilmselt vaja ballooni täitma minna.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Kui väljas on suur soe ning tunned, et konditsioneeri ei jahuta piisavalt tasub proovida panna siseringi peale. Sees õhk jahedam.
See on tõsi. Ja 9-5 kliimaautomaadil režiimi LO (low) valides saad siseringluse automaatselt. Minu ACC-l oligi muide probleem väheses freoonis, VM-is lisati ca. pool liitrit juurde. Tänud, Tripp

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
ja üldiselt on veel keiss selles, et kui väljas on +30, siis lihtsalt kont ei jõua maha jahutada asja. Ei tea, kas viga on radika suuruses/jõudluses või nõrgas kompressoris.
Nii lihtne ongi. Proovida jah siseringi, kus õhk järk-järgult jaheneb ja lõpuks ka soovitud temperatuuri saavutab.
Teine asi on see, et SAAB-i kliima on suhteliselt pehmete üleminekutega. Ehk ei tehta robaki temperatuuri muutust. Kui autos on +40 ja pannakse temp. +17 peale, siis kliima ei jahuta seda robaki maha, vaid hakkab seda vaikselt sammukaupa tegema. Toyota sarnast sügavkülmikut SAAB-i kliimaga on võimatu saavutada. Mõnes mõttes ka hea, sellised väga järsud temperatuurimuutused on väga usinad igast tatitõve tekitama.
Nii lihtne ongi. Proovida jah siseringi, kus õhk järk-järgult jaheneb ja lõpuks ka soovitud temperatuuri saavutab.
Teine asi on see, et SAAB-i kliima on suhteliselt pehmete üleminekutega. Ehk ei tehta robaki temperatuuri muutust. Kui autos on +40 ja pannakse temp. +17 peale, siis kliima ei jahuta seda robaki maha, vaid hakkab seda vaikselt sammukaupa tegema. Toyota sarnast sügavkülmikut SAAB-i kliimaga on võimatu saavutada. Mõnes mõttes ka hea, sellised väga järsud temperatuurimuutused on väga usinad igast tatitõve tekitama.