Konditsoneer puhub sooja kui poleks vaja..

Vasta
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#1

Mure järgmine,kui välistemperatuuri ja soovitava sisetemperatuuri vahe on 2-3 kraadi (väljas +23 sees +20) siis mingil hetkel hakkab tagumistele istujatele puhuma suht kuuma õhku kuigi eest tuleb jahedat.Eriti jama on siis kui kliima on ECON reziimis, siis lausa tulist .Mingit veakoodi ei näita.Milles võib olla asi?Kas mõni siiber jupsib kuskil?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

ECON rezhiimis lülitatakse ju kont tagant ära üldse. Sisuliselt jahutust ju sel hetkel enam ei ole. Aga sellegipoolest ei tohiks päris tulist lahmida. Võimalik tõesti, et mõni klapp segast ajab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#3

Vaata seda linki
Seal pisut juttu just samast probleemist.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#4

Algselt postitas: binleo
Vaata seda linki
Seal pisut juttu just samast probleemist.

tänud
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#5

Mul samuti puhub suhteliselt sooja õhku madalama temperatuuri saavutamisel. Manuaalis soovitatud kalibreerimine ei aidanud.... samas ei näita ka ühtegi veakoodi. Aga see pole vast ka normaalne, kui terve tee Kristiinest Viimsisse on temperatuuriks pandud 15C, aga t-särgiga ei hakka isegi jahe kohe mitte! Asi puhub kogu aeg täistuuridel, seega tundub, nagu kont ei jõua süsteemi soovidele järgi. Varem arvasin, et küllap täisautomaatne ACC ise teab oma mitme sensori kaasabil, kuidas soovitud temperatuuri saavutada, aga nüüd paistab, et midagi on siiski mäda. Lasen VM-is üle vaadata, ehk kont vajab lihtsalt täitmist.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Skybound
Aga see pole vast ka normaalne, kui terve tee Kristiinest Viimsisse on temperatuuriks pandud 15C, aga t-särgiga ei hakka isegi jahe kohe mitte!

Lasen VM-is üle vaadata, ehk kont vajab lihtsalt täitmist.

Mul oli suve alguses sama jama. Viga oligi väheses külmaaines. Pandi normi ja hakkas ilusti külma õhku puhuma.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#7

mul sama jama, panin käsitsi 17 kraadi peale, puhub nagu midagi, aga soovitud temp. küll kätte ei tulnud...
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#8

Kui väljas on suur soe ning tunned, et konditsioneeri ei jahuta piisavalt tasub proovida panna siseringi peale. Sees õhk jahedam. Kui siis hakkab jahedamaks minema on ilmselt vaja ballooni täitma minna.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#9

Algselt postitas: IFF
Kui väljas on suur soe ning tunned, et konditsioneeri ei jahuta piisavalt tasub proovida panna siseringi peale. Sees õhk jahedam.

See on tõsi. Ja 9-5 kliimaautomaadil režiimi LO (low) valides saad siseringluse automaatselt. Minu ACC-l oligi muide probleem väheses freoonis, VM-is lisati ca. pool liitrit juurde. Tänud, Tripp :cool:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#10

ja üldiselt on veel keiss selles, et kui väljas on +30, siis lihtsalt kont ei jõua maha jahutada asja. Ei tea, kas viga on radika suuruses/jõudluses või nõrgas kompressoris.

Nii lihtne ongi. Proovida jah siseringi, kus õhk järk-järgult jaheneb ja lõpuks ka soovitud temperatuuri saavutab.

Teine asi on see, et SAAB-i kliima on suhteliselt pehmete üleminekutega. Ehk ei tehta robaki temperatuuri muutust. Kui autos on +40 ja pannakse temp. +17 peale, siis kliima ei jahuta seda robaki maha, vaid hakkab seda vaikselt sammukaupa tegema. Toyota sarnast sügavkülmikut SAAB-i kliimaga on võimatu saavutada. Mõnes mõttes ka hea, sellised väga järsud temperatuurimuutused on väga usinad igast tatitõve tekitama.
Vasta