
Vabandan kui teema on foorumist eelnevalt läbi käinud ja tänan vastuste eest ette...
Algselt postitas: kame
Küsimus siis järgmine- mis erinevus on tava küünaldel ja nelja elektroodiga küünatel vabalthingava mootori jaoks (2.3 NG900). Foorumist vastet ei leidnud ja kuidagi erinev kõla on mootoril.
Vabandan kui teema on foorumist eelnevalt läbi käinud ja tänan vastuste eest ette...
Algselt postitas: kame
Nii et NGK oleks parim lahendus? Kes on kohalikul turul vahendaja?
Sai oma rumalusestja naiivsusest
krutitud külge need 4-elektroodiga küünlad. No kahju tõesti pole suur - õnneks... Aga miks neid siis üldse pakutakse, või mis peaks teoorias olema nende eeliseks ? Kohe sõitma hakates natuke aega tagasi (4 h), tundus et nagu mingi vilin - ja mitte see kaunike, mis siit enamuse mootoritest tuleb...
Tänud vastajaile...![]()
Algselt postitas: Hendrique
Ma arvan, et ill'i soovitatud iriidiumküünlad NG900-le oma hinna tõttu hästi ei sobi, kuid head on need kahtlemata.
NG900 aju Trionic5 on optimeeritud kindlat marki küünalde jaoks. Et T5 aju mõõdab küünalde kaudu ka detonatsiooni, ei saa lihtsalt suvalisi tulppasid külge kruttida.Algselt postitas: kameAga miks neid siis üldse pakutakse, või mis peaks teoorias olema nende eeliseks ?
Vabandust, panin puusse. Olin lugenud kusagilt, et MY96 alates pandi kõigile NG-le DI kassett. Pole siis õige info.Algselt postitas: roomlane
Sebastian, 2.3 mootoriga NG900 ongi jagajaga, kui ta just Talladega pole![]()
Algselt postitas: roomlane
Füüsikaliselt suurem sädevahe tähendab seda, et pinge peab suurem olema, et säde üldse tekiks. 4 elektroodi selles mõttes ei püüa paremini sädet, et kaugemalt sädeme kätte saavad
. Oli vist, et 1 cm pikkusele sädemele vastab 100 000 V pinge tubastes tingimustes (mõne nulliga võin eksida).
Loomulikult võib tavaline ollaAlgselt postitas: mortenx
aga kas peab siis 900ng 110kw mootoris olema see 150 eeku maksev plaatina otsaga küünal või võib ka tavaline olla?
ma käisin autoringis lõunakas ja kataloogi järgi pakuti mulle 60 eeku maksvaid Bosch ühe elektroodiga küünlaid. Võrus käisin veel kahes teises autopoes kus olid mingid teise firma kataloogid ja nende järgi sobib 2.3 110kw mootorile ainult see kallim plaatina otsaga küüna.
Vaevalt ta kokkuhoidu annab. Elektroodid kestavad lihtsalt kauem, aga tihti polegi elektroodides probleem, kui küünal üles ütleb.Algselt postitas: mortenx
aga plaatina küünal ei anna pensiinikokkuhoidu?
4 elektroodilised ei sobi ühegi saabi süütesüsteemile.Algselt postitas: mortenx
jagajaga jah 2.3 110kw
aga plaatina küünal ei anna pensiinikokkuhoidu?
praegu peal 4 elektroodiga küünlad,et kas on mõtet neid plkaatinaküünaldega vahetada?
Viga mitte küünaldes,vaid põlemisprotsessis.Algselt postitas: saabu
Kuigi 85.a. 900T 16v manuaal lubab BCP 7ES (tavalise elektroodiga) küünlaid,siis minu kapriisne SAABike hakkas 3000rpm kandis paukuma ja turtsuma.Anna ainult plaatina elektroodiga BCP7EV küünlaid,kusjuures neid ka enam ei tehta,vaid on BCP7EVX,millel kipub isolatsioon pragunema.
Algselt postitas: Trionic4 elektroodilised ei sobi ühegi saabi süütesüsteemile.Algselt postitas: mortenx
jagajaga jah 2.3 110kw
aga plaatina küünal ei anna pensiinikokkuhoidu?
praegu peal 4 elektroodiga küünlad,et kas on mõtet neid plkaatinaküünaldega vahetada?
Sobivad ainult ETTENÄHTUD NGK küünlad,või ligilähedase soojusteguriga ja ikka NGK omad.