Kummalised veateated

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
maq
Postitusi: 85
Liitunud: R Juun 30, 2006 19:20
Asukoht:
Auto:

#1

Check engine tuli hakkas põlema ja sai auto teenindusse viidud. Kompuuter näitas 2 veateadet, aga teeninduses ei osatud midagi öelda mis autol viga võiks olla. Koodid ise on: U0070 ja U007B. teab keegi mida need tähendada võiks? Mis autol viga võib olla ikkagi. natuke närviliseks tegi see check engine tuli mind.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Millega sellised koodid välja loeti?
Oluliselt lihtsam oleks,kui sa aastaarvu ka ütleks...:poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
maq
Postitusi: 85
Liitunud: R Juun 30, 2006 19:20
Asukoht:
Auto:

#3

Vabandust. Auto on 1994a oma 2,0 vabalthingava mootoriga. Seda millega need veakoodid välja loeti ma kahjuks ei tea. Mingi Bosch-i asi vist on. :(
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

Seda tulukest võib põhjustada ntx lahtine vaakumvoolik throttle body juures.
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#5

Algselt postitas: MadMan
Seda tulukest võib põhjustada ntx lahtine vaakumvoolik throttle body juures.

mees ajab jumala õiget juttu, vaakumvoolikud on ühed peamised, mis selle märgutule põlema panevad. kui sa lähed diagnostikasse ja ütled, et su saabi mootor saab lisaõhku teavad nad paremini, kust viga otsida. muidu susivad nad su pritset ja süüdet niikaua, kuni see ka "susitud" saab.
maq
Postitusi: 85
Liitunud: R Juun 30, 2006 19:20
Asukoht:
Auto:

#6

mnjh... see tuli hakkab põlema just pikemla sõidul. Siis natuke põleb ja siis kustub. Ükskord vilkus niimoodi mitu korda. Kui voolik lahti oleks kas ta siis ei jääksgi lihtsalt põlema? Selle U0070 koodi kohta öeldi teenidnusest, et see pidi tähendama mingit pinge kõikumist. Aga mis täpsemalt seda ei osatud öelda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Bosch`i diagnostikaseadmed ei suuda Saabide softide veateateid adekvaatselt tuvastada(va. uuemad, OBD protokolli kasutavad masinad,samas OBD vead on seotud ainult otseselt emissioonidega ja tihti täit tõde ei näita). Seega, tee järgmine pikem sõit,tartu,või tallinna,ühte neljast butiigist,kel Saabi diagn. softid pluss Tech-2(viimaseid kasutavad mitmed esindused/töökojad,aga puuduvad Saabide softikaardid).
Jürgen

#8

Täna andis mu saabi aku otsad, käima ma ta sain, põrutasin kohe poe poole uut ostma, terve tee põles aku märk ja ohukolmnurk armatuuris ja käis nagu ukskell see heli "king kong, king kong". No panin uue peale, kõik käivitus ilusti, aga ikka aku ja ohukolmnurga tuli põleb, heli ka ei lakanud. Kas tuleb tech 2 külge panna ja veakood kustutada, või asi milleski muus?:fight:
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#9

Miskipärast ma arvan, et sul genekas ei lae lihtsalt... sellest ka vana aku tühjenemine.
Jürgen

#10

Ei usu, tehase aku oli ka vist ja 75% on linna sõite nii, et ei imesta aku suremist.
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#11

Oot, kui auto ikka konkreetselt ütleb et akut ei laeta (aku tuluke põleb), siis mis täpselt toetab Su uskumust et süüdi on aku (arvestades, et me räägime akust, mida enam selle auto peal polegi)?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: Jürgen
Ei usu, tehase aku oli ka vist ja 75% on linna sõite nii, et ei imesta aku suremist.
Kuula ikka teadjamaid.Generaator ei lae,kohe kindlasti mitte.Aku ei puutu asjasse.
edit. Tech-2`ga pole seal midagi teha,sest elektritoidet ei diagnoosita suures piires.
Jürgen

#13

Ja oligi nii, generaator oli saba andunud, vähemalt nüüd aku üle muretsema ei pea, eelmine omanik oli 55AH peale pannud nagunii.
Vasta