Kummalised veateated
Check engine tuli hakkas põlema ja sai auto teenindusse viidud. Kompuuter näitas 2 veateadet, aga teeninduses ei osatud midagi öelda mis autol viga võiks olla. Koodid ise on: U0070 ja U007B. teab keegi mida need tähendada võiks? Mis autol viga võib olla ikkagi. natuke närviliseks tegi see check engine tuli mind.
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
Algselt postitas: MadMan
Seda tulukest võib põhjustada ntx lahtine vaakumvoolik throttle body juures.
mees ajab jumala õiget juttu, vaakumvoolikud on ühed peamised, mis selle märgutule põlema panevad. kui sa lähed diagnostikasse ja ütled, et su saabi mootor saab lisaõhku teavad nad paremini, kust viga otsida. muidu susivad nad su pritset ja süüdet niikaua, kuni see ka "susitud" saab.
mnjh... see tuli hakkab põlema just pikemla sõidul. Siis natuke põleb ja siis kustub. Ükskord vilkus niimoodi mitu korda. Kui voolik lahti oleks kas ta siis ei jääksgi lihtsalt põlema? Selle U0070 koodi kohta öeldi teenidnusest, et see pidi tähendama mingit pinge kõikumist. Aga mis täpsemalt seda ei osatud öelda.
Bosch`i diagnostikaseadmed ei suuda Saabide softide veateateid adekvaatselt tuvastada(va. uuemad, OBD protokolli kasutavad masinad,samas OBD vead on seotud ainult otseselt emissioonidega ja tihti täit tõde ei näita). Seega, tee järgmine pikem sõit,tartu,või tallinna,ühte neljast butiigist,kel Saabi diagn. softid pluss Tech-2(viimaseid kasutavad mitmed esindused/töökojad,aga puuduvad Saabide softikaardid).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täna andis mu saabi aku otsad, käima ma ta sain, põrutasin kohe poe poole uut ostma, terve tee põles aku märk ja ohukolmnurk armatuuris ja käis nagu ukskell see heli "king kong, king kong". No panin uue peale, kõik käivitus ilusti, aga ikka aku ja ohukolmnurga tuli põleb, heli ka ei lakanud. Kas tuleb tech 2 külge panna ja veakood kustutada, või asi milleski muus?:fight:
Kuula ikka teadjamaid.Generaator ei lae,kohe kindlasti mitte.Aku ei puutu asjasse.Algselt postitas: Jürgen
Ei usu, tehase aku oli ka vist ja 75% on linna sõite nii, et ei imesta aku suremist.
edit. Tech-2`ga pole seal midagi teha,sest elektritoidet ei diagnoosita suures piires.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ja oligi nii, generaator oli saba andunud, vähemalt nüüd aku üle muretsema ei pea, eelmine omanik oli 55AH peale pannud nagunii.