Lugu selline, et ostsin eile omale lammarist salongiventika, kuna endaoma vilistab madalatel pööretel.
Küsimus selline, et kas on võimalik ja mõtet kuskil asjakohases firmas see ventikas lasta üle kontrollida - just kommutaatori osa.
või annab ise midagi teha, selle eluea pikendamiseks (puhastada, määrida mingi möginaga,...) Silmaga ja käega vaadates tundub nagu enamvähem olevat.
Kuna selle vahetamine on ikka suur töö ei tahaks lähitulevikus uuesti seda tegema hakata.
Salongi ventilaatori mootor
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Äkki on sul hoopis akustiline vile seal?Kui näiteks poroloon/plekk
tiivikukambrist puudu on,või on õhuleke.
tiivikukambrist puudu on,või on õhuleke.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
tundub siiski mehaaniline hõõrdumine olevat.
Näiteks on nii, et kiirendamisel ja aeglustamisel kaob, aga muidu on. mõnikord muutub ka keeramisel (kesktõmbekiirendus)
Ega alati ei ole kah - nüüd pole tükk aega kuulnud, aga eks praegu töötab kiirematel pööretel ka tavaliselt.
Vile oleks muidu vist odavam lahendus. Mul jäi lammariga kokkulepe, et kui ei sobi saan tagasi viia.... kui oleks vileasi viiks kohe tagasi.
PS Kui kedagi huvitab, siis Lagedi romulasse toodi eelmine nädal vana kere 9000. Mootor ja sisu on enamvähem täiskomplektis. Kere loomulikult läbi.
Näiteks on nii, et kiirendamisel ja aeglustamisel kaob, aga muidu on. mõnikord muutub ka keeramisel (kesktõmbekiirendus)
Ega alati ei ole kah - nüüd pole tükk aega kuulnud, aga eks praegu töötab kiirematel pööretel ka tavaliselt.
Vile oleks muidu vist odavam lahendus. Mul jäi lammariga kokkulepe, et kui ei sobi saan tagasi viia.... kui oleks vileasi viiks kohe tagasi.
PS Kui kedagi huvitab, siis Lagedi romulasse toodi eelmine nädal vana kere 9000. Mootor ja sisu on enamvähem täiskomplektis. Kere loomulikult läbi.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kui palju see ventikamootor sul toona maksma läks ja kas see lammutuseoma jäi pidama ka?
Ja äkki keegi teab palju see mootor uuest peast maksab ja palju tööraha kulub vahetuse peale?
On vahepeal vilistama hakanud:(
Ja äkki keegi teab palju see mootor uuest peast maksab ja palju tööraha kulub vahetuse peale?
On vahepeal vilistama hakanud:(
Nimevahetus vl -> Veiko
lammarist ostetud mootor siiamaani kapis (pole olnud mahti seda tööd ette võtta) ja oma mootor vilistab vahetevahel ka endiselt. lammari mootor maksis 350eek uus oli julgelt üle tuhande (ei mäleta enam)
Töö on suht tülikas nikerdamine, eriti kui sul ka kliima on.
panin endale ka ühe juhendi kokku, mille saad siit tõmmata juhuks kui ise plaanis vahetada....
http://www.me.ttu.ee/saabnet/vent.pdf
Töö on suht tülikas nikerdamine, eriti kui sul ka kliima on.
panin endale ka ühe juhendi kokku, mille saad siit tõmmata juhuks kui ise plaanis vahetada....
http://www.me.ttu.ee/saabnet/vent.pdf
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
uued uudised ventikateemadel. pärast pikaajalist eriti jubedate häälte tegemist läks ventikas täitsa perse. Käib pidevalt kui süüde sees. kliima väljalülitamisest pole tolku. võtsin ventika kaitsme välja. lammarist sain korraliku mootori ka.
ja nüüd küsimus.
kui ventikas koguaeg käib, kas siis on "fan controller" kaputt? ja selle peab eraldi ostma? või saab seda remmida? või piisab mootori vahetamisest ja asi hakkab jälle normaalselt tööle?
ja nüüd küsimus.
kui ventikas koguaeg käib, kas siis on "fan controller" kaputt? ja selle peab eraldi ostma? või saab seda remmida? või piisab mootori vahetamisest ja asi hakkab jälle normaalselt tööle?
Nimevahetus vl -> Veiko
Elektrooniline kiiruseregulaator on peetis,teoreetiliselt on seda võimalik parandada,aga alati olen mõne romu pealt töötava isendi saanud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kas kliimale selftesti tegid? kas see veateate andis?
trionic: kus see el. kiiruse regulaator asub? kas kliima juhtmooduli see või eraldi?
trionic: kus see el. kiiruse regulaator asub? kas kliima juhtmooduli see või eraldi?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
selftest ei aita, midagi ei aita. Isegi kui kliima OFF on paneb ventikas täiega edasi.
el.kiiruse regulaator asub näe seal:
http://www.quasimotors.com/fan_ctllr_location.htm
aga enne tuleb see vale-vahesein eest ära võtta.
Kogu jutt aadressil:
http://www.quasimotors.com/transistor.htm
kui nädalavahetusel
ei toimu siis hakkan jebima.
el.kiiruse regulaator asub näe seal:
http://www.quasimotors.com/fan_ctllr_location.htm
aga enne tuleb see vale-vahesein eest ära võtta.
Kogu jutt aadressil:
http://www.quasimotors.com/transistor.htm
kui nädalavahetusel

Nimevahetus vl -> Veiko
ära vahetasin
. ull jebimine oli. kätte veel sai, aga tagasi panna oli ilge jama esialgu. nüüd saaks paremini hakkama, aga teist korda seda ventikamootorit küll vahetada ei tahaks.
ja aitäh Trionicule, kes mind puhkepäeval tiba nõustas.

ja aitäh Trionicule, kes mind puhkepäeval tiba nõustas.
Nimevahetus vl -> Veiko
Käisin ühte 9000-det vaatamas. Muidu suht kena asi aga salongiventikas ei tööta. Võiks ju ära võtta teise ja ventikamootori raha hinnast alla kaubelda ca 2k vist oli ning planeerida üks pühapäev garaazhis mässamisele vastavalt eelpoololevale õpetusele. Võibolla on üldse probleem ainult ventika vahele kiilunud prügis vms.
Probleem ainult selles et ega kliima korrasolekut ka vist kuidagi ilma töötava ventikata ei kontrolli? Nuppe klõbistades kõik tuled põlesid ja numbrid olid displayl ees nagu töötaks. Või keerab äkki mittetöötava ventikaga sõitmine kliima üldse peeti?
Probleem ainult selles et ega kliima korrasolekut ka vist kuidagi ilma töötava ventikata ei kontrolli? Nuppe klõbistades kõik tuled põlesid ja numbrid olid displayl ees nagu töötaks. Või keerab äkki mittetöötava ventikaga sõitmine kliima üldse peeti?
selle salongiventika kohta küsimusi, 9000 -l on keegi parandanud või harjasid vahetanud? kiskusin lahti teise ja seisab juba kolm nädalat teine, tundub, et ei saakski nagu vahetada neid harjasid.
niipalju veel, et selle vahetamine pidavat vikingis olema kaks tundi jah, seda ei usu, kolm kindlalt
niipalju veel, et selle vahetamine pidavat vikingis olema kaks tundi jah, seda ei usu, kolm kindlalt
to vl: seal pole releed,vaid elektrooniline regulaator,mille võimsusosa asub
ventika mootori kõrval kliimaseadme korpuses.
to sookoll:neid harju saab vahetada küll,aga erilist kasu sest pole.kuna kasutatakse suure vasesisaldusega kõvasid harju,on harjakollektor jube sooniliseks kulunud(tavaliselt kulub kollektor koos harjadega lõpuni).uutele harjadele ei õnnestu neid sooni kuidagi sisse saada ja kontaktpind jääb liiga väikseks.kuna kiirust reguleeritakse sujuvalt pinget muutes,ei hakka mootor tavaliselt ringi käima ja kui hakkab,siis kostub mõnus vile vendiavadest.Kui kasutada tavalisi grafiitharju,kuluvad need nädalaga lõpuni ja tuleb otsast alustada.
ventika mootori kõrval kliimaseadme korpuses.
to sookoll:neid harju saab vahetada küll,aga erilist kasu sest pole.kuna kasutatakse suure vasesisaldusega kõvasid harju,on harjakollektor jube sooniliseks kulunud(tavaliselt kulub kollektor koos harjadega lõpuni).uutele harjadele ei õnnestu neid sooni kuidagi sisse saada ja kontaktpind jääb liiga väikseks.kuna kiirust reguleeritakse sujuvalt pinget muutes,ei hakka mootor tavaliselt ringi käima ja kui hakkab,siis kostub mõnus vile vendiavadest.Kui kasutada tavalisi grafiitharju,kuluvad need nädalaga lõpuni ja tuleb otsast alustada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Algselt postitas: sookoll
selle salongiventika kohta küsimusi, 9000 -l on keegi parandanud või harjasid vahetanud? kiskusin lahti teise ja seisab juba kolm nädalat teine, tundub, et ei saakski nagu vahetada neid harjasid.
niipalju veel, et selle vahetamine pidavat vikingis olema kaks tundi jah, seda ei usu, kolm kindlalt
need kes seda tööd tihti teevad, saavad 2 tunniga hakkama küll. kui hästi läheb, siis kiireminigi;)
Endal parim saavutet aeg 1,75 h. ja pikim oli vist Maxuudi Saabil midagi 5 tunni ringis-mootori korpus oli oskamatusest purustatud ja siis totaalselt
kokku liimitud/silikoonitud auto eelmises elus.
kokku liimitud/silikoonitud auto eelmises elus.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kas 1,75 tundi on 1 tund ja 75 minutit??
laste vanust kirjutatakse ju ka näiteks 1,8 aastat , mis tähendab 1 aasta ja 8 kuud?
laste vanust kirjutatakse ju ka näiteks 1,8 aastat , mis tähendab 1 aasta ja 8 kuud?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Tundub,et sa Ivomets pole kunagi palgatööl käinud,tööaega arvestatakse ikka
kümnendsüsteemis.
kümnendsüsteemis.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
vaatasin siin linke ja juttu ka nii palju kui ma sellest keelest jagan, siis antud on koos kliimaga salongiventika vahetamine. kuidas ma ilma kliimata saan selle salongiventika kätte. on ka teine läbi läind.
igatahes olles peadpidi eile kapoti all, siis ei saanud mitte mõhkugi aru, kuidas see kupatus irdub mootori poole. seal puudub täielikult katkemise koht sellel suurel plastikust kupatusel, kus see ventikas sees on ja see radikas taga on.

igatahes olles peadpidi eile kapoti all, siis ei saanud mitte mõhkugi aru, kuidas see kupatus irdub mootori poole. seal puudub täielikult katkemise koht sellel suurel plastikust kupatusel, kus see ventikas sees on ja see radikas taga on.
Plastklipsid küljest,"salakruvi"lahti ,sooja/külmaklapi"tross lahti(tulemüür enne eest ära võtta) ja siis rebid ettevaatlikult ja mõnuga mootori koos plastkorpusega soontest lahti(suunaga alt üles).Hea oleks plasti liitekohtade vahele abinõusid suruda.Kusagil siin ka täpsed juhendid olemas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
uhh mul ka see kogu töö ees. vaja salongi radikas ära vahetad ning see mootor ka vaikselt juba vilistab. Vanal tonnisel asi käpas, muidugi oli see ilma kliimata.
eks interneti peab kõrvale võtma ja siis hakkama nikerdama:headbang:
eks interneti peab kõrvale võtma ja siis hakkama nikerdama:headbang:
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Kliima puhul toimub kõik samamoodi,ainult korpuse 2-3 kruvi pead lahti päästma,et seda liigutada saaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989