SAAB 9-5 Aero, 2001, kalamees

Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#26

Algselt postitas: Anti-flag
Need algsed veljed on poole kenamad ikka minumeelest.

Algsed veljed on suverehvide jaoks, praegused on talverehvidele. Kuna 17" talirehvi hinna eest sain 16" rehvi + valuvelje, siis valisin viimase variandi.
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#27

Algselt postitas: wyxx
aina paremaks läheb!!!
küll näeb hää välja- aga sõiduomadused???!!!

Sõiduomaduste kohta ainus negatiivne asi on facelift'i eelsed istmed. Külgtugi puudub ja kelguta siis naha peal kurvides. Kuid see on ka ainus negatiivne asi. Auto istub ilusti teel, rooli keerates läheb sinna, kuhu vaja. Kõik on viimasepeal! Külmaga on muidugi kõiksugust naginat rohkem, kuid see eriti ei häiri ja läheb üle, kui soojaks sõidetud ;)
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#28

Küsimus selline, kas need ilma raamita kojamehed on mingil määral paremad ka? Automaailmas ostsin kojamehi Hondale mõni kuu tagasi ja siis hakkasid need silma. Küsisin veel müügimehelt, miks need raamideta peaksid paremad olema, aga erilist põhjendust ei osatud öelda. See selleks, need konkreetsed sul kindlasti paremad ka, kui AM omad, seal ikka suht odav ja lühikese eaga kraam ;) Raamidega kojamehed, mis sealt tollal ostsin, on tänaseks juba uuemate vastu välja vahetatud. :wise:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#29

Talvel on raamita kojamehe eelis see, et ei ole kuhugi vahele jääd tekkida. Eelmise talve veetsin '05 Opel Astra roolis millel on juba tehasest raamita kojamees ees ja jäätumine muutus probleemiks vaid siis, kui -28 temperatuuriga Tartu poole sõites klaasipesuvedelikku klaasile lasin. Teine eelis on see, et raamita kojamees järgib paremini klaasi kumerusi ja vähemalt idee poolest peaks tugevamalt vastu klaasi olema. Automaailmas on lisaks AllRide säästusaastale müügil ka kvaliteetsed Hella raamita kojamehed (sõber ostis need oma Borale ja tundusid kvaliteetsemad, kui Trico), kuid neil ei olnud 60cm pikkust ja olingi sunnitud CarStopist Tricod ostma. Hetkel klaas veel puhas, ei ole olnud vajadust pühkijaid kasutada, kuid niipea kui põhjust, saan Trico kogemust jagada,
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#30

Troostist Trico raamitud terve talve ees olnud. Millegi üle kaevata ei oska: vastu klaasi suruvad ilusti. Kui kumm ise jääs on, siis ikka ei pühi. Kui viriseda, siis ehk hinna üle :poke:

Muide, ma siiani pole aru saanud, miks 9-3l kojamehed akna külge kinni ei jääta, pakasega pool linna püsti jäetud "sarvedega" masinaid täis, mitte ei näe selle järgi vajadust.
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#31

Aasta möödas ja teeks väikese vahekokkuvõtte, mis selle aja jooksul tehtud:
* uued tagumised piduriklotsid
* uus aku
* uued esiamordid
* uued talverehvid Continental VikingContact3 205/55 R16
* talverehvidele 16" 3-spoke twin valuveljed
* karterituulutuse kit
* uued suverehvid GoodYear Excellence 225/45 R17
...ja muidugi õli ja filtrite vahetused, kojamehed, kummimatid jpm pudi-padi.

Plaanis lähiajal teha:
* puitarmatuur musta plastiku asemele - tehtud
* sahtel tuhatoosi asemele - tehtud
* paremalt tagumiselt ukselt ja tiivalt mõlgi eemaldamine ja värvimine - tehtud
* kapoti ja stange värviparandus - tehtud
* polüuretaan puksid
* esimesed piduriklotsid - tehtud

Natuke üle aasta SAABi roolis ja naeratus ikka veel kõrvuni :drive: Suur tänu Antile, kes kannatlikult kõiki minu totraid küsimusi kuulab ja hüva nõu jagab :notworthy:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#32

10p tublile saabiomanikule :head:
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#33

Kas selle tuhatoosi asemele on loodud ka tootja poolt originaalne sahtel? Mul samuti tuhatoos sigaretihoidjaga, aga kuna suitsu ei tee, siis ei näe vajadust seda omada :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#34

Algselt postitas: Skybound
Kas selle tuhatoosi asemele on loodud ka tootja poolt originaalne sahtel? Mul samuti tuhatoos sigaretihoidjaga, aga kuna suitsu ei tee, siis ei näe vajadust seda omada :)

On täitsa olemas, VM müüb, aga ~750.- selle eest on natuke palju. Loodan, et järsku on mõni suitsetaja, kes tahaks oma sahtli asemele tuhatoosi...

Täpsustus pärast kõnet VM'i, hind on 763.-
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#35

Plaanitud asjade nimekirjast saab ühe asja jälle maha tõmmata. Nimelt tüdidnesin reede õhtul ootamisest ja otsimisest ning laupäeval sai VM-ist ostetud see kullahinnaga sahtel. Otsisin küll kõikjalt, aga kuna Antil ühtegi pakkuda ei olnud ja Troost ning Fendernet suunasid mõlemad VM-i, siis mis mul üle jäi ;) Nüüd siis vähemalt koht kus telefoni laadimise ajal hoida.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#36

Juulis juhtus siis seline lugu. Sõitsin mina mööda Tartu mnt-d Järvevana tee poole. Tertu mnt - Peterburi tee ristil oli seisma jäänud kaks haagisega veoautot. Reastusin siis mina vasakusse ritta ja ületasin ristmiku. Kuna pidin keerama Järvevanasse, olin sunnitud tagasi paremasse ritta reastuma. Enne reastumist jälgisin pidevalt paremale, et ma ei takistaks kedagi, kes veokist paremalt poolt võis mööduda. Kui nägin, et tee vaba, hakkasin rida vahetama ja pöörasin pilgu sõidusuunda. Sellel hetkel nägin, kuidas minu ees sõitnud soome reg. nr-iga Golf II pidurdas, et ümber reastuda ja sõita Tartu suunas. Kuna olin liiga hilja teda märganud ja Golf liiga järsult pidurdanud oli kokkupõrge vältimatu. Õnnetusele aitasid veel kaasa Ülemiste ristmikule pandud värske asfalt ja teekattemärgistuse puudumine. Kiirus oli tol hetkel 35-40 km/h.
Lõpptulemus oli selline:

Minu auto eelmine omanik oli mulle lisaks väga heale autole pärandanud ka paremat tagumist tiiba ja ust katva mõlgi, siis otsustasin esiosa remondiga samal ajal korda teha ka tagumise.

Kes käisid Haapsalus 1km lõppkiirus võistlusel nägid, kui õnnetu mu auto suvel välja nägi.

Nüüd on siis lõpuks mu auto jälle ilus. Uus iluvõre, uus parem esituli, uus bumper, kapott taastatud ja värvitud, tagumine tiib ja uks taastatud ja värvitud. Tulemusega igati rahul! SaabiAntile :notworthy: Lisaks kiidusõnad Seesam kindlustusele. Küsiti kus remontida soovin ja ei hakatud mingit kahtlast kohta peale suruma (mitte nagu Inges kindlustus :gun::wall: ) Mõni pilt ka korras autost:

Lisaks sai veel kuulda võetud Teageri soovitust ja ostetud silver suunatulepirnid. Ostsin Autopartnerist Flösser pirnid, 2tk 50EEK. Teageri jutt täitsa õige, autol hoopis teine ilme ;)
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#37

OT: Minu arust reastumine tihedas linnaliikluses ongi üks ohtlikumaid manöövreid. Kui vahed autode vahel tihedad, siis peeglit niipalju ei usalda. Aga piisab ainult ühest sekundist üle õla kiigata (ja eessõitva auto pidurdamisest samal hetkel), kui reaktsiooniajast ei pruugi enam piisata. Ise kunagi teinud sellises olukorras äkkpidurduse, jättes eesseisva autoga vahe umbes 10 cm ;)

Auto nüüd kena ja ponks nagu ennegi (Y) Täpselt sama toon paistab olevat, mis mul ja Trippil. Millal siis puitarmatuuri muretsed?

OT 2: Kuskohas pilt tehtud? Mitmed automüügipildid pärinevad samast kohast.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#38

Oligi täpselt nii, et peeglist polnud abi ja olin sunnitud üle õla vaatama. Golf oli kah võõras linnas, järsk pidurdus tema poolt on kah arusaadav, eriti kuna tee oli joonteta.
Puitarmatuuriga on asi nii, et ootan ühelt mehelt vastust mis hinnaga on nõus müüma (vahetas puidu süsiniku vastu).
Pildid on tehtud kakumäe rannas, ühel uuel parkimisplatsil, mis täna sobivalt autodest tühi oli. Ujujad olid vist bussiga tulnud :P
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#39

Tagant otsasõidu vältimiseks on vajalik ikka ka pikivahe. Ma tean, et Tallinnas see reegel ei kehti...ei ole hullu!

No aga tore, kui auto jälle korras ja ilusam kui enne!
Mida kujutab endast need silveri suunatulepirnid?
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#40

Silver suunatule pirnid on sellised kollase klaasiga pirnid, mida katab väike hõbedase värvi kiht. Kui lamp põleb, põleb ta kollaselt, kuid muidu on hõbedane. Läbipaistevas suunatules puudub sellise pirniga reflektorilt peegeldav kollakas toon, nn. "crystal look"
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#41

Nüüd sai endale väike jõulukink tehtud, väikese visuaalse upgrade'i näol salongis:

Ostetud ja paigaldatud Autotarvetes. Nüüd ongi veel jäänud Powerflex puksid ja mootorisoendus ja ongi auto "valmis" ;)
Ingvar
Postitusi: 25
Liitunud: T Apr 24, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#42

Kas on saladus, mis see kullahinda väärt sahtel maksis VM-s? Polnud enne sellist lahendust näinud ja nüüd oleks omalgi plaanis see sahtel soetada. Ma ei tea, miks 9-5-l on panipaikadega niimoodi koonerdatud, kui 9-3-l on neid piisavalt palju?
Jürgen

#43

Mulle meeldis ilma puiduta versioon rohkem, aga igalühel oma maitse.
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#44

Algselt postitas: kalamees
On täitsa olemas, VM müüb, aga ~750.- selle eest on natuke palju. Loodan, et järsku on mõni suitsetaja, kes tahaks oma sahtli asemele tuhatoosi...

Täpsustus pärast kõnet VM'i, hind on 763.-
Ingvar
Postitusi: 25
Liitunud: T Apr 24, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#45

Oops!:freak:
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#46

Kas powerflexid juba pandud. Mitme rahaga peab arvestama aero puhul.
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#47

Pole veel vajadust olnud pukse vahetada, kuid niipea kui tuleb lähevad powerflexid. Trionic ja Iisak oskavad täpsemalt anda infot hindade kohta.
Kasutaja avatar
kalamees
Postitusi: 185
Liitunud: N Veebr 16, 2006 15:30
Asukoht:
Auto:

#48

Uuendaks siis kah vahepeal oma auto teemat.
Eelmine kuu juhtus siis selline asi, et jäin Nõmme raudtee ülesõidu juures ummikus seisma ja kui autod liikuma hakkasid, siis minu oma vaid seisis. Gaasi vajutades pöörded tõusid ja auto liikus kiirusel mm/h. Paela otsas Anti juurde ja diagnoosiks sai mõni päev hiljem purunenud trummel ja üks põlenud siduripakett. Siinkohal suur :notworthy: Antile, kes auto jälle liikuma sai ja säästis mu rahakoti uue kasutatud kasti ostmisest. Nüüd juba peaaegu kuu (mõned tuhanded kilomeetrid) sõidetud ja järelkontroll näitas, et remont oli õnnelik. Juhthüdraulika jäi terveks, lekked puuduvad, käiguvahetusest annab märku vaid see, et tahhomeetril pöörder langevad. Kõik töötad nagu peab :drive:
Vasta