9-3 MAP andur

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
aero
Postitusi: 13
Liitunud: R Nov 02, 2007 19:24
Asukoht:
Auto:

#1

Mis asi see on ja mis on tagajärjed kui on katki
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

aju läheb avariireshiimi, sõita peaks saama üüratu küttekuluga, aga edasi ei taha vist kuidagi käia ja ülerõhku tekitada.
tuleb osta uus. See on eesti keeles (r)õhulugeja.
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

rõhuandur
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#4

riiulikaup..kui arvestame,et tegemist 2,2d mootoriga..vägagi tüüpiline viga,,,"surevad" tihtilugu käsikäes koos EGR klapiga...suures osas süüdi meil müüdav saast kütus
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

Algselt postitas: mad1
...suures osas süüdi meil müüdav saast kütus
Mhh...tegemist ju õhurõhu mõõtjaga-sensoriga. Mis puutub siia kütus olgu ta kui solk tahes :freak:
Või sain millestki valesti aru...

Kui MAP valet infot annab, siis ei tarvitse aju minna veel avariirezhiimi. Juhul, kui MAP-i väljundpinge (muutub lineaarselt vastavalt õhurõhule sisselaskes) mingil põhjusel või hetkel täiesti ära kukub, teeb aju küll korrektuurid ja läheb avariirezhiimi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Sebastiani tsitaat:
Kuna jutt läks diislite peale(teema-algataja pole täpsustanud ) , siis kui sa natukene mõtled...... .Map asub dislal kõige enam tahmuvas kohas,ehk siis siiselaskekollektoris otse õhuklappide ees(koos EGR`ga).Seal on seda tahma nii palju,et näit.50mm. ava tahmub aastaga 10 mm.`ks. Tahm ummistab MAP`i ülipeened õhukanalid ja sööbib EGR võllidele,mistõttu need kõlbmatuks muutuvad.
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

on rõõm näha taas kui loogiliselt meie kollektiivi liikmed ajusid liigutavad:)
tänud trionic!
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#8

Jälle näide, kui vähe ma diislitest tean. Isegi mõtlemine ei aita, sest pole nende mootorite MAP-i ja selle asukohta näinudki :(
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 605
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#9

pole hullu..inimene õpib kogu elu ja sureb eriti lollina:)
aero
Postitusi: 13
Liitunud: R Nov 02, 2007 19:24
Asukoht:
Auto:

#10

Nüüd on siis asi nii kaugel et oleks hirmsati vaja seda andurit ja asjaga nagu ikka on ülikiire.Kui kellegil on selline asi siis teeks kaupa.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: aero
Nüüd on siis asi nii kaugel et oleks hirmsati vaja seda andurit ja asjaga nagu ikka on ülikiire.Kui kellegil on selline asi siis teeks kaupa.
Algselt postitas: mad1
riiulikaup..kui arvestame,et tegemist 2,2d mootoriga..vägagi tüüpiline viga,,,"surevad" tihtilugu käsikäes koos EGR klapiga...suures osas süüdi meil müüdav saast kütus

http://www.troostauto.ee/
Iga ratas veab and then some!
Vasta