
9-3 ostusoov
Tsekkisin just meili ja ühelt liisingfirmalt oli nüüdseks tulnud konkreetne vastus, et jah põhimõtteliselt on neil võimalik mulle konkreetse taotluse korral kirjeldatud tingimuste alusel liising võimaldada ehk nüüd saab hakata isendit välja valima...varasemalt polnud enese ärrituseks nagu mõtet (nii enese kui automüüja aja raiskamine)... aga ikkagi jehuuuuuuuuuu 

OT küll, aga kes mainis eespool, et õige lennukikütus on ikka bensiin. Ega ikka ole küll, lennukibensiiniga lendavad väikesed kolbmootoritega lennukid, õiged lennukid (sh ka Saabi poolt toodetud hävitajad ja reisilennukid) tarbivad kütusena lennukipetrooli Jet-A1, mille omadused põhimõtteliselt samad on, mis tavalisel diiselkütusel, ja diiselkütusega autosid on laias maailmas sõitma pandud küll Jet - A'ga..
vali välja ja küsi infi. tee sõitu ja lase üle vaadata. mis seal enam siis 

Algselt postitas: welt3
See margiesindus pole alati A&O, varasemad kogemused ühe teise margiesindusega on sellised et hoia pead kinni...olulisim vast see et antav hinnang oleks kvaliteetne ja korralik. Kui neid mitu, siis veel parem![]()
kas sa äkki vihjad, milline margiesindus? endal ka halb kogemus. xenon tuli oli udune seest ja kõrguseregulaator ei töödanud. nemad arvasid, et vahetamist vajavad ainult kojamehed.
Pole vast mõtet suurt saladust teha, et tegu oli Silberautoga, seepärast jäävad ka edaspidi selle firma müüdavad margid ostmata, ei ole vaja oma raha sinna viia kus seda ei taheta.
1) Klienditeenindus oli/on seal kohutav (v.a. ühe isiku suhtumine klientidesse).
2) Iluvigade remont (värvimistööd) läksid maksma arvestatava rahasumma, ei jõudnud aastatki mööda minna, kui värv juba koorus ning pärast vastuvõtu aktile allkirjastamist selgus (päikse käes), et kasutatud oli tooni võrra heledamat värvi.
3) Piduriketaste ja klotside vahetamise tulemusena sain kaasa kohutava vilje, mis pea igal pidurdusel andis enndast märku, kolmandal või neljandal korral õnnestus neil siis see viga kõrvaldada.
4) Konditsioneer ei töötanud, läksin teenindusse ja palusin üle vaadata. Konditsioneer täideti ära ja öeldi et korras, 3 päeva pärast oli jälle asi tuksis - tol hetkel sai mõõt täis, läksin esinduse asmel tuttava juurde ning ta selgitas 10 minutiga välja et tegelikuses oli kondiradikas kivi saanud ja vajas vahetust. Tekkis küsimus, et kas esinduses ei oleks seda võimalik olnud välja selgitada?
:wall:
1) Klienditeenindus oli/on seal kohutav (v.a. ühe isiku suhtumine klientidesse).
2) Iluvigade remont (värvimistööd) läksid maksma arvestatava rahasumma, ei jõudnud aastatki mööda minna, kui värv juba koorus ning pärast vastuvõtu aktile allkirjastamist selgus (päikse käes), et kasutatud oli tooni võrra heledamat värvi.
3) Piduriketaste ja klotside vahetamise tulemusena sain kaasa kohutava vilje, mis pea igal pidurdusel andis enndast märku, kolmandal või neljandal korral õnnestus neil siis see viga kõrvaldada.
4) Konditsioneer ei töötanud, läksin teenindusse ja palusin üle vaadata. Konditsioneer täideti ära ja öeldi et korras, 3 päeva pärast oli jälle asi tuksis - tol hetkel sai mõõt täis, läksin esinduse asmel tuttava juurde ning ta selgitas 10 minutiga välja et tegelikuses oli kondiradikas kivi saanud ja vajas vahetust. Tekkis küsimus, et kas esinduses ei oleks seda võimalik olnud välja selgitada?
:wall: