9-3 ostusoov

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Kasutaja avatar
welt3
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 25, 2008 19:48
Asukoht:
Auto:

#26

Tsekkisin just meili ja ühelt liisingfirmalt oli nüüdseks tulnud konkreetne vastus, et jah põhimõtteliselt on neil võimalik mulle konkreetse taotluse korral kirjeldatud tingimuste alusel liising võimaldada ehk nüüd saab hakata isendit välja valima...varasemalt polnud enese ärrituseks nagu mõtet (nii enese kui automüüja aja raiskamine)... aga ikkagi jehuuuuuuuuuu :D
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#27

OT küll, aga kes mainis eespool, et õige lennukikütus on ikka bensiin. Ega ikka ole küll, lennukibensiiniga lendavad väikesed kolbmootoritega lennukid, õiged lennukid (sh ka Saabi poolt toodetud hävitajad ja reisilennukid) tarbivad kütusena lennukipetrooli Jet-A1, mille omadused põhimõtteliselt samad on, mis tavalisel diiselkütusel, ja diiselkütusega autosid on laias maailmas sõitma pandud küll Jet - A'ga..
Kasutaja avatar
welt3
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 25, 2008 19:48
Asukoht:
Auto:

#28

On rahval miskit hääd silma jäänud, millele tasuks pilk peale heita? :cool:
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#29

vali välja ja küsi infi. tee sõitu ja lase üle vaadata. mis seal enam siis :)
Kasutaja avatar
welt3
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 25, 2008 19:48
Asukoht:
Auto:

#30

Ülevaatamise osas, keda enim soovitate?
Jürgen

#31

VM, Saabianti, Troost, Pilot Motors(?).
Kasutaja avatar
welt3
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 25, 2008 19:48
Asukoht:
Auto:

#32

Kas on neist neljast da best? :)
Kasutaja avatar
SimoL
Postitusi: 76
Liitunud: E Mär 03, 2008 22:13
Asukoht:
Auto:

#33

Kuna VM on margiesindus, siis idee järgi peaks nemad olema, aga olen enam kui kindel, et Troost ja Saabianti teevad samaväärset tööd ning odavamalt ka. Piloodi kohta ei oska midagi öelda, alles turule tulnud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#34

Arvestades, kes seal Pilotis Saabe kontrollib ja teeb, siis ei ole kahtlust, et sealt kvaliteetse hinnangu saab..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
welt3
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 25, 2008 19:48
Asukoht:
Auto:

#35

See margiesindus pole alati A&O, varasemad kogemused ühe teise margiesindusega on sellised et hoia pead kinni...olulisim vast see et antav hinnang oleks kvaliteetne ja korralik. Kui neid mitu, siis veel parem :)
Kasutaja avatar
SimoL
Postitusi: 76
Liitunud: E Mär 03, 2008 22:13
Asukoht:
Auto:

#36

Sa oled õigesti asjast aru saanud.
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#37

Algselt postitas: welt3
See margiesindus pole alati A&O, varasemad kogemused ühe teise margiesindusega on sellised et hoia pead kinni...olulisim vast see et antav hinnang oleks kvaliteetne ja korralik. Kui neid mitu, siis veel parem :)

kas sa äkki vihjad, milline margiesindus? endal ka halb kogemus. xenon tuli oli udune seest ja kõrguseregulaator ei töödanud. nemad arvasid, et vahetamist vajavad ainult kojamehed.
Kasutaja avatar
welt3
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 25, 2008 19:48
Asukoht:
Auto:

#38

Pole vast mõtet suurt saladust teha, et tegu oli Silberautoga, seepärast jäävad ka edaspidi selle firma müüdavad margid ostmata, ei ole vaja oma raha sinna viia kus seda ei taheta.
1) Klienditeenindus oli/on seal kohutav (v.a. ühe isiku suhtumine klientidesse).
2) Iluvigade remont (värvimistööd) läksid maksma arvestatava rahasumma, ei jõudnud aastatki mööda minna, kui värv juba koorus ning pärast vastuvõtu aktile allkirjastamist selgus (päikse käes), et kasutatud oli tooni võrra heledamat värvi.
3) Piduriketaste ja klotside vahetamise tulemusena sain kaasa kohutava vilje, mis pea igal pidurdusel andis enndast märku, kolmandal või neljandal korral õnnestus neil siis see viga kõrvaldada.
4) Konditsioneer ei töötanud, läksin teenindusse ja palusin üle vaadata. Konditsioneer täideti ära ja öeldi et korras, 3 päeva pärast oli jälle asi tuksis - tol hetkel sai mõõt täis, läksin esinduse asmel tuttava juurde ning ta selgitas 10 minutiga välja et tegelikuses oli kondiradikas kivi saanud ja vajas vahetust. Tekkis küsimus, et kas esinduses ei oleks seda võimalik olnud välja selgitada?
:wall:
Vasta