Mure muruniidukiga

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#1

Ei saa nagu täpselt aru kuhu noole ikkagi viitab. Lähemalt ei saa pilti teha?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Minu jaoks ikka liiga üldine see nooltega suunamine :P. Võib olla viga minus. Sisselaske kolde vahelt tuleb?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Otsi kas leiad õige karteri tuulutuse ava. Ma arvan, et too koht peaks küll kinni olema.
Sohne
Postitusi: 42
Liitunud: R Juun 09, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#4

Vahepeal harutasin veidike mootorit, kuid eriti targemaks see mind ei teinud. Tegemist ikkagi karterituulutusega, seega (üleliigne) surve karteris. Kuna muruniiduk on ainult hooajati kasutuses võib arvata, et rõngad kinni jäänud. Hüpoteesi kinnitab ka argument, et õli olevat pritsima hakanud uue hooaja algusperioodil. Mis vahendiga rõngaid lahti saaks?

Arseni Palu motopiibel soovitab selleks tarbeks valmistada lahus atsetoonist, petrooleumist ja õlist (täpsustamata, mis õli) vahekorras 2:1:1
Mida arvata?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

Võta mootor lahti. Silinder pealt maha ja siis pese kõik puhtaks. Pärast kokku tagasi.
Sohne
Postitusi: 42
Liitunud: R Juun 09, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#6

ei käi silinder maha. kapitalism noh - enne ostad uue masina kui mootori laiali kakud. mina püüan ainukesena süsteemile vastupanu osutada :fight:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

Väga nõme jah sel juhul. Aga Arsenit ma usuks. See mees ikka on väga hea raamatu kokku pannud. Seega proovi ära. Igasugu carburettor cleanerid jne sobivad õlide ja tahma lahustamiseks ju.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#8

Aga mina ei usu et silinder maha ei käi. Vot ei usu. Kuidagi pidi ju see mootor detailidest kokku saama.
Sohne
Postitusi: 42
Liitunud: R Juun 09, 2006 9:25
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: suur
Aga mina ei usu et silinder maha ei käi. Vot ei usu. Kuidagi pidi ju see mootor detailidest kokku saama.

tõsi, silindrikaane saab maha võtta. Samuti üks karteri külg (pealmine) käib maha. that's all
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

No võta siis keps vända küljest lahti, saad kolvi seest kätte.
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#11

Mina jälle ei saa aru, mis pistmist on rõngaste kinnijäämisel ja tolle õlilekke vahel? Karteri rõhud sellest ei muutu ju. Ühesilindrilisel ju tohutu karteri mahu muutus. Mootor lahti, kõik puhtaks ja ongi asi korras. Need nii toredad mootorid, nagu õppestend! Sellised nägid nad välja üle saja aasta tagasi, kuigi hetkel kaasaegsemas väljundis.
Kasutaja avatar
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: Berg
Need nii toredad mootorid, nagu õppestend! Sellised nägid nad välja üle saja aasta tagasi, kuigi hetkel kaasaegsemas väljundis.
Right, nagu õppestend.. kuidas ei tohiks asju teha ja mida võimalikult odavaks aetav tootmine tehnikaga teeb. Kui ma enda murunärija Brigss & Strattoni mootorit ükskord prepareerisin siis tuli küll mürisev masendus peale, sellist sitta ikka tehakse. Loomulik ka, kui niiduk katki läheb siis valge mees läheb ja toob poest uue, mitte ei hakka vana parandama!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#13

Njaa, mul on näiteks hoopis elektrimootoriga niiduk :D, no problems what so ever.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#14

Ot jätkates on minu käes koolenud kolm muruniidukit ja kõigil on mootorid lõpuni kestnud, läbi on läinud hoopis kered, neid on ikka keevitatud. ainus masin mille kere elas mootorist kauem oli Klippo niiduk millel malm korpus:D
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#15

Hiljuti remontisin just traktori 14,5hp Briggsi. See kahh samasugune ajalugu, kuigi pump määrib vändakaela(alumist) ja filtrit toidab. Lendas väljalaske klapp ja lõhkus kolvi. Valgemehena ootasin 2 kuud ja sain uued! Ime oli see, et uus kolb oli 0,3 mm jämedam, aga istus kenasti sisse ja kokku pole veel jooksnud. Jubedad tolerantsid ikka. Õligi panin seekord kaasaegsete mootorite oma. Ehk peab nüüd üle 500 tunni:D
tarmopts
Postitusi: 1
Liitunud: N Apr 02, 2009 17:22
Asukoht:
Auto:

#16

.
Vasta