Vahepeal harutasin veidike mootorit, kuid eriti targemaks see mind ei teinud. Tegemist ikkagi karterituulutusega, seega (üleliigne) surve karteris. Kuna muruniiduk on ainult hooajati kasutuses võib arvata, et rõngad kinni jäänud. Hüpoteesi kinnitab ka argument, et õli olevat pritsima hakanud uue hooaja algusperioodil. Mis vahendiga rõngaid lahti saaks?
Arseni Palu motopiibel soovitab selleks tarbeks valmistada lahus atsetoonist, petrooleumist ja õlist (täpsustamata, mis õli) vahekorras 2:1:1
Mida arvata?
Väga nõme jah sel juhul. Aga Arsenit ma usuks. See mees ikka on väga hea raamatu kokku pannud. Seega proovi ära. Igasugu carburettor cleanerid jne sobivad õlide ja tahma lahustamiseks ju.
Mina jälle ei saa aru, mis pistmist on rõngaste kinnijäämisel ja tolle õlilekke vahel? Karteri rõhud sellest ei muutu ju. Ühesilindrilisel ju tohutu karteri mahu muutus. Mootor lahti, kõik puhtaks ja ongi asi korras. Need nii toredad mootorid, nagu õppestend! Sellised nägid nad välja üle saja aasta tagasi, kuigi hetkel kaasaegsemas väljundis.
Algselt postitas: Berg
Need nii toredad mootorid, nagu õppestend! Sellised nägid nad välja üle saja aasta tagasi, kuigi hetkel kaasaegsemas väljundis.
Right, nagu õppestend.. kuidas ei tohiks asju teha ja mida võimalikult odavaks aetav tootmine tehnikaga teeb. Kui ma enda murunärija Brigss & Strattoni mootorit ükskord prepareerisin siis tuli küll mürisev masendus peale, sellist sitta ikka tehakse. Loomulik ka, kui niiduk katki läheb siis valge mees läheb ja toob poest uue, mitte ei hakka vana parandama!
Ot jätkates on minu käes koolenud kolm muruniidukit ja kõigil on mootorid lõpuni kestnud, läbi on läinud hoopis kered, neid on ikka keevitatud. ainus masin mille kere elas mootorist kauem oli Klippo niiduk millel malm korpus:D
Hiljuti remontisin just traktori 14,5hp Briggsi. See kahh samasugune ajalugu, kuigi pump määrib vändakaela(alumist) ja filtrit toidab. Lendas väljalaske klapp ja lõhkus kolvi. Valgemehena ootasin 2 kuud ja sain uued! Ime oli see, et uus kolb oli 0,3 mm jämedam, aga istus kenasti sisse ja kokku pole veel jooksnud. Jubedad tolerantsid ikka. Õligi panin seekord kaasaegsete mootorite oma. Ehk peab nüüd üle 500 tunni:D