Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!

Vasta
aabe
Postitusi: 4
Liitunud: T Apr 14, 2009 16:54
Asukoht:
Auto:

#1

Küsimus siis selline? Sai ostetud uus mootor aga sellele mootorile oli MILLEGI pärast topelt norm õli sisse uhatud .Ju siis oli jälle teada tuntud probleem õlivõtturiga olnud aint et vänt oli korras ja tuntavat lõtku kuskil saaledel ei ole. Mis mootori mehed soovitaksid enne mootori peale panekut üle vaadata ja mis asjad ära vahetada kindla peal et edaspidiseid jamasi vältida
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

Algselt postitas: aabe
vänt oli korras ja tuntavat lõtku kuskil saaledel ei ole.

no need asjad tunde järgi ei käi mitte.

kui sul alt lahti, siis õlivõtusõel kindlasti puhastada ja o-tihend vahetada ja ka mugavam reduksiooniklapp puhastada.

ja kuidas sa vända korrasolekut kontrollisid??

kui öeldi korras ja antakse garantii, siis ise lahtivõtmine võib need kaotada.
muidugi võib kepsulaagrite välimuse järgi ka miskit arvata ja kepsukaelad ylemõõta. aga see eeldab õige momendiga mutrite pingutamist hiljem.

a mis selle 3-silindriga??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#3

Küsiks hoopis, et kus kohast ''uue'' mootori ostsid? Tegelesin kah sama teemaga sel nädalal...
aabe
Postitusi: 4
Liitunud: T Apr 14, 2009 16:54
Asukoht:
Auto:

#4

no koht kust päringu tegin oli selline koht nagu www.varuosakeskus.ee seat tuli 7000.- - 15000.- pakkumisi nii et proovi aga ja suuremalt osalt annavad ka garantii mina aga sain siit foorumist.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#5

Mul kah ''uus'' vana mootor olemas ja ootab. Loodame parimat. :)
aabe
Postitusi: 4
Liitunud: T Apr 14, 2009 16:54
Asukoht:
Auto:

#6

Aga soovitan karteri põhja kindlasti ikka üle vaadata sest mootoril mis ma ostsin oli õlivõttur ikka kinni ja siis juba ka saaled üle kontrollida ja parem kui mõõteriistaga mees seda teeks:freak:
ErCy
Postitusi: 17
Liitunud: T Okt 07, 2008 19:20
Asukoht:
Auto:

#7

Tervist
Ei hakka uut teemat tegema ja kirjutan oma mure siia.
Kas 98a. Saab 9-5 le istub 06a. 9-5 mootor otsa. Vana mootor laiali. Plaan mootor välja vahetada. Vana mootori remont tuleks kallim, kui uuem peale panna.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Istub küll.Välisseadmed on erinevad.Natuke tuleb "aretada".
indrek166
Postitusi: 1
Liitunud: N Nov 05, 2009 23:14
Asukoht:
Auto:

#9

Vabandage minu rumalust, aga mida reaalselt tähendab " mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!" ? Tuttaval sarnane teema 9-5 Aeroga (184kw) aastast 2002. Väidetavalt tuleb soetada uus mootoriplokk suurusjärgus umbes 40 000 EEK, millele lisanduvat veel remondikulud........
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#10

Väidetavalt tuleb soetada uus mootoriplokk suurusjärgus umbes 40 000 EEK, millele lisanduvat veel remondikulud........ [/quote]

Soovitangi just seda varianti (endal läbi tehtud) oli küll 169kw Aero ja kogu remont koos uue siduriga läheb 40 000.-
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#11

paistab et palju mootoreid on laiali jooksnud sel põhjusel, et õlivõtusõel on ummistunud.
Kui õlituli põlema hakkab, on tõesti asi juba kriitiline. :(
See oleks ju ennetatav lihtsalt, manomeetri paigaldamisega?

Ja veelkord, mis müstika on selle kolmanda silindriga?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: praktikant
paistab et palju mootoreid on laiali jooksnud sel põhjusel, et õlivõtusõel on ummistunud.
Kui õlituli põlema hakkab, on tõesti asi juba kriitiline. :(
See oleks ju ennetatav lihtsalt, manomeetri paigaldamisega?

Ja veelkord, mis müstika on selle kolmanda silindriga?

Sõela saab ju vahetada? Minu tunnisel oli see isegi igast läga täis ca 2a tagasi.
Iga ratas veab and then some!
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#13

kui sõel ummistanud, jääb ju mootori õlitus puudulikuks. Ja sealt edasi ongi varsti vaja kotti, kuhu SAAB kolvid- kepsud sisse kallata.
Manomeetri abil oleks ju võimalik õlirõhku (sõela seisundit) pideva kontrolli all hoida.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#14

ajasite mind ka ärevaks oma jutuga. sellest küsimus, kas klassikutel ka sellised sõelad eksisteerivad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Kõigil masinatel eksisteerivad.Probleemsed on ikkagi B205/235 mootorid.Ja üldiselt kõik need milledega,nagu tänapäeval kombeks 20000-40000 km. ühe õliga sõidetakse.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#16

Kõik mu sõbrd naeravad et miks ma aastas 5-7 korda õli vahetan(olenevalt läbisõidust) kuid nüüd sel vaesel mootoril kohe 400k ees ja ei kurda.
Vasta