Paluks abi mootorimetelt 9-5 mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!
Küsimus siis selline? Sai ostetud uus mootor aga sellele mootorile oli MILLEGI pärast topelt norm õli sisse uhatud .Ju siis oli jälle teada tuntud probleem õlivõtturiga olnud aint et vänt oli korras ja tuntavat lõtku kuskil saaledel ei ole. Mis mootori mehed soovitaksid enne mootori peale panekut üle vaadata ja mis asjad ära vahetada kindla peal et edaspidiseid jamasi vältida
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: aabe
vänt oli korras ja tuntavat lõtku kuskil saaledel ei ole.
no need asjad tunde järgi ei käi mitte.
kui sul alt lahti, siis õlivõtusõel kindlasti puhastada ja o-tihend vahetada ja ka mugavam reduksiooniklapp puhastada.
ja kuidas sa vända korrasolekut kontrollisid??
kui öeldi korras ja antakse garantii, siis ise lahtivõtmine võib need kaotada.
muidugi võib kepsulaagrite välimuse järgi ka miskit arvata ja kepsukaelad ylemõõta. aga see eeldab õige momendiga mutrite pingutamist hiljem.
a mis selle 3-silindriga??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Küsiks hoopis, et kus kohast ''uue'' mootori ostsid? Tegelesin kah sama teemaga sel nädalal...
no koht kust päringu tegin oli selline koht nagu www.varuosakeskus.ee seat tuli 7000.- - 15000.- pakkumisi nii et proovi aga ja suuremalt osalt annavad ka garantii mina aga sain siit foorumist.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Mul kah ''uus'' vana mootor olemas ja ootab. Loodame parimat. 

Istub küll.Välisseadmed on erinevad.Natuke tuleb "aretada".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Vabandage minu rumalust, aga mida reaalselt tähendab " mootor laiali nagu ikka 3 silinder!!!!!" ? Tuttaval sarnane teema 9-5 Aeroga (184kw) aastast 2002. Väidetavalt tuleb soetada uus mootoriplokk suurusjärgus umbes 40 000 EEK, millele lisanduvat veel remondikulud........
Väidetavalt tuleb soetada uus mootoriplokk suurusjärgus umbes 40 000 EEK, millele lisanduvat veel remondikulud........ [/quote]
Soovitangi just seda varianti (endal läbi tehtud) oli küll 169kw Aero ja kogu remont koos uue siduriga läheb 40 000.-
Soovitangi just seda varianti (endal läbi tehtud) oli küll 169kw Aero ja kogu remont koos uue siduriga läheb 40 000.-
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
paistab et palju mootoreid on laiali jooksnud sel põhjusel, et õlivõtusõel on ummistunud.
Kui õlituli põlema hakkab, on tõesti asi juba kriitiline.
See oleks ju ennetatav lihtsalt, manomeetri paigaldamisega?
Ja veelkord, mis müstika on selle kolmanda silindriga?
Kui õlituli põlema hakkab, on tõesti asi juba kriitiline.

See oleks ju ennetatav lihtsalt, manomeetri paigaldamisega?
Ja veelkord, mis müstika on selle kolmanda silindriga?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Algselt postitas: praktikant
paistab et palju mootoreid on laiali jooksnud sel põhjusel, et õlivõtusõel on ummistunud.
Kui õlituli põlema hakkab, on tõesti asi juba kriitiline.
See oleks ju ennetatav lihtsalt, manomeetri paigaldamisega?
Ja veelkord, mis müstika on selle kolmanda silindriga?
Sõela saab ju vahetada? Minu tunnisel oli see isegi igast läga täis ca 2a tagasi.
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kui sõel ummistanud, jääb ju mootori õlitus puudulikuks. Ja sealt edasi ongi varsti vaja kotti, kuhu SAAB kolvid- kepsud sisse kallata.
Manomeetri abil oleks ju võimalik õlirõhku (sõela seisundit) pideva kontrolli all hoida.
Manomeetri abil oleks ju võimalik õlirõhku (sõela seisundit) pideva kontrolli all hoida.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kõigil masinatel eksisteerivad.Probleemsed on ikkagi B205/235 mootorid.Ja üldiselt kõik need milledega,nagu tänapäeval kombeks 20000-40000 km. ühe õliga sõidetakse.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kõik mu sõbrd naeravad et miks ma aastas 5-7 korda õli vahetan(olenevalt läbisõidust) kuid nüüd sel vaesel mootoril kohe 400k ees ja ei kurda.