
Heleroheline joon näitab, et juba käivitades polnud kõik õige, siis hakkas lambda pinge õigesti kõikuma, nagu peabki. Seejärel viskas lambda uuesti madalaks ja kohe süttis ka CE tuli.
Hiljem keerasin küünlad maha ja need olid otsast mustad nagu öö

Algselt postitas: TFK
:headbang: Õnn on saabunud ka minu õuele kuna viga sai parandatud ja ei olnudki bensiinipump vaid 1ECU kividest mis koostööd ei tahdnud teha.
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar
Kõrgem ei mahuks, jäävad ette tulede "koopad". Muidugi võb neid lõikuda, mistõttu ka torude vedamine osutub keeruliseks, aga eriliselt kõrgemale ikkagi ei saa.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuidagi peaks cooleri ees olevast talast lahti saama, ilma turvalisust vähendamata.
Hmm, kas kõrgemat coolerit polnud saadaval? Ülemine kasulik osa on täiesti kasutamata.
...ja need mis kusagilt saastamarketist pärit 30kr 3 tükki ei kõlba kohe kindlasti mitte torude kinnitamiseks. Närvide rikkumiseks on nad muidugi ideaalsedAlgselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Lisan siia, et korralikud lõdvikute klambrid on ca 50 eeki tükk.
Algselt postitas: vmaster
Päris huvitav neid graafikuid jälgida. Ma saan aru siit, et kolmandaga tuli siis see paljuräägitud piiraja kätte![]()