Saab 9000 CSE, 1997, TFK [MÜÜDUD]

Vasta
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#126

Selgituseks ka väike logi toimunust:

Pilt

Heleroheline joon näitab, et juba käivitades polnud kõik õige, siis hakkas lambda pinge õigesti kõikuma, nagu peabki. Seejärel viskas lambda uuesti madalaks ja kohe süttis ka CE tuli.
Hiljem keerasin küünlad maha ja need olid otsast mustad nagu öö :cool:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#127

Nonii!!!
Eile siis 07.04.09 sai uue map sensori Romsalt ja 3bar soft Sebastjanilt peale virutatud ja asi toimis ilusti.
Täna hommikul aga sõber enam ei käivitunud,pistsin pea kapoti alla et äkki miskit lõhna tunda DI juurest aga ei miskit. Ilmselt siis viga bensiini pumbas või vända anduris (viimane muidugi vähelevinud viga )
Hommikul kiiruga ei pannud tähele ka kas pump ültse surises:head:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#128

:headbang: Õnn on saabunud ka minu õuele kuna viga sai parandatud ja ei olnudki bensiinipump vaid 1ECU kividest mis koostööd ei tahdnud teha.
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#129

Algselt postitas: TFK
:headbang: Õnn on saabunud ka minu õuele kuna viga sai parandatud ja ei olnudki bensiinipump vaid 1ECU kividest mis koostööd ei tahdnud teha.
Nüüd kuna ilmad on ilusaks läinud oleks ikka tahtmine väheke veel boosti juurde keerata.
Hetkel siis kuvab kellake 1,4baari eks suts valetab ka kuigi ECUS progetud 1,47bar

Ecus kirjutatu on soovitud ehk siis request, kas reaalselt sinnani jõutakse on näha ainulg logides.
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#130

Pildike hetkeseisust ,tahab tiba jahutust:P

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#131

Töökaäigust siis ka.

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#132

ja veel üks;)

Lisatud failid
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#133

Ma ei saa nüüd aru. Üks päev näitab sebastian IC pilti ja järgmisel päeval on sul see auto küljes :)
55581286
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#134

Ühtekad seltsimehed;)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#135

Kuidagi peaks cooleri ees olevast talast lahti saama, ilma turvalisust vähendamata.

Hmm, kas kõrgemat coolerit polnud saadaval? Ülemine kasulik osa on täiesti kasutamata.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#136

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuidagi peaks cooleri ees olevast talast lahti saama, ilma turvalisust vähendamata.

Hmm, kas kõrgemat coolerit polnud saadaval? Ülemine kasulik osa on täiesti kasutamata.
Kõrgem ei mahuks, jäävad ette tulede "koopad". Muidugi võb neid lõikuda, mistõttu ka torude vedamine osutub keeruliseks, aga eriliselt kõrgemale ikkagi ei saa.
600x300x76 (kärje mõõt) oli valikus suurim.

TFK, oled juba tugevasti vaeva näinud. Endal on veel alumised klambrid panemata, kuid torud juba pea-aegu :cool:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#137

Nüüd ma jään juba huviga ootama sisselaske õhu tempi logi.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#138

OT:
kysimus:: kas pealinnas on kuskil ka kõiksugu mõõtudes cooleri torusi, voolikuid olemas??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#139

Algselt postitas: ivomets
OT:
kysimus:: kas pealinnas on kuskil ka kõiksugu mõõtudes cooleri torusi, voolikuid olemas??

Kas just kõike varjante aga miskit ikka härrastel olemas.
Muidugi peab arvestama kõrgema hinnaga.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#140

To ivomets: Hydroscandist saab igasugu vajajalikke voolikuid. Lõikavad täpselt sellised jupid ka, nagu vaja. Seal ka igasugu klambreid ja muid vidinaid.
romza
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#141

Lisan siia, et korralikud lõdvikute klambrid on ca 50 eeki tükk.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#142

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Lisan siia, et korralikud lõdvikute klambrid on ca 50 eeki tükk.
...ja need mis kusagilt saastamarketist pärit 30kr 3 tükki ei kõlba kohe kindlasti mitte torude kinnitamiseks. Närvide rikkumiseks on nad muidugi ideaalsed :P.
Kusjuures ise olen võimalusel kasutanud Saabi originaale, need on tugevad ja kui terasharja-trelliga nati puhastada, veidi õlitada, siis saavad neist täitsa arvestatavad jupid.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#143

Pildike valmis autost ka siis:cool:

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#144

Eks Kiltsil siis näeb kas sellest intercooleri vahetusest ka tolku on:conf:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#145

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Nüüd ma jään juba huviga ootama sisselaske õhu tempi logi.

Siin se siis on;)
Suured tänud HR Sebastjanile

Lisatud failid
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#146

Kollane siis mootori temp:
Helepruun siis reqest
Must reaalne boost
Lilla siis sisselaske temp oli muide 53 kraadi
Punane siis mootori pöörded
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#147

Päris huvitav neid graafikuid jälgida. Ma saan aru siit, et kolmandaga tuli siis see paljuräägitud piiraja kätte :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#148

Kusjuures sisse laske temperatuur on täitsa enam vähem. Võiks natukene vähem olla, kuid antud rõhkude ja välis temperatuuri juures selle turboga täitsa talutavad.

Ära ei tasu unustada, et see on kõik uue IC'ga :)

Kollasel saabil nimelt on ka temperatuurid seal 50C kandis kuid seal rõhud ikka törts ägedamad. :)

Edu.
Iga ratas veab and then some!
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#149

Algselt postitas: vmaster
Päris huvitav neid graafikuid jälgida. Ma saan aru siit, et kolmandaga tuli siis see paljuräägitud piiraja kätte :)

just jahh lükkasin valitsat liialt palju et läks neutraali ja pedaal oli ju vastu põrandat ja nii see juhtuski
:head:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#150

Vahetasid käike ise? Minul jäi käikude isevahetamine tegemata. Vb oleks siis lõpptulemust natuke paremaks saanud. Tundub, et tonnise automaadil kipub väga lihtsalt valits järgmise käigu peale minema ja täpne vahetamine vajab pisut harjutamist.
Vasta