
Hirsch lisadest on autol cooler, cobra, vedrustus, catback ja 205kW soft. Algselt olid vist ka veljed, aga need on kahjuks juba enne Eestisse saabumist rändama läinud.
Peale esmast läbivaatust sai vahetatud mõrane väljalaskekollektor koos tihendiga, lisaks raami puksid, mootoriõli, küünlad. Ülevaatust veel peale ei saanud, kuna kõva kangutamise peale öeldi, et taga õõtsapuksid liiga väsinud.
Praegu suuri plaane pole, eesmärk on autot kenasti sõidukorras hoida, et ta oleks usaldusväärne perevagun. Väiksematest asjadest võiks siiski esituled poleerida, taha uue embleemi vaadata, Hirschi summuti läike taastada, ees katkised iluvõred asendada, oksüdeerunud küljepeegli ümbruse korda teha, Kenwoodi süsteemile AUX variante katsetada... Eks kevade saabudes vaatab seda veljevärki ka.