Teine tihend, O-röngas, mis kulub on väljaspoolne, et vihmavesi sisse ei saaks.
Maru öhuke, 1,5mm vist oli. Ja diameeter 10mm kanti.
No ma karbist leidsin ligilähedase mis sobib, 9,25x1,78
Vahetamiseks eemalda pealepressi puks otsas ning muud ei kedagit, pildilt näha:
Saab 9-5 Estate 2.3t --#311-->3.0t, 1999, overspeed
- overspeed
- Postitusi: 738
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Vajadus tuli vahetada tagapidurite plekikatted.
Küljesolnud on väga roostes, et pole isegit enam käsipiduritrossi vedru kuskile kinnitada.
Algul kartsin, et rumm tuleb maha vötta, kuid önneks pole vaja. Piisab vaid pidurisadula ja piduriketta eemaldamisest.
Kuna mulle käsipiduriklotside seisukord ei meeldinud (jöle palju olen pidanud neid peale pingutama, olgugit et pole nii vanad), vahetasin ka need. Varud keldrist hea vötta.
Viimati muutis overspeed, R Okt 17, 2025 13:53, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
- overspeed
- Postitusi: 738
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Egas kedagit, auto puki otsa ja hakkame pihta.
Ketta ja sadula eemaldus on see lihtsaim töö, poldid keerasid kenasti.
Kui rattad alt, siis tegin survepesuriga puhastust niipalju kui sain. Et omal puhtam töötada oleks, ja hiljem saab siis korrosiooniöli lasta pindadele kus too lännu.
Ketta ja sadula eemaldus on see lihtsaim töö, poldid keerasid kenasti.
Kui rattad alt, siis tegin survepesuriga puhastust niipalju kui sain. Et omal puhtam töötada oleks, ja hiljem saab siis korrosiooniöli lasta pindadele kus too lännu.
Viimati muutis overspeed, R Okt 17, 2025 14:13, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
- overspeed
- Postitusi: 738
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Nagu pildilt näha, seisukord pole kiita plekil.
Ma juba eelmine kord nuputasin, kui palju tuleks seda tagaratta rummukinnitust lammutada, et need käsipiduriklotside hoidmisvedrude tihvtid ää vahetada. Niisama neid kätte ei saa, jäävad ka seekord vanad:
Ma juba eelmine kord nuputasin, kui palju tuleks seda tagaratta rummukinnitust lammutada, et need käsipiduriklotside hoidmisvedrude tihvtid ää vahetada. Niisama neid kätte ei saa, jäävad ka seekord vanad:
Arrogance diminishes wisdom !
- overspeed
- Postitusi: 738
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kinnituspind oli päris kenasti vanast plekist roostega kokku kasvanud. Niisama terashari siin ei aidanud:
Nagu kivimesiter, toksisin meisli ja haamriga kenasti üle tunni, et köik ümber-ringi puhtaks saada korralikult:
Uue pleki öige nurga saamiseks panin ajutiselt sadula tagasi, rihtisin selle järgi mölemalt poolt sadulat vördseks, siis toksisin uue pleki paika:
Nagu kivimesiter, toksisin meisli ja haamriga kenasti üle tunni, et köik ümber-ringi puhtaks saada korralikult:
Uue pleki öige nurga saamiseks panin ajutiselt sadula tagasi, rihtisin selle järgi mölemalt poolt sadulat vördseks, siis toksisin uue pleki paika:
Arrogance diminishes wisdom !
- overspeed
- Postitusi: 738
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Uued käsipiduriklotsid, uus trossivedru, ketas tagasi, piduri-sadul tagasi.
Reguleerisin käsipiduriklotsid paika:
Vasak pool valmis:
Ja nüüd köik uuesti paremal rattal
Kui teine pool ka tehtud, siis pisut korrosioonitörjet, kus haljas ja ligi pääsen.
Reguleerisin käsipiduriklotsid paika:
Vasak pool valmis:
Ja nüüd köik uuesti paremal rattal
Kui teine pool ka tehtud, siis pisut korrosioonitörjet, kus haljas ja ligi pääsen.
Arrogance diminishes wisdom !
