Mootoriremont
Minu õnnetusel nägi see asi (http://www.zone.ee/ziller/Picture%20214.jpg?2) selline välja.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Sellist võlli enam mingisse mõõtu ei lihvi.Samas saab uudsete "pealekeevitamise" tehnoloogiate abil selliseid v.võlle taastada.Ise olen neid meetodeid peljanud.Anti väidetavalt korduvalt ja probleemivabalt teha lasknud. Pole pähe tulnud küsida ka.
Kui keegi teab vettpidavat kohta-tegijat-meetodit üle 0,5mm. kulunud saalepindade taastamiseks,samuti ploki joonhoonimiseks,(mida minuteada eestis keegi ei tee),andke u2u`ga teada.
Kui keegi teab vettpidavat kohta-tegijat-meetodit üle 0,5mm. kulunud saalepindade taastamiseks,samuti ploki joonhoonimiseks,(mida minuteada eestis keegi ei tee),andke u2u`ga teada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: roomlane
Varemalt on juba mingi vaskplekk vist saalede ja vända vahele pandud.
kas oligi nii?
plekki pannakse saale tagumise külje ja kepsu vahele, kui pannakse.
aga see täiesti omaette teema
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivometsAlgselt postitas: roomlane
Varemalt on juba mingi vaskplekk vist saalede ja vända vahele pandud.
kas oligi nii?
plekki pannakse saale tagumise külje ja kepsu vahele, kui pannakse.
aga see täiesti omaette teema
Sõbral oli kunagi au remontida ühte Fiati diislit, millel oli hõbepaberit saalede vahele pandud

See vana trikk kolksu likvideerimiseks enne müüki.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kunagise klassikuga sõitsin üle aasta,foolium saalede vahel.Mootor " jooksis kokku" hoopis teisel põhjsel.Plokikaas ja 2 kolbi purunesid detoneerivast plahvatusest põhjustatuna.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Sellist võlli enam mingisse mõõtu ei lihvi.Samas saab uudsete "pealekeevitamise" tehnoloogiate abil selliseid v.võlle taastada.Ise olen neid meetodeid peljanud.Anti väidetavalt korduvalt ja probleemivabalt teha lasknud. Pole pähe tulnud küsida ka.
Kui keegi teab vettpidavat kohta-tegijat-meetodit üle 0,5mm. kulunud saalepindade taastamiseks,samuti ploki joonhoonimiseks,(mida minuteada eestis keegi ei tee),andke u2u`ga teada.
Karksi Nuias Ligur keevitab väntasid ja seal samas kandis üks mees lihvib vastavasse mõõtu. Nii tehti tonnise aero vänt ää mis oleks vajanud 0,75 saale (mida ju tegelikult ei tehta) Kvaliteet jäi väga OK. Maksab vast mingi 2K
Eluaeg käinud vanad poldid pluss poolkõva keermeliim turbiinile(õige moment ka muidugi).Algselt postitas: roomlane
Kuna selle Saabi mootorivahetusega tegelema vaid puhkehetkedel, siis alles eile jõudsime niikaugele, et saime käigukasti mootorist eraldatud.
Varsti tahaks käigukasti teise mootrori külge panna, aga Hynesi manuaal väidab, et poldid, mis torque converterit kinni hoiavad tuleb minema visata ja sinna uued poldid panna.
Siit siis küsimus, et kas vanu polte ei tohigi tagasi panna? Kui ei tohi, siis kust uued poldid saaks?
Muide torque converter näeb välja nagu UFO![]()
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Liim on seal rohkem selleks,et õli läbi poldikeermete õue ei satuks.
Turbiini pole vaja täita eelnevalt.
Turbiini pole vaja täita eelnevalt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Siin oli juttu momentvõtmetest, siin üks väga hea vahemiku ja hinnaga. Ei 'tia kas selle mõõgaga tööd kannatab teha?? Kunagi oli plaanis mootoripõhi/sump alt võtta õlisõela kontrolliks. Siis pärast vaja jälle poldid tagasi keerata õige survega.
http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/7014 ... 0,1/316267
http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/7014 ... 0,1/316267
Seal karteripõhja juures pole momentvõti vajalik.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: ml
Siin oli juttu momentvõtmetest, siin üks väga hea vahemiku ja hinnaga. Ei 'tia kas selle mõõgaga tööd kannatab teha?? Kunagi oli plaanis mootoripõhi/sump alt võtta õlisõela kontrolliks. Siis pärast vaja jälle poldid tagasi keerata õige survega.
http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/7014 ... 0,1/316267
Ma kasutan sellist. Aga mõõtetäpsusest pole aimugi.
55581286