Mootoriremont

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#26

anti lock näitab, et ABS ei funga minu tonnisel igaljuhul, kas ta ka muud midagi tähendab näiteks seoses veojõukontrolliga (masinatel millel on), ei tea...
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#27

Vana mootori plokk ja kepsud on utiil, väntvõllist võib veel asja saada.
Nii väitsid Astromoto mehed.
Olds
Postitusi: 16
Liitunud: E Okt 31, 2005 13:24
Asukoht:
Auto:

#28

No siis on aeg heas korras mootor minult osta ja väike mootori vahetus teha;)
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#29

noh 2,5 V6 on kena mootor küll, aga mul modravahetus juba tehtud ja massin sõidab. tulen sellega sulle külla ka nüüd lähipäevil. ;)
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#30

kas Madman ostsid selle Haynesi repair manuali.?
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#31

jah ostsin. miski 450 eeku ja nats ootamist. Tarnijaks Krisostomus.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#32

kle, aga milline nägi välja karteripõhjas olev õlivõtusõel??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#33

See pilt näeb välja nagu mingi telefoniga tehtud UFO-nägemine..:) Ehk siis seebikarp ikka ei oska nii lähedale fokuseerida..;)
Algselt postitas: roomlane
paar suuremat laastu kah.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#34

Minu õnnetusel nägi see asi (http://www.zone.ee/ziller/Picture%20214.jpg?2) selline välja.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#35

Sellist võlli enam mingisse mõõtu ei lihvi.Samas saab uudsete "pealekeevitamise" tehnoloogiate abil selliseid v.võlle taastada.Ise olen neid meetodeid peljanud.Anti väidetavalt korduvalt ja probleemivabalt teha lasknud. Pole pähe tulnud küsida ka.
Kui keegi teab vettpidavat kohta-tegijat-meetodit üle 0,5mm. kulunud saalepindade taastamiseks,samuti ploki joonhoonimiseks,(mida minuteada eestis keegi ei tee),andke u2u`ga teada.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#36

Algselt postitas: roomlane
Varemalt on juba mingi vaskplekk vist saalede ja vända vahele pandud.

kas oligi nii?
plekki pannakse saale tagumise külje ja kepsu vahele, kui pannakse.
aga see täiesti omaette teema
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#37

Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: roomlane
Varemalt on juba mingi vaskplekk vist saalede ja vända vahele pandud.

kas oligi nii?
plekki pannakse saale tagumise külje ja kepsu vahele, kui pannakse.
aga see täiesti omaette teema

Sõbral oli kunagi au remontida ühte Fiati diislit, millel oli hõbepaberit saalede vahele pandud :poke:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#38

See vana trikk kolksu likvideerimiseks enne müüki.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

Kunagise klassikuga sõitsin üle aasta,foolium saalede vahel.Mootor " jooksis kokku" hoopis teisel põhjsel.Plokikaas ja 2 kolbi purunesid detoneerivast plahvatusest põhjustatuna.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#40

klassiku 8v turbokone kestis kahtlase kolksuga paar aastat, lõpuks tõmbas ikka saale ringi...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#41

Algselt postitas: Trionic
Sellist võlli enam mingisse mõõtu ei lihvi.Samas saab uudsete "pealekeevitamise" tehnoloogiate abil selliseid v.võlle taastada.Ise olen neid meetodeid peljanud.Anti väidetavalt korduvalt ja probleemivabalt teha lasknud. Pole pähe tulnud küsida ka.
Kui keegi teab vettpidavat kohta-tegijat-meetodit üle 0,5mm. kulunud saalepindade taastamiseks,samuti ploki joonhoonimiseks,(mida minuteada eestis keegi ei tee),andke u2u`ga teada.


Karksi Nuias Ligur keevitab väntasid ja seal samas kandis üks mees lihvib vastavasse mõõtu. Nii tehti tonnise aero vänt ää mis oleks vajanud 0,75 saale (mida ju tegelikult ei tehta) Kvaliteet jäi väga OK. Maksab vast mingi 2K
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#42

Algselt postitas: roomlane
Kuna selle Saabi mootorivahetusega tegelema vaid puhkehetkedel, siis alles eile jõudsime niikaugele, et saime käigukasti mootorist eraldatud.

Varsti tahaks käigukasti teise mootrori külge panna, aga Hynesi manuaal väidab, et poldid, mis torque converterit kinni hoiavad tuleb minema visata ja sinna uued poldid panna.

Siit siis küsimus, et kas vanu polte ei tohigi tagasi panna? Kui ei tohi, siis kust uued poldid saaks?

Muide torque converter näeb välja nagu UFO :)
Eluaeg käinud vanad poldid pluss poolkõva keermeliim turbiinile(õige moment ka muidugi).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#43

Liim on seal rohkem selleks,et õli läbi poldikeermete õue ei satuks.
Turbiini pole vaja täita eelnevalt.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#44

Siin oli juttu momentvõtmetest, siin üks väga hea vahemiku ja hinnaga. Ei 'tia kas selle mõõgaga tööd kannatab teha?? Kunagi oli plaanis mootoripõhi/sump alt võtta õlisõela kontrolliks. Siis pärast vaja jälle poldid tagasi keerata õige survega.
http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/7014 ... 0,1/316267
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#45

Seal karteripõhja juures pole momentvõti vajalik.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#46

Algselt postitas: ml
Siin oli juttu momentvõtmetest, siin üks väga hea vahemiku ja hinnaga. Ei 'tia kas selle mõõgaga tööd kannatab teha?? Kunagi oli plaanis mootoripõhi/sump alt võtta õlisõela kontrolliks. Siis pärast vaja jälle poldid tagasi keerata õige survega.
http://www.ladu24.ee/et/tooriistad/7014 ... 0,1/316267

Ma kasutan sellist. Aga mõõtetäpsusest pole aimugi.
55581286
Vasta