Tere!
Kuna vend ostis esimeseks autoks saabi, siis ei jaga ta suurt midagi veel autodest ja veel vähem saabidest.
Probleem nimelt süütelukuga. Auto käivitub ja teeb kõik vajalikud asjad ära, kuid konks just selles, et tööle pannes jääb võti starteri asendi peale, ehk siis peab manuaalselt tagasi keerama, viimase piirini enne väljasuretust.
Kui võtit piisavalt palju tagasi ei keera siis osa elektroonikast ei toimi, suunad, pidurituled, kojamehed (võimalik et ka midagi veel)
Sooviks asjatundjate nõu, veel parem kui oled sama anomaaliaga kokku puutunud ja probleemi lahendanud.
Tänud,
Kristjan
95 1998 süüteluku anomaalia
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 887
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Alustada võiks süüteluku puhastamisest - http://saabworld.net/showthread.php?t=26395
analoogseid teemasid siin foorumis ka mitmeid juba
analoogseid teemasid siin foorumis ka mitmeid juba
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Selle vea puhul tuleb süüteluku põhi ära vahetada kuna seal midagi ära murdunud või vedru katki läinud. 2 kruviga käib alt poolt kinni. Vahetuseks vaja terve konsool ja käigukangi ümbris lahti, maha võtta.
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138