Siin soomemaal on need nagu luuaga ära pühitud. Mitte kusagilt ei leia. Kolmikud ja põlve sain uued aga kapotipealsed pihustid ei leia kusagilt. Mõtlesin küsida ennem siit kui tellida need eBay-st
Selgituseks lisan ka pildi
Vastata võib igatemoodi- kas vastus teemsse, PM või e-mail: koikmumeilid@gmail.com
O: 9000 cs /91a. esiklaasi pesuri pihustid
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Pane volvo pesuri düûs, saad kahe joa asemel ilusa lehviku. Kapoti auk on sama mis tonnisel.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... t/1015602/
http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... t/1015602/
Kas alustame aastat ühistellimusega? Shipping pooleks, mis tonniste armee arvab?saabu14jr kirjutas: ↑T Jaan 01, 2019 22:31 Pane volvo pesuri düûs, saad kahe joa asemel ilusa lehviku. Kapoti auk on sama mis tonnisel.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... t/1015602/
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
Neid ei pea otseselt skandixist tellima, neid saab tõesti infoautost ka osta. Erinevad varuosade poed pakuvad ka neid kui osata otsida/uurida. (Hiinlaste käest saab ka osta, kuid ei soovita, null kvaliteet)
Sinna juurde veel leida volkswageni 99 kirjaga kojameeste relee(täpset koodi ei mâleta) ning saab kojameeste intervalli ka muuta vastavalt vajadusele.
Sinna juurde veel leida volkswageni 99 kirjaga kojameeste relee(täpset koodi ei mâleta) ning saab kojameeste intervalli ka muuta vastavalt vajadusele.
Kas sellest Info-Autost käib jutt? http://www.iauto.ee/saabu14jr kirjutas: ↑K Jaan 02, 2019 12:41 Neid ei pea otseselt skandixist tellima, neid saab tõesti infoautost ka osta. Erinevad varuosade poed pakuvad ka neid kui osata otsida/uurida. (Hiinlaste käest saab ka osta, kuid ei soovita, null kvaliteet)
Sinna juurde veel leida volkswageni 99 kirjaga kojameeste relee(täpset koodi ei mâleta) ning saab kojameeste intervalli ka muuta vastavalt vajadusele.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
Krt, ma juba ostsin volvo omad ära ennem kodu tulekut Oleks pidanud ennem foorumit lugema
Ei kannata hetkel enam uusi ka osta.
Ei kannata hetkel enam uusi ka osta.
Viimati muutis IFFI, K Jaan 02, 2019 17:06, muudetud 1 kord kokku.
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Sain vastuse, et kohapeal pole, aga kolm päeva tarne ja 4eur tuleb Skandixi hinnale juurde, ehk siis põhimõtteliselt sisaldab shippingut. Ei näe otsest mõtet Skandixist tellida, tellin Info-Autost.
to saabu14jr: nagu ikka, tänud vihje eest!
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
Ma ostsin siit soomest need volvo omad jah mis seal Skandixist.
Ma sain alguses valesti aru postitusest. Mul jäi mõttesse kinni, et tellimiseks läheb Saab-i originaalid
Ma sain alguses valesti aru postitusest. Mul jäi mõttesse kinni, et tellimiseks läheb Saab-i originaalid
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
mille poolest nad siis paremad on...?
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
hmm, aga siis on see auk, mis ära jäätuda ja lund täis tuisata SAAB, ka ju suurem... ei trolli, lihtsalt mõtisklen
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 904
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
No aga siis on talvised (SAAB) ja suvised (VOLVO) düüsid, lihtne. Loodetavasti hakkab juba lähiajal adekvaatset tagasisidet tulema.minaindrek kirjutas: ↑N Jaan 03, 2019 15:17 hmm, aga siis on see auk, mis ära jäätuda ja lund täis tuisata SAAB, ka ju suurem... ei trolli, lihtsalt mõtisklen
Pealegi vaevalt, et volvo täiesti suvalisi "itaaliadisaini" jubinaid oma autole külge pistis
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
Pistsin siis nod Volvo düüsid külge. Vaja oli noaga veidi modifitseerida-, kinnitus kõrvad mis jäävad allapoole kapotti ja fikseerivad nad kinni siis pidin veidi noaga õhemaks tegema kõrvu kuna kapotil olev auk oli liiga pisike ja looma jõuga ei tahtnud ka suruda. Pärast veidi õhemaks noid kahte kõrva tegemist napsatasid ilusti paigale. Sellega siis asi ok.
Nüüd aga tundub, et ilmselt on mul pump liiga lahjaks jäänud ja vajab vahetust. Juhipoolsest düüsist pihustab küll lehvikuna välja aga täpselt nii kõrgele nagu kojamehed seisu asendis on. Kõrval istuja poolelt tuleb jeeli-jeeli pisike nire keskmisest august.
Mida arvavad targemad. Kas on pump lahja? Voolikud siis see kolmik ja 90 kraadine põlv kõrvalistuja pool on kõik vabad, ei ole ummistunud, õhk käib läbi kenasti.
Imelik lugu on ka nende kolmiku ja põlvega. Sai ostetud täiesti tuttikad ja pealegi pandud. Nüüd kui siis proovisin uute düüsidega ei tulnud ühtegi tilka vett enam kusagilt poolt. Võtsin lahti need ja proovisin õhuga läbi puhuda aga vot tutkit sealt miskit läbi käis. Pistsin siis hetkel tagasi need vanad mis ma nõelaga läbi sorkisin ja vähemasti mingi vesi jookseb läbi hetkel.
Kas need kolmik ja põlv peavadgi olema kinni, et õhk läbi ei tule või on seal miski süsteem? Et äkki pump lahja ja ei jõua läbi lüüa, et avaneksid seal sees olevad klapid või mis iganes seal sees on? Suuga puhudes noid uusi igast august ei tulnud kusagilt midagi läbi.
Ennem tagasi paigaldust lõikasin kõik vooliku otsad ka lühemaks ehk siis need vanad välja veninud kohad maha ja pressisin värskema (välja venimata) vooliku külge! Seega ei tohiks kusagilt ka surve välja joosta. Kuna ka ei tilkunud antud kohad siis sellega peaks ka olema kõik OK.
Nüüd aga tundub, et ilmselt on mul pump liiga lahjaks jäänud ja vajab vahetust. Juhipoolsest düüsist pihustab küll lehvikuna välja aga täpselt nii kõrgele nagu kojamehed seisu asendis on. Kõrval istuja poolelt tuleb jeeli-jeeli pisike nire keskmisest august.
Mida arvavad targemad. Kas on pump lahja? Voolikud siis see kolmik ja 90 kraadine põlv kõrvalistuja pool on kõik vabad, ei ole ummistunud, õhk käib läbi kenasti.
Imelik lugu on ka nende kolmiku ja põlvega. Sai ostetud täiesti tuttikad ja pealegi pandud. Nüüd kui siis proovisin uute düüsidega ei tulnud ühtegi tilka vett enam kusagilt poolt. Võtsin lahti need ja proovisin õhuga läbi puhuda aga vot tutkit sealt miskit läbi käis. Pistsin siis hetkel tagasi need vanad mis ma nõelaga läbi sorkisin ja vähemasti mingi vesi jookseb läbi hetkel.
Kas need kolmik ja põlv peavadgi olema kinni, et õhk läbi ei tule või on seal miski süsteem? Et äkki pump lahja ja ei jõua läbi lüüa, et avaneksid seal sees olevad klapid või mis iganes seal sees on? Suuga puhudes noid uusi igast august ei tulnud kusagilt midagi läbi.
Ennem tagasi paigaldust lõikasin kõik vooliku otsad ka lühemaks ehk siis need vanad välja veninud kohad maha ja pressisin värskema (välja venimata) vooliku külge! Seega ei tohiks kusagilt ka surve välja joosta. Kuna ka ei tilkunud antud kohad siis sellega peaks ka olema kõik OK.
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Tihti on rattakoopas olevate klappide membraanid katki ja ei tekita survet, siis peaks klaasipesuvedelik sealt tilkuma.Samas võid enne kapoti klappe vooliku lahti võtta ja vaadata sedasi survet.
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
Nu ma võtsin selle lahti. Võtsin ka vooliku küljest ära sealt plassmasi pealt. Sealt kus ta alt kusagilt tuleb ja seal plastiku peal on see plastik vooliku ühendamise toru ehk siis sealt läheb voolik kolmikusse. Siis sealt pritsis vett üle juhipoolse poritiiva. Ise enesest peaks survet olema!?
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kas klapid panid õigetpidi?Voolik kuskil kinni pigistatud?
Viimati muutis saabu, L Jaan 05, 2019 10:59, muudetud 1 kord kokku.