2009 - paljuga toetasid Eesti riiki? (maksid liiklustrahve)
2009 kevadel õnnestus ühe korra kiiruse ületamise eest 1200 trahvi saada. 2009 suvel juhtus veel selline huvitav lugu - oma autol oli midagi häda... vist mõni jahutuse lõdvik lendas ja laenasin venna käest ühe vana VW Golfi, mis tal aianurgas seisis. Laupäeva õhtul... või siis õigemini pühapäeva hommikul kella 4-5 paiku sõitsin kodu poole ja rannamõista teel kiriku juures oli politsei. Minu vastu nad algul mingit huvi ei ilmutanud, aga olin umbes kilomeetri edasi sõitnud, kui nad ärkasid ja vilkuritega järgi tulid. Vaatasid juhiluba ja auto teh. passi, käisid korra oma autos, tõid dokumendid tagasi ja soovisid head teed. Suuliselt ega kirjalikult ma millegi eest noomida ei saanud ja isegi kopsumahtu ei mõõdetud, ei saa siiani aru, mille peale nad ärkasid ja mulle madallennul järgi tulid;)
See aasta (ptüi-ptüi-ptüi) pole politseiga lahkarvamusi olnud.
PS. meil on juba aasta 2010, seega võiks moded spliti teha või teema ümber nimetada.
See aasta (ptüi-ptüi-ptüi) pole politseiga lahkarvamusi olnud.
PS. meil on juba aasta 2010, seega võiks moded spliti teha või teema ümber nimetada.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Mul on ka olnud nii, et politsei passib kuskil maantee ääres õhtul hilja. Sõidan mööda neist ja siis mingi mõne minuti pärast on näha, et tüübid tulevad ikka metsiku kiirusega järgi. Pandi puhuma ja läksin edasi. Isegi dokumente ei küsitud.
Ma ise arvan, et neile meeldib kihutada.
Ma ise arvan, et neile meeldib kihutada.
Minuga juhtus 2008. aasta sügisel selline huvitav lugu. Tulime kolme autoga kolonnis Pärnust Tallinna poole, mina olin kolonnis viimane. Märjamaa 70 alas tõmbasime kiiruse ilusti lubatu piiresse ja vastutulevad autod vilgutasid ka - selge, varsti on politsei ees. Kiiruse võtsime 70 ala lõppedes ilusti 95 kanti ja ma spetsiaalselt jälgisin spidokat, sest oli ju teada, et ment peaks olema tee ääres. Paarisaja meetri pärat oligi sini-valge auto tee kõrval ja kui mööda sõitsime, siis tuli mulle värvimuusikaga järgi ja võttis maha. Ma olin veits üllatunud küll, et mis ma siis tegin ja jäin ootama. Suu jäi aga lahti kui härra politseinik näitas mulle radarit, mis väitis, et ma olevat sõitnud 300m eemal 114 km/h. Vaidlesin igati viisakalt vastu, aga minu sõna eriti millekski ei peetud ja tuli minna politseiautosse paberit määrima. Kiirmenetlusega ei nõustunud, kuna arvasin, et mingi viis peab ometi ju olema valesüüdistusest vabaneda, aga ka hiljem kirjutatud pikk vastulause ei aidanud ja tuli rahakotti kergendada 600 krooni võrra. Sellel päeval paraku langes minu arvamus politsei usaldusväärsusest päris tublisti.
Mis minu küsimus siinkohal on: kas tõesti pole tavainimesel kuidagi võimalik oma süütust tõestada? Ma ei tea kuidas radarile selline number tol õhtul saadi, kas oli see mõne teise auto kiirus, mis mulle ette söödeti või on politseinikel lausa võimalik enda äranägemise järgi radarile numbreid ette keerata...? Suht kaitsetuse tunne tekib küll.
Mis minu küsimus siinkohal on: kas tõesti pole tavainimesel kuidagi võimalik oma süütust tõestada? Ma ei tea kuidas radarile selline number tol õhtul saadi, kas oli see mõne teise auto kiirus, mis mulle ette söödeti või on politseinikel lausa võimalik enda äranägemise järgi radarile numbreid ette keerata...? Suht kaitsetuse tunne tekib küll.
mul oli kunagi sarnane lugu. mina olin kaardilugeja rollis. linnas sõites ja ühe ringi pealt maha keerates, autojuht kiirendas hoo üles pani neljanda käigu ja püsikiiruse hoidja 50km/h peale. pärast mitut kurvi umbes kilomeetri pärast võttis eravärvides politse rajalt maha ja väitis, et kiirus oli mingil hetkel 93km/h. et nende auto on tipptehnikat täis ja tagumine radar mõõtis selle kiiruse. muidugi oli suur hämming, aga mingit moodi rääkis sõber trahvi 600 krooni peale.
ise sain 2008 detsember tallinnas ka 600kr kiiruseületamise eest.
eelmine nädal sain lisatulede eest kirjaliku hoiatuse.
ise sain 2008 detsember tallinnas ka 600kr kiiruseületamise eest.
eelmine nädal sain lisatulede eest kirjaliku hoiatuse.
ikka 0 - kui 2007a. parkimistrahvi mitte arvestada :)
Kas see on peale küngast - kui on siis on see idaallne koht "vahele võtmiseks"
Pärnust tulles tahaks enne küngast kiirust koguvatest rekkadest mööduda ja Tallinast tulles on suht pikk sirge peale pikka kurvilist teed ....
Algselt postitas: matu
Minuga juhtus 2008. aasta sügisel selline huvitav lugu. Tulime kolme autoga kolonnis Pärnust Tallinna poole, mina olin kolonnis viimane. Märjamaa 70 alas tõmbasime kiiruse ilusti lubatu piiresse ja vastutulevad autod vilgutasid ka - selge, varsti on politsei ees.
Kas see on peale küngast - kui on siis on see idaallne koht "vahele võtmiseks"
Pärnust tulles tahaks enne küngast kiirust koguvatest rekkadest mööduda ja Tallinast tulles on suht pikk sirge peale pikka kurvilist teed ....
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kindlasti on võimalik tavakodanikul küsida puhuri taatlemistõendit ja puhuri enda küljes olevat pitserit/plomm. Pitser peab olema loetav! Kui ei ole loetav või on rikutud võib kohe eeldada, et tegemist pole taadeldud seadmega ja mõõtmistulemus ei ole kehtiv. Samuti ei tohi olla pitseril olev kuupäev vanem kui 1 aasta.
Seda rääkis siis meile isik, kes tegeleb antud seadmete taatlemisega. Lohutas veel meid, et kui trahv niikuinii tulemas on, siis võib ju nende kulul natuke end lõbustada lasta, kuidas nad vajalikke pabereid otsivad ja aparaati väänavad.
Pealegi kas aparaatidel ei pea olema pildiga see asi? Et vajalik on radari fikseeritud pilt autost koos sama hetke kiirusega kui mõõtmine toimus?
Seda rääkis siis meile isik, kes tegeleb antud seadmete taatlemisega. Lohutas veel meid, et kui trahv niikuinii tulemas on, siis võib ju nende kulul natuke end lõbustada lasta, kuidas nad vajalikke pabereid otsivad ja aparaati väänavad.
Pealegi kas aparaatidel ei pea olema pildiga see asi? Et vajalik on radari fikseeritud pilt autost koos sama hetke kiirusega kui mõõtmine toimus?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Algselt postitas: spark
ikka 0 - kui 2007a. parkimistrahvi mitte arvestada :)
Algselt postitas: matu
Minuga juhtus 2008. aasta sügisel selline huvitav lugu. Tulime kolme autoga kolonnis Pärnust Tallinna poole, mina olin kolonnis viimane. Märjamaa 70 alas tõmbasime kiiruse ilusti lubatu piiresse ja vastutulevad autod vilgutasid ka - selge, varsti on politsei ees.
Kas see on peale küngast - kui on siis on see idaallne koht "vahele võtmiseks"
Pärnust tulles tahaks enne küngast kiirust koguvatest rekkadest mööduda ja Tallinast tulles on suht pikk sirge peale pikka kurvilist teed ....
Täpselt seesama koht jah, pärast küngast. Paraku see radar polnud selline, kus oleks pilti näidanud ja noh, tol hetkel ei osanud küsida ja uurida ka igasugu taatlemise andmeid ja asju. Edaspidi olen kindlasti targem ja üldiselt sõidan niikuinii lubatu piires, aga nagu kogemus näitab, ei pruugi sellest piisata.
Roolis alates 2004 aastast ning siiani puhas leht, korra suulise hoiatuse saanud kui sooritasin möödasõitu 70 alas ning läks veidi üle...
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/361134.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/361134.png[/IMG][/URL]