Tere!
Sai mõned päevad tagasi soetatud 96a 2.0T 110kW saab, kõik oli korras kuniks auto seisma jätsin ja enam ei käivitu.
Omanik ütles pärast et immoga on varem ka probleeme olnud. pult ei reageeri olen lahti võtnud, puhastanud mudinud, uued 2x õhukesed 3V patareid sai ka sisse pandud, ei midagi, ei vilguta ega miskit.
Auto lihtsalt käiab, kui natukene aega seisab või miinus mingiks ajaks maha võtta siis korra lubab, aga suretab kohe välja.
Olen proovinud võtit ON peal hoida ja siis rohelist vajutada, aku maas hoida mõned minutid ja peale seda kiirelt 5 korda rohelist vajutada, tahavaate peeglitaga pulti hoidnud ja klõpsinud, kaitsmed kõik üle vaadatud, starting fluidiga veidi podiseb.
Palun abi, mida teha, kuidas auto käima saada?
Parimat!
Saab 9000 ei jää käima
Kas immoga korraks käima ei peaks laskma minna, kasvõi sekundiks, kui on akult klemm maas olnud või piisavalt aega möödas viimasest proovimisest? Minu mälu järgi läheb käima ja kohe sureb välja lihtsalt.
Täpselt nii ongi. Põhjus miks lasin selle oma tonnisel maha kirjutada; kuna lihtsalt ei saanud imma mahavõtmine harjumuseks ning sekundiks auto käima panemine on veider.
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14308
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma õppisin selle ära esimesel tonnise omamise päeval. Jätsin auto tuttavate juures ilma uksi lukustamata õue peale ja pärast oli paanika, miks auto käima ei lähe. Igasugu asju sai mõeldud, surnud bensupumpa jms... siis lõin käega, panin uksed lukku ja istusin mõneks ajaks jälle seltskonda. Pärast avasin uksed, käivitasin auto ... ja nii on see sellest ajast saati. Never-ever ei lähe meelest, et autol on immobilaiser.. 10 minutit on vist piir, kuhu maani saab immo pealeminekut seadistada. Ja võtmed tuleb süütelukust eemaldada. Seni, kuni nad sinna rippuma jäävad peale mootori seiskamist, immo peale ei lähe.
Tänud nende vastuste eest!
leidsin teistelgi sama probleemi aga ei leidnud nö ravimit, kes muidu tallinnas eemaldab immot ja mis see maksab?
Auto läheb mul ka korraks käima aga sureb kohe välja, kas vändaandurit sai testida nii, et käiamise ajal pöörete näidik vibrab?
leidsin teistelgi sama probleemi aga ei leidnud nö ravimit, kes muidu tallinnas eemaldab immot ja mis see maksab?
Auto läheb mul ka korraks käima aga sureb kohe välja, kas vändaandurit sai testida nii, et käiamise ajal pöörete näidik vibrab?
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 897
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
kasutaja sebastiani käest võid uurida, tema oskab seda kindlasti teha koos igast muu tsikibrikiga kui soovi on
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Minu omal pole see immo veel kordagi ajusid "komposteerind". Välja arvatud see, et tihti ununeb ära peale tankimist, et immo on peale läinud, ja siis käivitades käib 1sek. ja sureb välja. Siis süüde välja, tagasi sisse, vajutan ukseluku nuppu, ja armatuuril vilkuv tuluke (mis näitab et immo on peal) kaob ära, ja käivitub kenasti.
Süüde peaks sees olema samal ajal, muidu nupu vajutamine paneb kesklukust uksed kinni ja süüdet keerates hakkab pasun üürgama . Nagu oleks keegi joobnuna roolile vajunud
Süüde peaks sees olema samal ajal, muidu nupu vajutamine paneb kesklukust uksed kinni ja süüdet keerates hakkab pasun üürgama . Nagu oleks keegi joobnuna roolile vajunud
Endal oli ka alguses üsna harjumatu, immo küll softist ammu läinud, aga tuluke vilgub ikka rõõmsalt edasi. Sõites oli pidevalt tunne, et no miski vist valesti, kohe sureb välja. Igasugune punaselt vilkuv lambike teeb ju ärevaks
Aeg-ajalt ikka proovin, nö südamerahustuseks, et kas "üürgama hakkamise" funktsioon ka ikka alles. Tont neid pasunaid teab ja kogu seda vana elektroonikat. Aga ta kestab, pole miskit öelda.
Aeg-ajalt ikka proovin, nö südamerahustuseks, et kas "üürgama hakkamise" funktsioon ka ikka alles. Tont neid pasunaid teab ja kogu seda vana elektroonikat. Aga ta kestab, pole miskit öelda.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
tere
esineb ka täiesti tehnilist laadi viga. Kummimuhvid, mis peaksid tagama sisselaske õhukanali tiheduse vahetult enne mootoriblokki on pragunenud, vöi kinnitused lötvunud ja lasevad lisaõhku juurde. Mootor käivitub , kuna alguses on segu ülerikastatud, kuid seepeale sureb välja. Kui need muhvid on veel suht õhutihedad, siis tühikäigul mootor jääb tööle, kuid vappub ja pöörded köiguvad, kuid suurtel pööretel töötab normaalselt. Peatumisel (näiteks punase tulega ristmikul) vöib ootamatult välja surra, kui pöörded kukuvad tühikäigurezhiimi (alarõhk sisselaskes väheneb, pilud muhvis avanevad ja segu muutub lahjaks, aju ei taipa milles viga, sest õhulugerist saabuv teave on teine, ja katsetab pritsungiga ), mootor vappub korra ja kooleb, kui kiiresti pedaali ei vajuta ...
esineb ka täiesti tehnilist laadi viga. Kummimuhvid, mis peaksid tagama sisselaske õhukanali tiheduse vahetult enne mootoriblokki on pragunenud, vöi kinnitused lötvunud ja lasevad lisaõhku juurde. Mootor käivitub , kuna alguses on segu ülerikastatud, kuid seepeale sureb välja. Kui need muhvid on veel suht õhutihedad, siis tühikäigul mootor jääb tööle, kuid vappub ja pöörded köiguvad, kuid suurtel pööretel töötab normaalselt. Peatumisel (näiteks punase tulega ristmikul) vöib ootamatult välja surra, kui pöörded kukuvad tühikäigurezhiimi (alarõhk sisselaskes väheneb, pilud muhvis avanevad ja segu muutub lahjaks, aju ei taipa milles viga, sest õhulugerist saabuv teave on teine, ja katsetab pritsungiga ), mootor vappub korra ja kooleb, kui kiiresti pedaali ei vajuta ...
Mul oli vahepeal veel selline jama, et vajutadas puldi nuppu vahel võttis uksed lahti ja vahel mitte. Tuli vilkus koguaeg. Probleem asus puldi patareide klemmis, mille patareide ühendus ei olnud kiita. Kui nuppu vajutasid, siis tuli vilkus, aga uks lahti ei tulnud, kuna oli vaja uuesti paaritada neid. Paaritasid ära, siis sel hetkel töötas jälle. Pool tundi hiljem asi jälle ei töötanud.
Aitas puldi lahtivõtmine, ja kuuma kolviga patarei klemmi peal hoidmine niikaua kuni klemmil tina sulas (tagapool, kuhu ligi ei saa) ja umbes 1mm sisse vajus. Peale seda mure kadunud.
Aitas puldi lahtivõtmine, ja kuuma kolviga patarei klemmi peal hoidmine niikaua kuni klemmil tina sulas (tagapool, kuhu ligi ei saa) ja umbes 1mm sisse vajus. Peale seda mure kadunud.