Turvatool esiistmel ja isofix
OK, arusaadav. Samas miks ikkagi ette turvatooli panna ei tohiks, isepingutuvad vööd õnnetuse korral vms? Saab 9000 MY96.
PS. Auto "hooldusraamatust" lugesin välja, et autol on Airbag eemaldatud ja asendatud kindalaekaga. Kas see annab kindluse, et võin turvatooli kasutada?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mingeid isepingutuvaid vöösid seal pole. Võimalik, et seda kleebist lihtsalt pole eemaldatud, kui bag välja visati. Mina isiklikult ei näe probleemi ilma airbagita kohal tooli kasutamises. Uuematel autodel ju lausa väljalülitamisvõimalused jms.
Khõm, tonnisel on ees isepingutuvad turvavööd...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
EEe... ongi krt.. Ei teadnud, mõtlesin, et lukustuvad seal niisama.... Aga ok, sel juhul vist tõesti peab vaatama, mispidi ja milline tool see seal olema saab. Ilmselt selg ees ei ole mõtet. Tõmbab veel pauguga tagasi terve turvatooli. Heal juhul selline variant, kus tool nägu sõidusuunas on ja turvavöö ta kuidagi kõvasti kinni veab istme külge ja laps seal eraldi tooli enda rihmadega on.
Vaatan owners manuali ja LK 45-46 on sellest juttu. Airbagiga igaljuhul NO-GO aga ilma bäägita olevatel variantidel justkui võiks kasutada ees turvatooli. Samas jääb ikkagi segaseks, sest osutatakse mingitele kinnitustele istme all.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 890
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Need istmealused kinnitused on istmetel, mis on paigaldatud ilma turvapadjata autosse ja on võimalik kasutada osade turvatooli (alustega), millel on olemas vastavad kinnitusrihmad. Eraldi rõhutatakse et neid kinnitusi ei tohi panna istme reguleerimis kangi külge!
Avarii korral isepingutuvad rihmad on kõigil uuematel masinatel ja sertifitseeritud turvatoolid (mõlemas suunas) peaksid olema tehtud juba selle arvestusega, kuid nagu hiljuti just meedias läbi käis, siis kõik ei pruugi ikkagi olla ja võivad puruneda.
Avarii korral isepingutuvad rihmad on kõigil uuematel masinatel ja sertifitseeritud turvatoolid (mõlemas suunas) peaksid olema tehtud juba selle arvestusega, kuid nagu hiljuti just meedias läbi käis, siis kõik ei pruugi ikkagi olla ja võivad puruneda.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Mul kasutusel JOLLY tool, mida saab mõlemat pidi kasutada, isofixita. Eks 90-ndatel oli see teema natuke segane ka, sest nüüd ei ole näinud küll selliseid toole, mis käivad eraldi rihmadega istme alla kinni, Saabi oma teema vist? Hetkel kasutan toole 2010.a Avensises kus saab bäägi välja lülitada. Saabil kõrvalistuja bääg ära võetud, kuid SRS tuluke armatuuris toimib.
Esiistmel peab airbag olema välja lülitatud kui seal sõidab laps turvahällis või seljaga sõidusuunas olevas turvatoolis. Kui laps on turvatoolis näoga sõidusuunas, on tingimused samad, mis täiskasvanu korral (st. toimiva airbagiga sõit on turvalisem kui ilma selleta)